گزارش

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کد خبر 980325007

اعتراضات داوطلبان ورود به آزمون حرفه ٩٧ مهندسان بررسی شد

حامد مانی‌فر با اعلام این مطلب که درخواست بازنگری به سوالات آزمون ورود به حرفه ٩٧ مهندسان بررسی شد، گفت: سوال ۹ دفترچه A آزمون نظارت معماری و سوال های ۲۷ و ۵۲ آزمون اجرا در این رشته حذف شد که با حذف این سوال ها نمره آن با تاثیر مثبت در کارنامه کلیه داوطلبان درج شده است.

۲۵ خرداد ۹۸ 11520 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
ماجرای دو حکم در فاصله سه روز در نظام مهندسی اردبیل مهندسین نیوز رفع ابهام می کند کد خبر 970930001

ماجرای دو حکم در فاصله سه روز در نظام مهندسی اردبیل

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز؛ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور دو نامه به امضای رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در فضای مجازی منتشر شد که طی آن به فاصله سه روز دو حکم برای یک پست صادر شده است و سوال و ابهام ایجاد کرد.

۳۰ آذر ۹۷ 11460 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران بعد از بیش دو ماه انتظار کد خبر 970926015

انتخاب هیات رئیسه دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان تهران

پس از کش و قوس های فراوان و بیش از دو ماه بعد از برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اعضای این هیئت مدیره برای انتخاب هیئت رئیسه خود به توافق رسیدند.

۲۶ آذر ۹۷ 12989 بازدید یک نظر ادامه مطلب
نظام مهندسی تهران نمی‌تواند کنترل امضا ها را به درستی انجام دهد مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی کد خبر 970612011

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نمی‌تواند کنترل امضا ها را به درستی انجام دهد

به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری مهندسین نیوز، نشست خبري دكتر منوچهر شیبانی اصل مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان و رئیس هيأت نظارت هشتمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره های سازمان‌های‌نظام‌مهندسی‌ ساختمان استان ها، با موضوع «فرايندهاي جاري در نظام مهندسي و انتخابات نظام مهندسي» ساعت 9:20 صبح دو‌شنبه 12/6/97 برگزار شد.

۱۲ شهریور ۹۷ 12207 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
همایش آنلاین و رایگان آزمون نظام مهندسی یرق برای اولین بار در کشور کد خبر 970513002

برگزار همایش رایگان آزمون نظام مهندسی برق

پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، به منظور ارائه اطلاعات و جامع آزمون نظام مهندسی برق، حل تشریحی و کامل پیچیده ترین پرسش های آزمون های اخیر و ارائه راهکارهای کاربردی برای موفقیت در این آزمون، اقدام به برگزار همایش آنلاین و رایگان آزمون نظام مهندسی برق می نماید.

۱۳ مرداد ۹۷ 13218 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
قربانخانی مشاور رجبی شد بازگشت قربانی کد خبر 970321010

قربانخانی مشاور رجبی شد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، طی حکمی مهندس حسن قربانخانی، رئیس سابق سازمان ساختمان کشور را به سمت مشاور امور خدمات خود منصوب کرد.

۲۱ خرداد ۹۷ 12587 بازدید یک نظر ادامه مطلب
بیکاری هزاران مهندس با ابلاغیه جدید وزیر راه جمعی از مهندسان ساختمان بیان کردند: کد خبر 970202004

بیکاری هزاران مهندس با ابلاغیه جدید وزیر راه

جمعی از مهندسان ساختمان در واکنش به ابلاغیه جدید وزیر راه که انتخاب مهندس ناظر ساختمان را در اختیار کارفرما قرار می ‌دهد، انتقاد کرده و آن را سبب بیکار شدن مهندسان ساختمان دانستند.

۲ اردیبهشت ۹۷ 2743 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند پرونده-بخش 1: بررسی ابهامات کد رشته های اصلی و غیر اصلی مهندسی کد خبر 961118022

حق امضا هویت یک مهندس است

شروع ابهامات ایجاد شده از طریق درج عنوان گروه تحصیلی علمی کاربردی و کلمۀ بی ریشه تکنولوژی در کنار عنوان رشته های مهندسی ساختمان برای کمیسیون تبصره 2 ماده 7 قانون فوق، که بر این اساس از سال 87 تمامی رشته های مهندسی ذکر شده که دارای پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی باشند، در گروه رشته های مرتبط طبقه بندی می شوند.

۱۸ بهمن ۹۶ 5793 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند ابلاغیه وزارتخانه عجولانه و بدون پشتوانه کارشناسی است و نمی توان آن را به کل کشور تعمیم داد. کد خبر 961112009

مبارزه با فساد در حوزه خدمات مهندسی

به گزارش پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، وزير راه و شهرسازي در كانال تلگرام خود نوشت: امروز بسيار سبك‌بال هستم چون هدفي كه چندين سال در پي آن بودم، موفق به تحقق آن شدم و گامي استوار در مبارزه با فساد نهادين در حوزه خدمات مهندسي برداشتم.

۱۲ بهمن ۹۶ 2229 بازدید یک نظر ادامه مطلب