یادداشت مدیرمئسول

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی بررسی تحلیلی و آماری کد خبر 190630001

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی بهمن ۹۷

نگاه آماری و تحلیل کیفی و کمی سوالات آزمون نظام مهندسی، تاثیر بسزائی در نحوه مطالعه داوطلبان و اتخاذ راهکارهای بهینه برای مطالعه می شود، از این رو، همچون دوره های پیشین، در این یادداشت تحلیل جامع و کاملی از آزمون نظام مهندسی برق بهمن 97 صلاحیت نظارت ارائه می شود.

۸ تیر ۹۸ 4339 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
تحلیل مبحث 15 مقررات ملی ساختمان (آسانسور، پلکان برقی و پیاده روی متحرک) ویرایش سال 92 بررسی مبحث کد خبر 961119016

تحلیل مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان (آسانسور، پلکان برقی و پیاده روی متحرک) ویرایش سال ۹۲

ابتدا مشخصات کلي مبحث 15 معرفي شده و سپس تعداد پرسش هائي مطرح شده از هر بخش آن تفکيک و سهم اين مبحث در ادوار اخير آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقي مورد بررسي قرار خواهد گرفت. در نهايت، سه راهکار بي نظير و کاملا موثر براي پاسخ به اين مبحث ارائه شده است.

۲۱ خرداد ۹۸ 8353 بازدید 24 نظر ادامه مطلب
مبحث 13 مقررات ملی ساختمان (طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ها) ویرایش سال 95 بررسی مبحث سیزدهم کد خبر 961008004

تحلیل مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان (طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ها) ویرایش سال ۹۵

در یادداشت پیش رو به معرفی و تحلیل مبحث 13 مقررات ملی ساختمان می پردازیم. برای این منظور، ابتدا مشخصات کلی مبحث 13 معرفی شده و سپس سوالات مطرح شده از آن مورد تحلیل قرار می گیرد. راهکارهای کاملا کاربردی برای موفقیت در پاسخ دهی این مبحث ارائه خواهد شد.

۲۰ خرداد ۹۸ 10794 بازدید 26 نظر ادامه مطلب
بررسی تحلیلی و آماری کد خبر 980308002

تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی بهمن ۹۷

در یادداشت پیش رو، تحلیل کاملی از نحوه طرح سوالات آزمون نظام مهندسی برق صلاحیت طراحی طراحی بهمن 97 و بررسی آماری این آزمون با مقایسه با آزمون های ادوار قبل ارائه خواهد شد.

۸ خرداد ۹۸ 3699 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 960404004

هر آنچه بايد در مورد آزمون نظام مهندسي برق بدانيد

در یادداشت پیش رو، قصد داریم جزئیات کاملی از آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی را ارائه نمایم. برای این منظور ابتدا مفهوم کلی نظام مهندسی ساختمان بیان می شود. جزئیاتی از نحوه برگزاری آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی در بخش دوم ارائه شده است. در سومین بخش، منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) ذکر می گردد. مشخصه های موردنیاز برای شرکت در آزمون طراحی و نظارت تاسیسات برقی در بخش بعدی مورد بحث قرار می گیرد. در نهایت نیز راهکارهای بی نظیری برای مطالعه و موفقیت در آزمون مورد بحث قرار می گیرد.

۱۰ اردیبهشت ۹۸ 19452 بازدید 26 نظر ادامه مطلب
بررسی عملکرد در آزمون نظام مهندسی بهمن 97 کد خبر 980125001

کتاب درسنامه و پرسش‌های طبقه‌بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی در آزمون بهمن ۹۷

قبل از برگزاری آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی اردیبشهت 97، ادعای تطبیق بیش از 70 درصد سوالات آزمون نظام مهندسی با منابع آموزشی مهندس محمدکریمی، مولف و مدرس دوره های آمادگی آزمون و مدیر مسئول پایگاه خبری مهندسین نیوز، مطرح شده بود. حال با برگزاری آزمون، در یک سلسله مقالات به تحلیل و بررسی میزان تطبیق هر کدام از منابع با پرسش های آزمون خواهیم پرداخت. این مجموعه اطلاعات، در راستای پاسخگویی به مخاطبان و ارائه اسناد لازم برای اثبات کیفیت بی نظیر محصولات آموزشی است.

