هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است طاهری در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز

هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است

مهندس طاهری، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی گفت: آنچه مهم است این که با حضور 25 نفر از اعضای هیات مدیره، هیات رئیسه و رئیس سازمان انتخاب شد.

کد خبر: 970930002 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ آذر ۹۷ - ۷:۵۳ ق.ظ

رئیس دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تصریح کرد که از تمام ظرفیت های قانون برای بهبود وضعیت معیشت مهندسان استفاده نشده است.

هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است

هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است

هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است

 

مهندس طاهری، در مصاحبه اختصاصی با  پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی گفت: آنچه مهم است این که با حضور ۲۵ نفر از اعضای هیات مدیره، هیات رئیسه و رئیس سازمان انتخاب شد.

وی افزود: روز دوشنبه ۲۶ آذر ماه بالاخره توافقات گروه های انتخاباتی با دو ماه تاخیر انجام شد و این انتخابات اولین رویدادی است که باید در اولین جلسه هیات مدیره اتفاق میفتاد.

رئیس دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که این تاخیر را جبران کنیم چون کارهای عقب افتاده زیادی در سازمان داریم و این تاخیر آن را تشدید کرده است.

او تاکید کرد: برای این که حتما این ۶ هفته تاخیر را جبران کنیم، تعداد جلسات هیات مدیره را زیاد خواهیم کرد و موضوعات را به جد پی گیری می کنیم.

مهندس طاهری درباره برنامه های هیات مدیره و اولویت ها تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی از سال ۱۳۷۵ تاسیس شده تا کنون، بعد از گذشت چندین سال، هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است.

وی بیان کرد: از تمام ظرفیت های قانون برای بهبود وضعیت معیشت مهندسان استفاده نشده که باید اولویت برنامه های هیات مدیره باشد و این اتفاق بیفتد.

وزیر راه و شهرسازی در این مدت نشان داد که کاملا به این تعامل معتقد است

او افزود: در این راستا مهمترین اهدافمان استفاده از قانون و بهبود معیشت مهندسان خواهد بود و در این زمینه تعاملاتی با شهرداری و وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

رئیس دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: سازمان نظام مهندسی به تنهایی و بدون تعامل نمی تواند پاسخگوی ساخت و ساز شهری و تامین کننده تمام نیازهای این حوزه باشد.

او اضافه کرد: حتما تعامل این سه ارگان؛ سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری و وزارت راه و شهرسازی نیاز است و این اتفاق به خصوص با حضور وزیر جدید، مهندس اسلامی، حتما می افتد.

هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است

مهندس طاهری:

با اشاره به این که وزیر راه و شهرسازی در این مدت نشان داد که کاملا به این تعامل معتقد است، گفت: سازمان نظام مهندسی با اتفاقات اخیر دچار حاشیه شده است.

وی اظهار داشت: امورات و فرآیند سازمان را به سمتی خواهیم برد که فضا و جو دارای  حاشیه از بین رفته، شفاف سازی انجام شود.

مشارکت اعضا در امور حرفه ای محقق شود

رئیس دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: با شفاف سازی اعتماد جامعه مهنددسی نسبت به سازمان نظام مهندسی و کل مردم جلب خواهدشد.

وی همچنین افزود: شفاف سازی امور سازمان، آن را تبدیل به یک جایگاه علمی کرده، به جایگاهی می رساند که بدون سازمان امور ساخت و ساز شهری پیش نرود.

مهندس طاهری گفت: از اینکه اعضای هیات مدیره و جامعه مهندسی به من اعتماد کردند و به عنوان رئیس سازمان بنده را انتخاب کردند، تشکر می کنم و از همین تریبون استفاده کرده می گویم دست دوستی و کمک به سمتشان دراز می کنم.

او تاکید کرد: از جامعه مهندسی انتظار و تقاضا دارم  که  همراهی کنند و اگر در هر زمینه، طرح یا پیشنهادی دارند ارائه کنند، بنده استقبال می کنم.

وی در پایان گفت: اعضای هیات مدیره با تمام انرژی سعی دارند هدف قانون نظام مهندسی که همان مشارکت اعضا در امور حرفه ای است، محقق کنند.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آذر ۹۷
1744 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0