هیات رئیسه مجری مصوبات هیات مدیره است مومنی در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز

هیات رئیسه مجری مصوبات هیات مدیره است

مهندس مومنی، عضو هیات رئیسه دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در مصتحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: هیات رئیسه از جناح ها و طیف های مختلف تشکیل شده است.

کد خبر: 970930003 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ آذر ۹۷ - ۸:۱۰ ق.ظ

مهندس مومنی، عضو هیات رئیسه  دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در مصتحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: هیات رئیسه از جناح ها و طیف های مختلف تشکیل شده است.

هیات رئیسه مجری مصوبات هیات مدیره است

هیات رئیسه مجری مصوبات هیات مدیره است

هیات رئیسه مجری مصوبات هیات مدیره است

مهندس مومنی در پاسخ به این سوال که تاخیر زیادی برای انتخاب هیات رئیسه رخ  داده است، اولویت برنامه هیات مدیره چیست، گفت: ساختار سازمان نظام مهندسی از یک هیات مدیره  ۲۵ نفره تشکیل شده و باید هر برنامه و هدفی را با همدلی، مشارکت و همراهی جلو ببرند.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات و فرآیندها درون سازمانی و برخی دیگر فراسازمانی است، افزود: هیات رئیسه مجری مصوبات هیات مدیره است.

عضو هیات رئیسه  دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی یکی از متولیان ساخت و ساز و ارتقای کیفیت و جایگاه مهندسی است و صدالبته باید با سایر متولیان و دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز شهری تعامل و ارتباط داشته باشد.

او تصریح کرد: علیرغم تاخیری که به وجود آمد، هیات رئیسه از جناح ها و طیف های مختلف تشکیل شد که می توان به فال نیک گرفت.

انتخاب مهندس اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی را مثبت ارزیابی می کنم

وی تاکید کرد: باید امیدوار باشیم که فرآیندهای داخلی سازمان اصلاح شود و امورات مربوطه با تغییر رویه انجام شود تا ارتقای جایگاه مهندسی را در سازمان داشته باشیم.

مهندس مومنی گفت: در موضوعات فراسازمانی تعامل سازمان با شهرداری و وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادها می تواند ما را به این هدف یعنی در سطح کلان تر ارتقای کیفیت ساخت و ساز و جایگاه مهندسی برساند.

او با اشاره به اینکه در دوره قبل اختلاف سلیقه و ذائقه وجود داشت، اظهار داشت: انتخاب مهندس اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی را مثبت ارزیابی می کنم.

عضو هیات رئیسه  دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تاکید کرد: تعامل و ارتباط سازمان های نظام مهندسی نه فقط در تهران، بلکه کل کشور با وزارت راه و شهرسازی کم رنگ شده بود و نظام مهندسی و وزارتخانه هر کدام از تریبون خودشان این موضوعات را مطرح می کردند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حضور مهندس اسلامی، این تعامل به شکل مذاکرات دورمیزها و رو در رو  انجام و با تعریف اهداف مشترک، جایگاه نظام مهندسی ارتقا پیدا کند.

خود و دوستانم را به رعایت اخلاق حرفه ای و همدلی بیشتر دعوت می کنم

مهندس مومنی  ضمن عذرخواهی از تاخیری که پیش آمد افزود: قول می دهیم با برگزاری جلسات بیشتر، صرف وقت و انرژی بیشتر در هفته ها و ماه های آتی حتما تاخیر این دو ماه را  جبران کنیم.

او بیان کرد: خود و دوستانم را به رعایت اخلاق حرفه ای و همچنین مشارکت، همدلی و همراهی بیشتر دعوت می کنم، چون در همه اصناف و حرفه ها قطعا برای اینکه کارشان جلو برود باید همدلی داشته باشند.

عضو هیات رئیسه دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت:

انتخابات تعاملی برگزار شد و فردی رقیب نداشت، در هر سمتی تک کاندیدا بوده و کاملا توافقی و تعاملی انجام شد.

وی در پایان اظهار کرد: از حضور و زحمات مهندس محمد زاده، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تشکر کنم.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آذر ۹۷
24775 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0