۲۵ فروردین ۹۸ 3457 بازدید یک نظر ادامه مطلب
خدمات مهندسی بررسی تحلیلی کد خبر 971020013

خدمات مهندسی

خدمات مهندسی شامل فعالیت های تخصصی و کاربردی برای ارائه در فرآیند ساخت و ساز است که منجر به ساخت ساختمان های باکیفیت در سطح شهر و پروژه های عمرانی می شود. مجموعه خدمات مهندسی در چارچوب قوانین و ضوابط به افراد جامعه عرضه می شود و تحت پوشش سامانه نظام مند و هذفمندی مانند سازمان نظام مهندسی است.

۲۰ دی ۹۷ 1588 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
سامانه نظام مهندسی بررسی تحلیلی کد خبر 971017005

سامانه نظام مهندسی

سامانه نظام مهندسی در سازمان نظام مهندسی دارای چند عملکرد است و یکی از مکهم ترین آنها سامانه ثبت نام و عضویت در سازمان است. مهندسان با ورود به سامانه و ثبت نام از مزایای عضویت در سازمان نظام مهندسی برخوردار بوده و برای فرآیند شرکت در آزمون و اخذ مدرک می توانند اقدام کنند. برای شرکت در آزمون های نظام مهندسی با ثبت نام در سامانه نظام مهندسی و تکمیل فرم ثبت نام اطلاعات شخصی خود را وارد و برای دریافت کارت ورود به جلسه روند ثبت نام براساس تاریخ های اعلام شده را طی می کنند.

۱۷ دی ۹۷ 1426 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
زیر تیغ روزهای نه چندان خوش رجبی کد خبر 970915001

زیر تیغ

با وجود خوش بینی های اولیه که با استعفای عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی برای بهبود اوضاع آشفته سازمان نظام مهندسی ساختمان وجود داشت، این سازمان همچنان درگیر تنش ها و اختلاف بسیار زیاد در رأس هرم خود است‌. هنوز معلوم نیست که رجبی را باعنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خطاب کنیم یا رئیس سابق!

۱۵ آذر ۹۷ 2127 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
خزان مهندسی با تعیلق پروانه رئیس سازمان کد خبر 970708001

خزان مهندسی

پاییز 97 قرار بود بهار همدلی مهندسین کشور، بدلیل برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان، شود؛ اما به نظر می رسد، اختلاف بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان، نشان داد که این دو ارگان فعلا پاییز را به بهار ترجیح می دهند.

۸ مهر ۹۷ 3737 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
مقایسه آزمون های نظام مهندسی طراحی و نظارت تاسیسات برقی اردیبهشت 97 بررسی تحلیلی کد خبر 970521012

مقایسه آزمون های نظام مهندسی طراحی و نظارت تاسیسات برقی اردیبهشت ۹۷

در اين يادداشت، به تحليل و مقايسه دو آزمون نظام مهندسی طراحی و نظارت تاسیسات برقی اردیبهشت 97 مي پردازيم. براي اين منظور، ابتدا منابع دو آزمون مورد بررسي قرار گرفته و سپس هر منبع از پرسش ها ارائه مي شود. در بخش سوم يادداشت به بررسي کيفي منابع خواهيم پرداخت. در بخش بعدي، راهکاري واقعي براي پاسخ به پرسش ها ارائه مي شود و در نهايت، از مطالب گفته شده جمع بندي خواهد شد.

۲۱ مرداد ۹۷ 4708 بازدید یک نظر ادامه مطلب
تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبهشت 97 بررسی تحلیلی کد خبر 970430001

تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبهشت ۹۷

در یادداشت پیش رو، آزمون نظام مهندسی برق اردیبهشت 1397 صلاحیت طراحی مورد ارزیابی و تحلیل قرار خواهد گرفت. هدف از این تحلیل، ارایه دید جامع و کاملی از آزمون طراحی برق اردیبهشت 97 بوده تا داوطلبان به الگوی صحیحی برای مطالعه و تسلط به منابع برسند. برای این منظور، با ارایه چندین جدول و منحنی، داده های کاربردی برای داوطلب استخراج شده و راهکارهای عملی برای موفقیت فهرست خواهد شد.

۳۰ تیر ۹۷ 3410 بازدید 7 نظر ادامه مطلب
تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت برق اردیبهشت بررسی تحلیلی کد خبر 970415008

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت برق اردیبهشت ۹۷

همچون ادوار قبل، آزمون نظام مهندسی برق طلاحیت نظارت که در اردیبهشت 97 برگزار شده، در این یادداشت مورد بررسی و نقد علمی و تخصصی قرار می گیرد. این تحلیل، با گروه بندی پرسش های آزمون مذکور براساس منابع آغاز می شود. برمبنای این دسته بندی، تحلیل و استنتاج کاملی انجام می شود. در نهاست برای قبولی و موفقیت داوطلبان راهکاری عملی و کاربردی ارائه می گردد.

