جامع ترین مجموعه آموزشی آزمون نظام مهندسی برق کشور

معرفی مجموعه محصولات آزمون نظام مهندسی برق مهندس محمد کریمی

کل محصولات آزمون نظام مهندسی برق شامل 12 بسته ویژه، 8 جلد کتاب، 3 فیلم اموزشی، 4 آزمون آزمایشی، کلاس های حضوری و آنلاین و همایش می باشد. در این بین، کتاب راهنمای جامع مبحث 13، صرفا برای خریدهای نقدی بسته ها هدیه داده شده و فروش آزاد ندارد.

کد خبر: 980221017 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ - ۴:۲۲ ب.ظ

در این یادداشت، به معرفی کل محصولات آموزشی مهندس محمد کریمی برای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی برای دو صلاحیت طراحی و نظارت می پردازیم. به منظور دسته بندی بهتر، محصولات در دو گروه کلاسها و مجموعه مکاتبه ای دسته بندی شده است.

 

معرفی مجموعه محصولات آزمون نظام مهندسی برق مهندس محمد کریمی

 

کل محصولات آزمون نظام مهندسی برق شامل ۱۲ بسته ویژه، ۸ جلد کتاب، ۳ فیلم اموزشی، ۴ آزمون آزمایشی، کلاس های حضوری و آنلاین و همایش می باشد. در این بین، کتاب راهنمای جامع مبحث ۱۳، صرفا برای خریدهای نقدی بسته ها هدیه داده شده و فروش آزاد ندارد.

نظرات خریداران محصولات آمادگی آزمون نظام مهندسی برق مهندس محمد کریمی

کلاس های حضوری و آنلاین

۱) کلاس های حضوری: کلاس های حضور در تهران و سایر شهرستان ها به صورت مرتب با هدف آمادگی کامل داوطلبان برای آزمون نظام مهندسی برق برای هر دو صلاحیت طراحی و نظارت برگزار می شود. این کلاسها امکان پرداخت اقساطی داشته و در زمان های خاص دارای هدیه های بسیار نفیس است.

برای مشاهده اطلاعات کامل کلاس های این دوره کلیک کنید.

۲) کلاس های آنلاین: با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان بدلیل دوری راه و مشغله زیاد امکان شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند، از این رو، کلاس های آنلاین آزمون نظام مهندسی برق مهندس کریمی از سال ۹۷ برگزار می شود. بدلیل استفاده از معتبرترین و قوی ترین زیرساخت ها برای برگزاری کلاس، داوطلبان با یک اینترنت سرعت پایین و با استفاده از کامپیوتر خانگی، لپ تاپ، تبلت و موبایل می توانند در کلاس حاضر شوند. این کلاس ها دارای شرایط پرداخت بسیار مناسب، هدیه های نفیس و امکان ضبط و بازپخش کلاسها را دارد

برای مشاهده اطلاعات کامل کلاس های این دوره کلیک کنید.

۳) همایش رایگان: به منظور آشنایی داوطلبان با نحوه برگزاری، طرح سوال و در نهایت قبولی در آزمون نظام مهندسی برق، مهندس کریمی از سال ۹۷ اقدام به برگزاری همایش های رایگان به صورت اینترنتی و حضوری می نماید. همچنین در این همایش ها، پیچیده ترین سوالات آزمون به صورت تشریحی حل شده و به تمامی پرسش ها داوطلبان جواب داده می شود. این همایش ها با استقبال بسیار زیادی به صورت کاملا رایگان برگزاری شده و معمولا دارای یک هدیه عالی است.

برای مشاهده اطلاعات هایش های رایگان کلیک کنید.

close

برای مشاور مستقیم با مدرس و مولف (مهندس محمدکریمی) تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

مجموعه محصولات مکاتبه ای

مجموعه کامل و بی نظیری از بسته های آموزشی، کتاب، فیلم، آزمون آزمایشی و رفع اشکال تلگرامی در سه دسته اختصاصی صلاحیت طراحی، اختصاصی صلاحیت نظارت و مشترک بین دو صلاحیت طراحی و نظارت فراهم شده است، برای مراجعه به لینک های زیر می توانید، جزئیات هر یک را به تفکیک صلاحیت مشاهده کنید.

محصولات آمادگی آزمون نظام مهندسی برق طراحی و نظارت (مشترک)

محصولات آمادگی آزمون نظام مهندسی برق اختصاصی صلاحیت نظارت

محصولات آمادگی آزمون نظام مهندسی برق اختصاصی صلاحیت طراحی

کاملترین اطلاعات در مورد آزمون نظام مهندسی برق

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۸
14911 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

برچسب‌ها

نظر خود را بگذارید