مصاحبه

هیات رئیسه مجری مصوبات هیات مدیره است مومنی در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970930003

هیات رئیسه مجری مصوبات هیات مدیره است

مهندس مومنی، عضو هیات رئیسه دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در مصتحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: هیات رئیسه از جناح ها و طیف های مختلف تشکیل شده است.

۳۰ آذر ۹۷ 24836 بازدید یک نظر ادامه مطلب
هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است طاهری در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970930002

هنوز قانون نظام مهندسی به شکلی که لازم است اجرا نشده است

مهندس طاهری، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی گفت: آنچه مهم است این که با حضور 25 نفر از اعضای هیات مدیره، هیات رئیسه و رئیس سازمان انتخاب شد.

۳۰ آذر ۹۷ 1789 بازدید یک نظر ادامه مطلب
حقوق مهندسی را بر منافع شخصی ارجح بدانیم فرنیا در محصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970922011

حقوق مهندسی را بر منافع شخصی ارجح بدانیم

مهندس مهیار فرنیا عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: اعضای هیات مدیره باید به دموکراسی و رای جامعه مهندسی اعتقاد داشته باشند.

۲۲ آذر ۹۷ 2342 بازدید یک نظر ادامه مطلب
یک جامعه فرهیخته نباید اعتراضش را با آبستراکسیون نشان دهد خطیبی در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970920019

یک جامعه فرهیخته نباید اعتراضش را با آبستراکسیون نشان دهد

عضو هیئت مدیره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مصاحبه اختصاصی با ه گزارش پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: بالاتر از قانون چیزی وجود ندارد، تمکین می کنیم.

۲۰ آذر ۹۷ 2000 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
وزیر می تواند انحلال هیات مدیره را اعلام کند رادمهر در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970920018

وزیر می تواند انحلال هیات مدیره را اعلام کند

الهه رادمهر عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: وزیر اختیارات خاص خود را دارد و طبق فرآیندی می تواند انحلال هیات مدیره را اعلام کند.

۲۰ آذر ۹۷ 1008 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
آبستراکسیون جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران کذب محض است یک منبع آگاه در گفتگوی اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970903020

آبستراکسیون جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران کذب محض است

یکی از اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی در محصاحبه اختصصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، درباره آبستراکسیون جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران در روز شنبه ۲۶ آبان ۹۷، بدلیل حضور رجبی گفت: این موضوع کذب محض است.

۳ آذر ۹۷ 1704 بازدید یک نظر ادامه مطلب
اعطای صلاحیت کارشناسی در نیروگاههای برق به اعضای نظام مهندسی جی افرام در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970729012

اعطای صلاحیت کارشناسی در نیروگاههای برق به اعضای نظام مهندسی

مهندس جی افرام ، عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، در مضاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی درباره طرح اعطای صلاحیت کارشناسی در نیروگاههای برق به مهندسین عضو سازمان توضیح داد.

۲۹ مهر ۹۷ 2656 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
تقابل ها را کنار بگذاریم و کار مفید انجام دهیم مضاحبه اختصاصی با مهندس خطيبي کد خبر 970715023

تقابل ها را کنار بگذاریم و کار مفید انجام دهیم

مهندس خطیبی، منتخب هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در دوره هشتم در گفتگوي اختصاصي با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: هیات مدیره دوره هفتم وقتشان صرف تقابل با وزارتخانه و موضوعات حاشیه ای شد.

۱۵ مهر ۹۷ 2496 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
مولف پرتیراژترین کتاب تاریخ آزمون نظام مهندسی برق مصاحبه اختصاصی با دکتر حسین شایقی کد خبر 970708013

مولف پرتیراژترین کتاب تاریخ آزمون نظام مهندسی برق

خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان، صاحب فرزاندان نخبه پرشماری است که در جای جای کشور در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند. قطعا یکی از این نخبگان برجسته، دکتر حسین شایقی است که در زمینه علمی، پژوهشی و اجرایی یکی از استثناهای مهندسی برق کشور محسوب می شود. در اولین روزهای پاییز خنک اردبیل، فرصتی دست داد تا با حضور در دفتر ایشان، گفتگویی با این عضو شاخص نظام مهندسی انجام دهیم.

۸ مهر ۹۷ 2559 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
تخلف وزارت علوم و تعلل وزارت راه و شهرسازی در مورد کارشنان ناپیوسته گفتگوی اختصاصی با یکی از فعالان کمپین کارشناسان ناپیوسته کد خبر 970702019

تخلف وزارت علوم و تعلل وزارت راه و شهرسازی

مهندس خسروبیگی، یکی از فعالان کمپین کارشناسان ناپیوسته، در در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، به برخی سوالات در رابطه با آخرین تصمیم گیری های مربوط به کارشناسی ناپیوسته با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی توضیحاتی داد.