۱۵ تیر ۹۷ 4730 بازدید 3 نظر ادامه مطلب
کتاب ميکرو تاسيسات برقي در آزمون اردیبهشت بررسی عملکرد در آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 کد خبر 970326001

کتاب ميکرو تاسيسات برقي در آزمون اردیبهشت ۹۷

کتاب «ميکرو تاسيسات برقي» جديدترين کتاب مهندس کریمی برای آزمون نظام مهندسی برق ارديبهشت 97 بود. با مقایسه دقیق و مستند آزمون های نظام مهندسی طراحی و نظارت اردیبشهت 97 با منابع آموزشی می توان ادعا کرد که به ترتیب 8 و 9 پرسش آزمون با کتاب ميکرو تاسيسات برقي قابل پاسخگویی بوده است.

۲۶ خرداد ۹۷ 5277 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
بررسی عملکرد در آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 کد خبر 970318001

کتاب درسنامه و پرسش‌های طبقه‌بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی در آزمون اردیبهشت ۹۷

با مقایسه دقیق و مستند آزمون های نظام مهندسی طراحی و نظارت اردیبشهت 97 با منابع آموزشی می توان ادعا کرد که به ترتیب 18 و 17 پرسش آزمون با کتاب درسنامه و پرسش های طبقه بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی قابل پاسخگویی بوده است.

۱۸ خرداد ۹۷ 1812 بازدید 4 نظر ادامه مطلب
انتخاب ناظر ساختمان توسط کارفرما نقدی بر انتخاب ناظر توسط کارفرما کد خبر 970304001

انتخاب حق شما نیست!

نحوه ارجاع کار نظارت همچنان محل بحث و دعوا بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی است. این بحث ها زمانی شروع شد که عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، در شیوه نامه ای جدید، انتخاب ناظر را به جای سازمان نظام مهندسی، بر عهده کارفرما گذاشت. به دنبال آن نیز،‌فرج الله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، طی نامه ای به روسای سازمان های نظام مهندسی استانی، این شیوه نامه را غیرقانونی دانست و روسا را از اجرای آن منع کرد. تعلیق پروانه اشتغال به کار حسن قربانخانی، رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، یکی از پیامدهای همین چالش در انتخاب ناظر ساختمان است.

۴ خرداد ۹۷ 1863 بازدید یک نظر ادامه مطلب
بی خود و بی جهت با انتخاب افشانی به عنوان شهردار تهران کد خبر 970302002

بی خود و بی جهت

شهرداری تهران که تا قبل از افشانی، موضع خاصی در برابر بخشنامه های وزیر راه و شهرسازی نگرفته بود، متاثر از پیش زمینه شهردار جدید، جز مخالفان تغییر شیوه انتخاب ناظر و کنترل ساختمان خواهد بود.

۲ خرداد ۹۷ 2712 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
سنگ بزرگ برای زدن آخوندی حرف خود را به کرسی نشاند کد خبر 970230016

سنگ بزرگ برای زدن

. یارگیری هوشمندانه وزارت راه و شهرسازی از تیم قدرتمند رقیب نشان می دهد که مجموعه وزارتخانه اگر در مقابل دستگاه های اجرایی و نظارتی قادر به تحمیل نظر خود نیستند، به خوبی بازی با مهره ها را بلد هستند.

۳۰ اردیبهشت ۹۷ 1746 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
انجام کنترل ساختمان توسط شهرداری کد خبر 970210013

ماموریت غیرممکن

یکی از محورهای اقدامات اصلاحی وزارت راه و شهرسازی در مورد سازمان نظام مهندسی، پررنگ تر کردن نقش شهرداری در کنترل، نظارت و بازرسی ساختمان است. در یادداشت پیش رو امکان سنجی اجرای چنین اصلاحی در فرآیند نظارت و بازرسی ساخت و ساز مورد بررسی قرار می گیرد.

۱۰ اردیبهشت ۹۷ 1973 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
اصلاح یا انتقام هدف واقعی آخوندی چیست؟ کد خبر 970208009

اصلاح یا انتقام

تقابلات روزمره اخیر بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان در چند ماه تبدیل با یک روال ثابت شده و ظاهرا تمامی ندارد. این بحث ها چه در سطح رسانه ها و در قالب بخشنامه ها، به صورت پینگ پنگی از هر دو طرف ادامه دارد. معمولا تک را وزارتخانه زده و سازمان در مقابل پاتک می زند. حال سوال اصلی این است که چرا وزیر راه و شهرسازی، عباس آخوندی، چنین رویه ای در پیش گرفته است.

