تبلیغات

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری مهندسین نیوز تنها مرجع نظام مهندسی کشور، در این بخش، ما به شما متنوع ترین، کامل ترین و تاثیرگذارترین بسته های تبلیغاتی در حوزه مهندسی و نظام مهندسی را تقدیم می کنیم. برای این منظور، از شما خواهشمندیم، مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کرده و در صورت نیاز به مشاوره کامل تر، تماس حاصل نمایید.

تبلیغات

۱) معرفی: پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور؛ پوشش کامل اخبار حوزه چهار سازمان نظام مهندسی فعالیت می کند:

۱-۱) سازمان نظام مهندسی ساختمان؛ شامل رشته های عمران، معماری، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، شهرسازی، نقشه برداری، مکانیک

۱-۲) سازمان نظام مهندسی کشاورزی؛ شامل رشته های کشاورزی، گیاه پزشکی، زراعت، دام، باغبانی، اقتصادی کشاورزی و منابع طبیعی.

۱-۳) سازمان نظام مهندسی معدن؛ شامل رشته های معدن، متالوژی، زمین شناسی و نقشه برداری.

۱-۴) سازمان نظام مهندسی صنفی رایانه؛ شامل رشته های نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات.

برای دانلود کلیک کنید

تعرفه تبلیغات در سایت خبری مهندسین نیوز

محل های تبلیغ در بخش های مختلف سایت (کدهای A، B  و …)

آدرس وبلاگهای سایت خبری مهندسین نیوز

آدرس شبکه های اجتماعی سایت خبری مهندسین نیوز

۲) ویژگی های منحصر بفرد: چند مورد از دهها ویژگی استثنائی پایگاه خبری مهندسین نیوز به عنوان پربازدیدترین پایگاه خبری تخصصی حوزه مهندسی را با هم مرور می کنیم:

۲-۱) این پایگاه، پربیننده ترین پایگاه خبری در حوزه های مهندسی و نظام مهندسی بوده، دارای رنک ۸۰۰۰ الکسا (برای مشاهده رنک کلیک کنید) می باشد.

۲-۲) تعداد افراد بازیدکننده و تعداد کل بازدید از این سایت به ترتیب ۲۰۰۰ و ۹۰۰۰ بوده که کاملا به صورت صعودی در حال رشد است.

۲-۳) این سایت با دهها کلیدواژه در صفحه اول گوگل بوده از جمله «اخبار نظام مهندسی» و «آزمون نظام مهندسی».

۲-۴) با توجه به اینکه غالب بییندگان این سایت اعضا یا متقاضی نظام مهندسی است، دارای مدرک حداقل کارشناسی و فعال در حوزه های مهندسی است.

۲-۵) با توجه به انبوه مصاحبه، گزارش و خبر تولیدی اختصاصی این پایگاه، کاملا مورد وثوق و توجه مسئولان، شرکت ها و سازمان های مربوطه است.

متنوع ترین، کامل ترین و تاثیرگذارترین بسته های تبلیغاتی در حوزه مهندسی

 

۳) سفارش آگهی: برای سفارش آگهی می توانید از یکی از راه های زیر اقدام کنید:

۳-۱) تلفن ثابت: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

۳-۲) تلگرام: t.me/allo_mohandes

 

۴) واریز هزینه: لطفا بعد از هماهنگی برای انجام هزینه، از لینک زیر پرداخت را انجام دهید. در بخش توضیحات، لطفا نوع سفارش خود را وارد کنید.

با تشکر

واحد بازاریابی و تبلیغات