۲ مهر ۹۷ 3812 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
مصاحبه اختصاصی با مهندس مانی فر کد خبر 970630001

سوالات خود را از مسئول برگزاری آزمون نظام مهندسی بپرسید

پایگاه خبری مهندسین نیوز، در روزهای آتی اقدام به انجام مصاحبه اختصاصی و حضوری با مهندس مانی فر، رئیس دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مسئول مستقیم برگزاری آزمون نظام مهندسی، را دارد. از این رو، در صورتی که داوطلبی سوال، انتقاد و پیشنهادی از ایشان در مورد ازمون نظام مهندسی دارد، نظر خود را در انتهای این صفحه (بخش نظر خود را بگذارید)، وارد کند.

۳۰ شهریور ۹۷ 1320 بازدید 12 نظر ادامه مطلب
تغییرات اعمال شده مساعدت به داوطلبان بوده است مصاحبه اختصاصی با معاون دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کد خبر 970624012

تغییرات اعمال شده مساعدت به داوطلبان بوده است

مهندس شیخ انصاری، معاون دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بعد از اعلام نتایج اعتراضات به آزمون نظام مهندسی اردیبشهت 97 و همچنین اعلام نتایج آزمون طراحی معماری این آزمون، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، اعلام کرد: در آزمون ها گزینه ای جا به جا نشده است.

۲۴ شهریور ۹۷ 3374 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
سازمان محلی برای ورود عده ای سودجو شده است مصاحبه اختصاصی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی کد خبر 970619006

سازمان محلی برای ورود عده ای سودجو شده است

مهندس طوماری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: در چنین شرایطی دفاع از حقوق مهندسان امری مشکل و شاید نشدنی است اما ما در حد بضاعت و توانمان از حقوق این قشر دفاع خواهیم کرد.

۱۹ شهریور ۹۷ 2224 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
ساختمان یک جسم پویاست و زندگی در آن جریان دارد رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران کد خبر 970608003

ساختمان یک جسم پویاست و زندگی در آن جریان دارد

مهندس علی نیا، رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، با بیان اینکه ساختمان یک جسم پویاست و زندگی در آن جریان دارد،  گفت: در حوزه تعمیر و نگهداری ساختمان مراقبت و بازرسی لازم است و باید استراتژی مناسب برای این کار در نظر گرفت.

۸ شهریور ۹۷ 2498 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
صنعت ساختمان حدود نیمی از حوادث منجر به مرگ را به خود اختصاص داده مصاحبه اختصاصی با عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران کد خبر 970528007

صنعت ساختمان حدود نیمی از حوادث منجر به مرگ را به خود اختصاص داده

دکتر روانشادنیا، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در گفتگوی اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: صنعت ساختمان حدود نیمی از حوادث منجر به مرگ را به خود اختصاص داده که این آمار بیش از میانگین جهانی است.

۲۸ مرداد ۹۷ 2842 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
صحبت های معاون دفتر امور مقررات ملی و کنترل ساختمان بعد از اتمام مهلت اعتراض به آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970525006

صحبت های معاون دفتر امور مقررات ملی و کنترل ساختمان بعد از اتمام مهلت اعتراض به آزمون اردیبهشت ۹۷

مهندس شیخ انصاری معاون دفتر امور مقررات ملی ساختمان، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، اعلام کرد: کارنامه ها در دست بررسی است و کمیته مربوطه پس از بررسی های نهایی حداکثرتا 10 روز دیگه اعلام می کنند.

۲۵ مرداد ۹۷ 2770 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
با 12 سال سابقه حضور در سازمان نظام مهندسی، کاندید نشدم رئیس نظام مهندسی خراسان رضوی در مصاحبه اختصاصي با مهندسین نیوز کد خبر 970519003

با ۱۲ سال سابقه حضور در سازمان نظام مهندسی، کاندید نشدم

مهندس دیسفانی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی، در مصاحبه اختصاصي با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی گفت: حضور 12 ساله در سازمان نظام مهندسی داشتم و در دوره هشتم کاندید نشدم.

۱۹ مرداد ۹۷ 2559 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
باید جامعه به مهندسان اعتماد کامل داشته باشد رئیس نظام مهندسی قزوین، در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970517010

باید جامعه به مهندسان اعتماد کامل داشته باشد

مهندس جلوخانی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی گفت: متاسفانه به خاطر محدودیت هایی که از طرف وزارت خانه گذاشته شده مشارکت کم شده است، کم شدن مشارکت هیچگاه ملاک عمل نبود و البته این نقدی است که به این دوره انتخابات وارد است.