۸ اردیبهشت ۹۷ 1682 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
عملیاتی شدن بخشنامه های جنجالی کد خبر 970206010

دوئل

شروع اجرای بخشنامه از سازمان نظام مهندسی استان تهران، که حدود یک سوم اعضا کل کشور را مدیریت می کند، نشان از عزم جدی و قاطع وزارت راه و شهرسازی در اجرای #شیوه نامه مصوب و ابلاغی خود دارد. در این یادداشت، سه سناریوی احتمالی که گمان می رود که بعد از تعلیق پروانه رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران رخ دهد، را بررسی خواهیم کرد.

۶ اردیبهشت ۹۷ 1401 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کارفرما یا سازمان نظام مهندسی آسیب شناسی نحوه انتخاب ناظر ساختمان کد خبر 970203006

کارفرما یا سازمان نظام مهندسی

چند صباحی است که نحوه انتخاب ناظر ساختمان محل بحث، مصاحبه و نامه نگاری های متعدد بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی تبدیل شده است. در نوشته پیش رو، تلاش شده که طرح های دو طرف مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفته و مزایا و ایرادات هر کدام بیان شود.

۳ اردیبهشت ۹۷ 2146 بازدید 2 نظر ادامه مطلب
سابقه کار نظام مهندسی یک پیشنهاد کاربردی کد خبر 970201009

کارآموزی به جای سابقه کار

یکی از پیش نیازهای شرکت در آزمون نظام مهندسی و به دنبال آن اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی، داشتن سابقه کار است. در یادداشت پیش رو، پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، به آسیب شناسی الزام به داشتن سابقه کار پرداخته و پیشنهاد جایگزینی طرح دیگری ارائه می کند.

۱ اردیبهشت ۹۷ 7998 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
چالش استقلال سازمان نظام مهندسی تا چه حد مستقل است؟ کد خبر 970128012

چالش استقلال

در نوشته پیش رو، به تحلیل جنبه و دلایل قانونی و عملی تاثیرپذیری سازمان نظام مهندسی از وزارت راه و شهرسازی و اثرات آن می پردازیم.

۲۸ فروردین ۹۷ 1504 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
سازمان نظام کارفرمائی آسیب شناسی شیوه نامه جدید ارجاع کار کد خبر 970102001

سازمان نظام کارفرمائی

ادداشت پیش رو، به آسیب شناسی نحوه تاثیرگذاری اجرای شیوه نامه جدید نحوه ارجاع کار نظارت ساختمان ابلاغی آخوندی در فرآیند ساخت و ساز می پردازد.

۲ فروردین ۹۷ 1821 بازدید 3 نظر ادامه مطلب
به بهانه سومین استیضاح آخوندی به بهانه سومین استیضاح آخوندی کد خبر 961223016

جان سخت

عباس آخوندی را می توان مرد استیضاح ها نامید؛ کسی که برای بار سوم توانست مسیر بهارستان به دفترش در ساختمان وزارتخانه را با کلید اتاقش برگردد.

۲۳ اسفند ۹۶ 1629 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
اطلاعات کامل آزمون نظام مهندسی-بخش 8 کد خبر 961212019

زمان بندي برگزاري آزمون نظام مهندسي

یکی از موارد مهمی که داوطلبان ازمون نظام مهندسی باید از آن اطلاع داشته باشند، زمان بندی مراجل مختلف آزمون نظام مهندسی است.

۱۲ اسفند ۹۶ 3263 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
ساختار نظام مهندسی امیدبخش/به مناسبت روز مهندس به مناسبت روز مهندس کد خبر 961205001

ساختار نظام مهندسی امیدبخش

مناسبتهای مختلفی در طول سال وجود دارد که هرکدام نام و سمبلی خاص به خود اختصاص دادهاند ازجمله روز پنجم اسفند که بزرگداشت دانشمند فرزانه ایران زمین، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی نامگذاری شده است. مهندسین نیوز فرصت را مغتنم دانسته این روز را به همه اندیشمندان و مهندسان تبریک می گوید.

۵ اسفند ۹۶ 1816 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
اطلاعات کامل آزمون نظام مهندسی-بخش 7 کد خبر 961130014

راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی

در این مقاله آموزش گام به گام و کامل ثبت نام آزمون نظام مهندسی را انجام خواهد داد. این آموزش در هشت گام به صورت تصویری انجام خواهد شد.

۳۰ بهمن ۹۶ 9038 بازدید 2 نظر ادامه مطلب
اطلاعات کامل آزمون نظام مهندسی-بخش 5 کد خبر 961113005

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی، هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی، مبلغی است که از سوی داوطلبان برای شرکت در آزمون نظام مهندسی پرداخت می شود.

