بررسی برجBT

برجBTبیرمنگام

برج BT بیرمنگامیک برج مخابراتی در بیرمنگام است. این سازه بلندترین ساختمان در سطح شهر است و به عنوان یک مکان محلی مشهور است.

کد خبر: 190914007 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ - ۲:۵۰ ب.ظ

سال ساخت: ۱۹۶۶

مدت زمان ساخت: ۲ سال

کشور پروژه: انگلستان

هدف از پروژه: احداث برج ارتباطیبرای ارسال و دریافت سیگنالهای تلفنی ، رادیویی و تلویزیونی

برج BT بیرمنگامیک برج مخابراتی در بیرمنگام است. این سازه بلندترین ساختمان در سطح شهر است و به عنوان یک مکان محلی مشهور است.

برجBTبیرمنگام

برجBTبیرمنگام

برجBT بیرمنگام

این ساختمان یکی از مجموعه برجهای ارتباطی بود که در دهه ۱۹۶۰ در سراسر انگلستان ساخته شد. این شبکه – که شامل برج بیشتر شناخته شده BT لندن است – برای انتقال سیگنال های تلفن ، تلویزیون و رادیو در سراسر انگلیس طراحی شده است.

این برج ۱۵۲ متری در سال ۱۹۶۶ به پایان رسید. اینبرج توسط شهردار بیرمنگاملرد جیمز اس میدوف افتتاح شد و در سال ۱۹۶۷ عملیاتی شد.

آزمون نظام مهندسی عمران اجرا

نظام مهندسی عمران اجرایی

این سازه توسط معماران در وزارت ساختمان های عمومیطراحی شده است و در حال کار برای اداره پست (GPO) است.

این ساختمان دارای ۳۱ طبقه است که پنج سطح دایره ای در قسمت بالای برج قرار دارد. همچنین دارای کارگاه های آزمایش و نگهداری و همچنین اتاق هایی برای ذخیرهاطلاعات است. طبقه های دیگر شامل یک ناهار خوری برای کارگران است.

برخیقسمت های برج دیگر در حال استفاده نیستند  از جمله این مبادلات تلفنی است که در دهه ۱۹۷۰ نصب شده است. بسیاری از تجهیزات تبادل قدیمی هنوز وجود دارد ، از جمله برخی از “Trimphones ” که نوعی از تلفن است که در آن زمان رایج بود.

اگرچه دیش های رادیویی اصلی آنالوگ به عرض ۴ متر برج حذف شده است ، اما هنوز هم در حدود ۸۰ دیش کوچکتر از ۵۰۰ سانتی متر در سراسر آن قرار دارد.

از این دیش ها برای ارسال سیگنال به بخش هایی از بریتانیا بدون دسترسی به شبکه پهن باند فیبر نوری استفاده می شود.

تفاوت هایی که پروژه ایجاد کرده است

برج BT بیرمنگام بخشی از ایستگاه تقویتی مایکروویو بود که در آن زمان ستون فقرات شبکه ارتباطی انگلستان بود.

این شبکه هنگام افتتاح می توانست تا ۱۵۰،۰۰۰ مکالمه تلفنی و ۴۰ کانال تلویزیونی داشته باشد.

برج BT به سیستمی کمک کرده است که ارتباطات را برای مشاغل انگلیس آسانتر می کند . به بهبود بهره وری در سراسر کشور.

نحوه انجام پروژه

مهندسان در ابتدا قصد داشتند برج بیرمنگام به صورت دایره ای و از طراحی مشابه طراحی برج لندن استفاده شود.

هزینه های بیش از حد در برج لندن منجر به طراحی مجدد ساختار بیرمنگام شد که در نتیجه باعث تغییر در طراحی و طراحییک ساختمان بتنی مربعی شد.

برج بیرمنگام به گونه ای طراحی شده است که در وزش باد شدید پایدار باشد. کانال های موجود در هر گوشه بادگیر ساختمان ، باد را کاهش می دهند تا نیروهایی که روی سازه کار می کنند را کاهش دهند.

مساحت ها هوایی دایره ای که در بالای برج ایجاد شده اند به منظور نصب دیش های ماهواره ای ساختمان طراحی شده است.

مهندسان دیش های ماهواره ای را با استفاده از واگن برقی که روی ریل های فولادی در قسمت پایین مساحت های دایره ای هوایی کار می کرد ، به محل مورد نیاز خود آوردند. از آنجا ، کارگران پروژه با استفاده از سیستم کابل های فلزی و تیرک ها ، آن ها را به محل خود بالا کشیدند.

برجBTبیرمنگام

در اکتبر سال ۲۰۱۸ ، در نشستی بینWest Midlands Combined Authority (WMCA) و شورای شهر بیرمنگام ، برنامه هایی برای نوسازی برج مورد بحث قرار گرفت.

به دنبال پیشنهاد موفق بیرمنگام برای میزبانی بازی های مشترک المنافع ۲۰۲۲ ، و به عنوان بخشی از برنامه جامع شهر در آماده سازی این بازی ها ، WMCA و شورای شهر بیرمنگام به توافق رسیدند که برج (به عنوان بلندترین سازه شهر) نیاز به بازسازی دارد ، با پیشنهاداتی از قبیلیک سکوی برای مشاهده شهریا رستوران.

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ شهریور ۹۸
10828 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0