هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران بعد از بیش دو ماه انتظار

انتخاب هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران

پس از کش و قوس های فراوان و بیش از دو ماه بعد از برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اعضای این هیئت مدیره برای انتخاب هیئت رئیسه خود به توافق رسیدند.

کد خبر: 970926015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ آذر ۹۷ - ۹:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز مرجع اخبار نظام مهندسی کشور اعضای هیئت رئیسه دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در جلسه روز دوشنبه مورخه ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۷ تعیین شد.

انتخاب هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی  ساختمان تهران

پس از کش و قوس های فراوان و بیش از دو ماه بعد از برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اعضای این هیئت مدیره برای انتخابهیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران هیئت رئیسه خود به توافق رسیدند. انتخابات هیات رئیسه نظام مهندسی تهران می‌رفت که به یک چالش جدی تبدیل شود؛ چراکه با توجه به گذشت بیش از دو ماه از تاریخ برگزاری انتخابات هیات مدیره اعضا برای انتخاب هیئت رئیسه، چندین جلسه بی‌حاصل را پشت سر گذاشته بودند. تلاش و یا حتی فشار وزارت راه و شهرسازی و شخص معاون امور مسکن و ساختمان این وزارتخانه برای نهایی شدن اعضای هیئت رئیسه در روزهای اخیر باعث شده بود که جلسه دوشنبه آخر ماه آخر فصل پاییز ۹۷ به آخرین فرصت برای تعیین هیئت رئیسه تبدیل شود.

هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران
به نظر می رسید مشکل اصلی برای انتخاب هیئت رئیسه بسته بندی اعضا هیئت مدیره به دو گروه ۱۰ نفره و ۱۵ نفره بود که همین امر باعث شد که چندین بار جلسه انتخاب هیئت رئیسه با عدم شرکت برخی از اعضا به ویژه گروه ۱۰ نفره از حد نصاب افتاده و عملا امکان برگزاری جلسه وجود نداشته باشد کار بدانجا جلو رفت که مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال نامه ای به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران رئیس و خزانه دار دوره قبل را فعلا و به منظور انجام امورات صاحب صلاحیت و حق امضا دانست.
پس از برگزاری جلسه مذکور بالاخره اعضای هیئت رئیسه تعیین شدند نکته جالب توجه اینکه در مجموع آرا از رشته عمران هیچ کس عضو هیئت رئیسه نبود اعضای هیئت رئیسه تهران به قرار زیر است:

انتخاب هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران

مهندس محمد طاهري (معماری): رييس

مهندس بهمن مومنی مقدم (نقشه برداری) نایب رييس اول

مهندس سید علیرضا میرجعفری مقدم (مکانیک): نایب رييس دوم

جناب آقاي مهندس علی اکبر نبی ئی مقدم(معماری): دبیر

جناب آقاي مهندس علی کریمی آنچه (برق): خزانه دار

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ آذر ۹۷
12987 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0