تغییرات اعمال شده مساعدت به داوطلبان بوده است مصاحبه اختصاصی با معاون دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان

تغییرات اعمال شده مساعدت به داوطلبان بوده است

مهندس شیخ انصاری، معاون دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بعد از اعلام نتایج اعتراضات به آزمون نظام مهندسی اردیبشهت 97 و همچنین اعلام نتایج آزمون طراحی معماری این آزمون، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، اعلام کرد: در آزمون ها گزینه ای جا به جا نشده است.

کد خبر: 970624012 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ - ۶:۵۹ ب.ظ

مهندس شیخ انصاری، معاون دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بعد از اعلام نتایج اعتراضات به آزمون نظام مهندسی اردیبشهت ۹۷ و همچنین اعلام نتایج آزمون طراحی معماری این آزمون، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، اعلام کرد: در آزمون ها گزینه ای جا به جا نشده است.

تغییرات اعمال شده مساعدت به داوطلبان  بوده است

وی با اشاره به اینکه در رشته های معماری و عمران، حذف سوالات انجام شد، تصریح کرد: دو سوال در رشته معماری و یک سوال در رشته ترافیک حذف شد و تغییرات اعمال شده درواقع مساعدت به داوطلبان بوده است.

او اظهار داشت: معمولا سوالاتی در آزمون حذف می شود که خدشه ای به آنها وارد بوده و قابل دفاع نباشند، در هر صورت نمره سوالاتی که حذف شدند به همه داوطلبان داده شد.تغییرات اعمال شده مساعدت به داوطلبان بوده است

شیخ انصاری افزود: تاکنون بعد از اعتراض نمره هیچ فردی کمتر از قبل نشده است، بررسی اعتراضات  شاید روی نتیجه اعتراض برخی بی اثر یا کم باشد ولی در کل اثر مثبت روی نتایج اعتراضات داوطلبان داشته است.

معاون دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: به افرادی که نمره ۴۸ یا ۴۹ کسب کردند ارفاقی نشده است.

او همچنین گفت: تا قبل از سال ۸۷ دستورالعملی تحت عنوان جبران کسر نمره وجود داشت که بر اساس آن اگر داوطلب یک یا دو نمره کم داشت، یک دوره آموزشی می گذراند و به نمره ۵۰ می رسید، اما از سال ۸۷ به بعد این مورد منتفی شد.

نتایج  درخواست بازنگری آزمون های تستی قطعی است

معاون دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: درخواست بازنگری آزمون های تستی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج قطعی است اما برای نتایج آزمون های طراحی معماری خیر.

وی بیان کرد: نتایج آزمون های طراحی معماری به تازگی اعلام شد، افرادی که نسبت به برگه هایشان اعتراض دارند، چند روز فرصت دارند تا از طریق صندوق پستی اعلام شده درخواست خود را مطرح کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

تغییرات اعمال شده مساعدت به داوطلبان بوده است

شیخ انصاری در پایان گفت: زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دوره بعد قطعی نشده ولی تا هفته آینده بررسی هایی انجام می شود که  در پی آن، زمان  ثبت نام و برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ شهریور ۹۷
3351 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0