برگزاری اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان اعتراض اعضای روابط عمومی سازمان نظام مهندسی

برگزاری اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان بدون حضور روابط عمومی های سراسر کشور

بیست و دومین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی کشور در حالی برگزار می شود که از هیچ یک از مدیران روابط عمومی سازمانها در سراسر کشور جهت حضور در این اجلاس دعوت به عمل نیامده است.

کد خبر: 190629001 تاریخ انتشار: شنبه ۸ تیر ۹۸ - ۸:۵۷ ق.ظ

بیست و دومین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی کشور در حالی برگزار می شود که از هیچ یک از مدیران روابط عمومی سازمانها در سراسر کشور جهت حضور در این اجلاس دعوت به عمل نیامده است.

برگزاری اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان

برگزاری اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان

برگزاری اجلاس هیات عمومی  سازمان نظام مهندسی ساختمان بدون حضور روابط عمومی های سراسر کشور

 

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در مصاحبه با سایت مهندسین نیوز با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش روابط عمومی ها در اعتلای هرچه بیشتر سازمان های نظام مهندسی سراسر کشور، خواستار تشکیل کمیته ای تحت عنوان روابط عمومی در شورای مرکزی هستیم به نحوی که تعدادی از مدیران روابط عمومی سازمانهای استانها به نمایندگی از ۳۱ استان به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شده وبه صورت منظم در شورای مرکزی در راستای تقویت روابط عمومی به عنوان بازوان سازمان نظام مهندسی در جلسات حضور یابند.

عرب در ادامه طی پیشنهادی حضور مدیران روابط عمومی های سازمان های نظام مهندسی سراسر کشور در اجلاس شورای مرکزی سازمان به منظور انعکاس اخبار اجلاس به طور همزمان در سراسر کشور را خواستار شد.

وی تصریح کرد: عدم ایجاد کمیته روابط عمومی شورای مرکزی مشکلاتی را برای سازمان ایجاد می کند، در حالی که با تقویت روابط عمومی استانها، سازمان های نظام مهندسی در سراسر کشور با تاثیرگذاری بیشتری عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به انتخابات سازمان نظام مهندسی و برگزاری اجلاس شورای مرکزی در تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری، افزود: جهت شرکت در این اجلاس همه ساله از روابط عمومی سازمانها دعوت میشد که در این اجلاس حضور یابند، ولی متاسفانه امسال این امر توسط شورای مرکزی نادیده گرفته شده و موجی از اعتراضات روابط عمومی سازمانها در سایر استانها را به همراه داشته است.

عرب به نمایندگی از سایر استانها خواستار حضور روابط عمومی ها در این اجلاس شد و خاطرنشان کرد: بی شک حضور روابط عمومی ها در این اجلاس می تواند به انعکاس به موقع اخبار، نظرات و پیشنهادات و همچنین کسب نتایج بهتر و تاثیرگذاری هرچه بیشتر سازمان کمک کند.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ تیر ۹۸
1851 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0