۱۷ مرداد ۹۷ 2334 بازدید یک نظر ادامه مطلب
باید به جایی برسیم که تخلفات ساختمانی حذف شوند رئیس نظام مهندسی چهار محال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970516001

باید به جایی برسیم که تخلفات ساختمانی حذف شوند

مهندس بنایی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهار محال و بختیاری، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی تاکید کرد: وقت و انرژی زیادی در این دوره هیات مدیره بر اثر اختلافات وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی تلف شد و اگر این نرژی را روی ارتقای سطح کیفی خدمات گداشته بودیم اتفاقات خوبی میفتاد.

۱۶ مرداد ۹۷ 2307 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
تجدید نظر در گزینش رشته های مهندسی که اشباع شدند رئیس نظام مهندسی زنجان، در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970515011

تجدید نظر در گزینش رشته های مهندسی که اشباع شدند

مهندس مجتبی زاده، رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی گفت: متاسفانه در استان زنجان حضور و ثبت نام در انتخابات با استقبال خیلی کمی روبرو شده است.

۱۵ مرداد ۹۷ 2547 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
شفافیت و پاسخگویی در NGO ها و تشکل های مردم نهاد مصاحبه اختصاصی با رئیس نظام مهندسی تهران کد خبر 970513010

شفافیت و پاسخگویی در NGO ها و تشکل های مردم نهاد

مهندس احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، استقبال برای کاندیداتوری در دوره هشتم انتخابات سازمان های نظام مهندسی کمتر بود.

۱۳ مرداد ۹۷ 2793 بازدید یک نظر ادامه مطلب
هدف این است که سازمان نظام مهندسی به ارتقای کیفی برسد رئیس نظام مهندسی استان مرکزی در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970509004

هدف این است که سازمان نظام مهندسی به ارتقای کیفی برسد

مهندس کازرانی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان مرکزی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی: برنامه های بلند مدت، برنامه های کلانی است که سازمان ها و داوطلبان پیش بینی می کنند به ایده آلی که در قانون آمده برسند و هدف این است که سازما ن نظام مهندسی به ارتقای کیفی برسد یعنی خدماتشان را به بهترین نحو از طریق اعضا ارائه کنند.

۹ مرداد ۹۷ 1660 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
بازارهای جدید برای خدمات مهندسی مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970509003

بازارهای جدید برای خدمات مهندسی

مهندس رضایی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی گفت: با بخشنامه های جدید وزارت راه و شهرسازی می توان بازارهای جدیدی برای فعالیت در حوزه خدمات مهندسی ایجاد کرد.

۹ مرداد ۹۷ 1860 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
نظام مهندسی خانه مهندس است رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان در مصاحبه اختصاصي با مهندسین نیوز کد خبر 970506010

نظام مهندسی خانه مهندس است

مهندس بختیاری رئیس سازمان نظام مهندسی استان لرستان در مصاحبه اختصاصي با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: خدمات مهندسی به مردم و همچنین خدمات به همکارانمان اولویت برنامه هایم است. نظام مهندسی خانه مهندس است معتقدم مهندسان بهترین ارزیاب هستند.

۶ مرداد ۹۷ 1715 بازدید یک نظر ادامه مطلب
شفاف سازی مالی در مورد نحوه پرداختی های مهندسین و گردش مالی سازمان رئیس سازمان نظام مهندسی يزد در مصاحبه اختصاصي با مهندسین نیوز کد خبر 970506002

شفاف سازی مالی در مورد نحوه پرداختی های مهندسین و گردش مالی سازمان

مهندس فرشید رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد در مصاحبه اختصاصي با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: افزایش خدمات مهندسی، در واقع ترغیب سرمایه گذار و فعالیت مثبت در حوزه اشتغالزایی بود.

۶ مرداد ۹۷ 1438 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
با افزایش سطح خدمات مهندسی امضافروشی وجود نخواهد داشت رئیس سازمان نظام مهندسی استان همدان، در مصاحبه اختصاصي با پایگاه مهندسین نیوز کد خبر 970506001

با افزایش سطح خدمات مهندسی امضافروشی وجود نخواهد داشت

مهندس مقصود خواه، رئیس سازمان نظام مهندسی استان همدان، در مصاحبه اختصاصي با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، اظهار داشت: عده ای بین مالک و مهندس قرار گرفته، 30 تا 50 درصد از حق الزحمه مهندسان را برای خودشان برمی داشتند.

۶ مرداد ۹۷ 1450 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
با واگذاری سازمان نظام مهندسی به ارگان های دیگر مخالفم عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگوی اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970307011

با واگذاری سازمان نظام مهندسی به ارگان های دیگر مخالفم

کوسه غراوی با بیان اینکه با واگذاری سازمان نظام مهندسی به ارگان های دیگر مخالف هستم، افزود: چون سازمان نظام مهندسی ساختمان بزرگترین NGO مردم نهاد و غیر دولتی است و همان طور که می بینید در طی این سال ها بدون وابستگی به اعتبارات دولتی حرکت کرده و خود را به این نقطه رسانده است، بنابراین باید استقلال خود را حفظ کند.

