گزارش اختصاصی

جامع ترین مجموعه آموزشی آزمون نظام مهندسی برق کشور کد خبر 980221017

معرفی مجموعه محصولات آزمون نظام مهندسی برق مهندس محمد کریمی

کل محصولات آزمون نظام مهندسی برق شامل 12 بسته ویژه، 8 جلد کتاب، 3 فیلم اموزشی، 4 آزمون آزمایشی، کلاس های حضوری و آنلاین و همایش می باشد. در این بین، کتاب راهنمای جامع مبحث 13، صرفا برای خریدهای نقدی بسته ها هدیه داده شده و فروش آزاد ندارد.

۲۱ اردیبهشت ۹۸ 14910 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
ماجرای دو حکم در فاصله سه روز در نظام مهندسی اردبیل مهندسین نیوز رفع ابهام می کند کد خبر 970930001

ماجرای دو حکم در فاصله سه روز در نظام مهندسی اردبیل

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز؛ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور دو نامه به امضای رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در فضای مجازی منتشر شد که طی آن به فاصله سه روز دو حکم برای یک پست صادر شده است و سوال و ابهام ایجاد کرد.

۳۰ آذر ۹۷ 11460 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران بعد از بیش دو ماه انتظار کد خبر 970926015

انتخاب هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران

پس از کش و قوس های فراوان و بیش از دو ماه بعد از برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اعضای این هیئت مدیره برای انتخاب هیئت رئیسه خود به توافق رسیدند.

۲۶ آذر ۹۷ 12989 بازدید یک نظر ادامه مطلب
نظام مهندسی تهران نمی‌تواند کنترل امضا ها را به درستی انجام دهد مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی کد خبر 970612011

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نمی‌تواند کنترل امضا ها را به درستی انجام دهد

به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری مهندسین نیوز، نشست خبري دكتر منوچهر شیبانی اصل مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان و رئیس هيأت نظارت هشتمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره های سازمان‌های‌نظام‌مهندسی‌ ساختمان استان ها، با موضوع «فرايندهاي جاري در نظام مهندسي و انتخابات نظام مهندسي» ساعت 9:20 صبح دو‌شنبه 12/6/97 برگزار شد.

۱۲ شهریور ۹۷ 12207 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
حامي رسانه اي چهارمین کنفرانس ملی فن آوری در مهندسی برق و کامپیوتر همکاري براي برگزاري کنفرانس کد خبر 970523011

حامي رسانه اي چهارمین کنفرانس ملی فن آوری در مهندسی برق و کامپیوتر

پایگاه خبری مهندسین نیوز، به عنوان تنها پایگاه خبری اختصاصی نظام مهندسی های ساختمان، کشاورزی، معدن و صنفی رایانه و همجنین پرببینده ترین پایگاه خبری حوزه مهندسی، در راستای سیاست های حمایت رسانه ای و معنوی از همایش های علمی کشور، اقدام به همکاری برای برگزاری چهارمین کنفرانس ملی فن آوری در مهندسی برق و کامپیوتر می نماید.

۲۳ مرداد ۹۷ 1765 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
همایش آنلاین و رایگان آزمون نظام مهندسی یرق برای اولین بار در کشور کد خبر 970513002

برگزار همایش رایگان آزمون نظام مهندسی برق

پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، به منظور ارائه اطلاعات و جامع آزمون نظام مهندسی برق، حل تشریحی و کامل پیچیده ترین پرسش های آزمون های اخیر و ارائه راهکارهای کاربردی برای موفقیت در این آزمون، اقدام به برگزار همایش آنلاین و رایگان آزمون نظام مهندسی برق می نماید.

۱۳ مرداد ۹۷ 13218 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
انتخاب احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران بدون رای مخالف کد خبر 970230001

انتخاب احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران

در جلسه هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران برای انتخاب رئیس جدید، احمد خرم با ۲۱ رای موافق و ۴ رای مخالف به عنوان رئیس جدید برگزیده شد.

۳۰ اردیبهشت ۹۷ 1996 بازدید یک نظر ادامه مطلب
مصاحبه با مهندس مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان گالري عکس کد خبر 961221014

مصاحبه اختصاصي مهندسين نيوز با مهندس ماني فر به روايت تصوير

تصاويري از مصاحبه اختصاصی مهندسین نیوز با مهندس مانی فر، مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان را مشاهده کنيد.

۲۱ اسفند ۹۶ 15521 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند پرونده-بخش 1: بررسی ابهامات کد رشته های اصلی و غیر اصلی مهندسی کد خبر 961118022

حق امضا هویت یک مهندس است

شروع ابهامات ایجاد شده از طریق درج عنوان گروه تحصیلی علمی کاربردی و کلمۀ بی ریشه تکنولوژی در کنار عنوان رشته های مهندسی ساختمان برای کمیسیون تبصره 2 ماده 7 قانون فوق، که بر این اساس از سال 87 تمامی رشته های مهندسی ذکر شده که دارای پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی باشند، در گروه رشته های مرتبط طبقه بندی می شوند.

۱۸ بهمن ۹۶ 5793 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند ابلاغیه وزارتخانه عجولانه و بدون پشتوانه کارشناسی است و نمی توان آن را به کل کشور تعمیم داد. کد خبر 961112009

مبارزه با فساد در حوزه خدمات مهندسی

به گزارش پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، وزير راه و شهرسازي در كانال تلگرام خود نوشت: امروز بسيار سبك‌بال هستم چون هدفي كه چندين سال در پي آن بودم، موفق به تحقق آن شدم و گامي استوار در مبارزه با فساد نهادين در حوزه خدمات مهندسي برداشتم.

۱۲ بهمن ۹۶ 2229 بازدید یک نظر ادامه مطلب