۱۳ بهمن ۹۶ 14683 بازدید 71 نظر ادامه مطلب
تعارض منافع در سازمان نظام مهندسی بررسی تحلیلی آئین نامه منع فعالیت کد خبر 961105010

آسیب شناسی دستورالعمل منع پذیرش همزمان اعضای نظام مهندسی و کارکنان دولت بدلیل تعارض منافع

روز پنجم بهمن ماه سال 96، بخشنامه ای جدید در به امضای عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی منتشر شد که منجر به منع فعالیت بخش قابل توجهی از اعضا سازمان نظام مهندسی، بدلیل اشتغال در مشاغل دولتی که احتمال تعارض منافع آن با وظایف محوله در سازمان نظام مهندسی ساختمان وجود دارد، منتشر شد. در یادداشت پیش رو، به آسیب شناسی این بخشنامه خواهیم پرداخت.

۵ بهمن ۹۶ 6715 بازدید 20 نظر ادامه مطلب
آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی یادداشت مدیرمسئول کد خبر 961022006

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی ساختمان، امتحانی است که همه ساله توسط دفتر مقررات ملی ساختمان از مهندسان رشته های هفتگانه برای ارزشیابی مهندسان به منظور اعطا پروانه اشتغال پایه 3 به کار مهندسی برگزار می شود. برای شرکت در آزمون، نیاز به داشتن مدرک مهندسی (کارشناسی)، از یکی از هفت رشته عمران، معماری، برق، مکانیک، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری است. همچنین، افراد بعد از گذشت ۳ سال از مدرك كارشناسی یا ۲ سال از مدرك كارشناسی ارشد و یا ۱ سال از مدرك دكترای خود می توانند در آزمون نظام مهندسی شركت كنند. برگزاری این آزمون دارای چالش ها و ایرادات بنیادی است که در این یادداشت به مرور مهمترین این مشکلات می پردازیم.

۲۲ دی ۹۶ 6929 بازدید 26 نظر ادامه مطلب
منابع آزمون نظام مهندسی برق نحوه قبولی در آزمون نظام مهندسی برق کد خبر 961019012

بررسی تحلیلی منابع آزمون نظام مهندسی برق

با توجه به تجربه سالهای تدریس و تالیف در زمینه آزمون نظام مهندسی برق، می توان گفت که یکی از اصلی ترین دلایل عدم موفقیت در آزمون نظام مهندسی، استراتژی اشتباه در زمینه مطالعه است. از نظر بسیاری از داوطبان، مطالعه همه منابع معرفی شده برای قبولی کافی است حال آنکه نه تنها کافی نیست بلکه اساسا لازم نیست. در این یادداشت، منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی در چهار گروه دسته بندی شده است. برای هر دسته از دسته منابع خاص معرفی شده و اصول و نحوه مطالعه هر دسته معرفی شده اند. در هر بخش نیز محصولات پیشنهادی برای پاسخ دهی ارائه شده اند.

۱۹ دی ۹۶ 6183 بازدید 36 نظر ادامه مطلب
تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی مهر 96 بررسی آزمون نظام مهندسی برق کد خبر 961013013

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی مهر ۹۶

در اين يادداشت، بررسي دقيق آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقي-نظارت مهر 96 به صورت آماري و محتوايي انجام خواهد شد. براي اين منظور، ابتدا دسته بندی پرسش های 7 دوره آزمون اخیر، تحلیل منابع و تحلیل محتوایی انجام شده و راهکارهای کلیدی برای موفقیت در آزمون برحسب انواع مختلف منابع ارائه خواهد شد. در ادامه کارنامه منابع آموزشي پيشنهادي در قالب دو جدول قابل مشاهده خواهد شد. در نهايت، جمع بندي مطالب انجام خواهد شد.

۱۳ دی ۹۶ 3265 بازدید 39 نظر ادامه مطلب
تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی بررسی جامع کد خبر 960926007

تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی مهر ۹۶

: دومین آزمون صلاحیت طراحی نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی در مهر ماه 1396 برگزار شد. بعد از تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اسفند 95، قصد داریم در این یادداشت، بررسی دقیق و کیفی از آزمون مهرماه 96 انجام دهیم. از این رو، ابتدا تحلیل آماری و محتوائی از آزمون طراحی مهر 96 انجام داده و سپس راهکارهای کاربردی برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی ارائه شده است. در نهایت کارنامه عملکردی در ادوار گذشته ارائه شده است.

۲۶ آذر ۹۶ 2520 بازدید 21 نظر ادامه مطلب