۷ خرداد ۹۷ 1262 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
مجریان مسکن مهر سرپل ذهاب زیر مجموعه سازمان نبودند گفتگوی اختصاصی پایگاه مهندسین نیوزبا رئیس سازمان نظام مهندسی کرمانشاه کد خبر 970307001

مجریان مسکن مهر سرپل ذهاب زیر مجموعه سازمان نبودند

مهندس علی محمد پناه، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه گفت: مجریان مسکن مهر زیر مجموعه سازمان نبودند، آنها پیمانکاران دارای صلاحیتی بوده اند که توسط وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده بودند.

۷ خرداد ۹۷ 1775 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
شاید در آینده ی صنعت ساختمان، دیگران ما را نبخشند دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان در گفتگوی اختصاصی با مهندسین نیوز کد خبر 970306007

شاید در آینده ی صنعت ساختمان، دیگران ما را نبخشند

مهدی موذن، دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان: ما حق نداریم با یک نوع نظریه پردازی، سازمان هایی که درچارچوب قانون تاسیس شده، وظایفشان را انجام می دهند را زیر سوال ببریم، شاید در آینده ی صنعت ساختمان، دیگران ما را نبخشند.

۶ خرداد ۹۷ 1254 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
قربانخانی، قربانی بی تدبیری مکاتبات غیرقانونی پدرخوانده های شورای مرکزی در گفت و گو با نائب رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان با مهندسین نیوز مطرح شد. کد خبر 970301001

قربانخانی، قربانی بی تدبیری مکاتبات غیرقانونی پدرخوانده های شورای مرکزی

نائب رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان و جامعه مهندسی به فضایی آرام احتیاج دارند که در آن گفتگو کنند؛ مشکلاتی که از طریق گفتمان حل نشوند از طریق تهدید و ارعاب نیز حل نخواهند شد.

۱ خرداد ۹۷ 1964 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
مخالفتی با وزیر کشور و مهندس رجبی وجود ندارد رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران کد خبر 970211015

مخالفتی با وزیر کشور و مهندس رجبی وجود ندارد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران، بعد از لغو ارجاع نظارت، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، گفت: لغو نظام ارجاع نظارت در واقع اصلاحاتی بود که بر اساس تشخیص هیات رئیسه انجام شد و مخالفتی با وزیر و مهندس رجبی وجود ندارد.

۱۱ اردیبهشت ۹۷ 1805 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
من در جریان تعلیق رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران نبودم محصاخبه اختصاصی عضو کمسیون عمران مجلس با مهندسین نیوز کد خبر 970209013

من در جریان تعلیق رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران نبودم

دکتر سید کمال الدین شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، گفت: من در جریان تعلیق رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران نبودم.

۹ اردیبهشت ۹۷ 1437 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
ما هیچ کار خلاف قانون مقررات انجام نداده ایم مصاحبه اختصاصی با قربانخانی بعد از تعلیق کد خبر 970209012

ما هیچ کار خلاف قانون مقررات انجام نداده ایم

ما هیچ کار خلاف قانون مقررات انجام نداده ایم و ازهر چیزی که در جهت منافع مردم و اعضای ما باشد تبعیت می کنیم، انجام می دهیم ؛ از بلاتکلیفی ما را در بیاورند.

۹ اردیبهشت ۹۷ 1585 بازدید 3 نظر ادامه مطلب
لزوم تصمیمات فرابخشی مظاهریان بیان داشت: کد خبر 970207005

مخالفان آیین ‌نامه جدید کنترل ساختمان به دیوان عدالت اداری شکایت ببرند

 معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد آیین‌ نامه جدید کنترل ساختمان و مخالفتی که برخی از اعضای سازمان نظام‌ مهندسی ‌ساختمان در مورد آن دارند، می‌ گوید: وزارت‌ راه ‌و شهرسازی در يك روند اصلاحی 3 ‌ساله سعی كرده جلوی رانت عده كثيری را بگيرد و اين آيين نامه فقط بخشی از اين اقدام است.

۷ اردیبهشت ۹۷ 1449 بازدید یک نظر ادامه مطلب
آیا وزیر راه و شهرسازی مدرک تحصیلی معتبر دارد گفتگو با عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي کد خبر 970122001

چشم ‌انداز ايران در آيينه ايران‌ شهري

شهرهاي ما به گسستگي هويتي از پيشينه تاريخي و فرهنگي خود دچار شده ‌اند. عده‌ اي ريشه آن را در نزاع فرهنگي ما با غرب و عده‌اي در توسعه اجتناب ناپذير شهرها مي ‌دانند.

۲۲ فروردین ۹۷ 1277 بازدید بدون نظر ادامه مطلب