اطلاعات کامل آزمون نظام مهندسی-بخش 8

زمان بندي برگزاري آزمون نظام مهندسي

یکی از موارد مهمی که داوطلبان ازمون نظام مهندسی باید از آن اطلاع داشته باشند، زمان بندی مراجل مختلف آزمون نظام مهندسی است.

کد خبر: 961212019 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ - ۵:۱۸ ب.ظ

یکی از موارد مهمی که داوطلبان ازمون نظام مهندسی باید از آن اطلاع داشته باشند، زمان بندی مراجل مختلف آزمون نظام مهندسی است که پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور در این یادداشت به معرفی آن می پردازد.

زمان بندي برگزاري  آزمون  نظام مهندسي

جدول زمان بندی آزمون، توسط سامانه آزمون نظام مهندسی و در قالب دفترچه راهنمای آزمون نظام مهندسی قبل از آزمون منتشر می شود، که مهمترین زمان های آن عبارتند از:

اعلام برنامه آزمون نظام مهندسی: معمولا حدود ۷ روز قبل از شروع ثبت نام آزمون نظام مهندسی برنامه آزمون توسط دفتر مقررات ملی ساختمان اعلام می شود.

شروع و اتمام ثبت نام آزمون نظام مهندسی:  بازه زمانی که داوطلب می تواند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی، در آزمون ثبت نام نماید. معمولا در انتهای دوره ثبت نام، چند روز این ثبت نام تمدید می شود.

تاییدیه ثبت نام آزمون نظام مهندسی: مشاهده و انجام تاییدیه ثبت نام نیز حدود یک ماه از تاریخ اتمام ثبت نام قابل انجام است.

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون: حدود ۵ روز قبل از برگزاری آزمون، امکان مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه در سایت فراهم می شود.

برگزاری آزمون نظام مهندسی:  در دو روز پنج شنبه و جمعه و در دو نوبت برگزار می شود.

 

زمان بندي آزمون نظام مهندسي بهمن ۹۷ (کلیک کنید)

اعلام برنامه آزمون نظام مهندسی: ۲۰ آبان ۹۷

شروع و اتمام ثبت نام آزمون نظام مهندسی:  ا۲۳ آبان تا ۵ آذر ۹۷

زمان بندي برگزاري آزمون نظام مهندسي

تاییدیه ثبت نام آزمون نظام مهندسی: اعلام نشده

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون: اعلام نشده

برگزاری آزمون نظام مهندسی:  ۱۱ و ۱۲ بهمن در دو نوبت صبح و عصر

 

close

درباره مدرس و مولف

من محمدکريمي همحمدکریمیستم، کارشناس ارشد مهندسي برق قدرت که تا بحال  بيش از ۵۰ عنوان مقاله علمي در معتبرترين ژورنالها و کنفرانس هاي داخلي و خارجي از من منتشر شده، ۱۳ عنوان کتاب تالیف کرده ام، چند بار به عنوان پژوهشگر و معلم نمونه انتخاب شده ام. در زمينه نظام مهندسي هم، علاوه بر مديرمسئولي پایگاه خبری مهندسین نیوز به عنوان اولين و تنها پايگاه خبري-تحليلي اختصاصي نظام مهندسي ايران (https://www.mohandesinnews.ir/)، هفت عنوان کتاب، دو فيلم آموزشي (جمعا ۵۲ ساعت)، ده ها جزوه آموزشي و يادداشت و نقد تحليلي نوشته و ده ها دوره آمادگي آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقي در نقاط مختلف کشور برگزار کرده ام. براي مشاهده جزئيات و اسناد سوابق علمي و کاري من لطفا به سايت شخصي (http://mohammad-karimi.ir) مراجعه فرمائيد.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اسفند ۹۶
3251 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید