مخالفتی با وزیر کشور و مهندس رجبی وجود ندارد رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران

مخالفتی با وزیر کشور و مهندس رجبی وجود ندارد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران، بعد از لغو ارجاع نظارت، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، گفت: لغو نظام ارجاع نظارت در واقع اصلاحاتی بود که بر اساس تشخیص هیات رئیسه انجام شد و مخالفتی با وزیر و مهندس رجبی وجود ندارد.

کد خبر: 970211015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - ۶:۰۳ ب.ظ

رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران، بعد از لغو ارجاع نظارت، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  گفت: لغو نظام ارجاع نظارت  در واقع اصلاحاتی بود که بر اساس تشخیص هیات رئیسه انجام شد و مخالفتی با وزیر و مهندس رجبی وجود ندارد.

مخالفتی با وزیر کشور و مهندس  رجبی وجود  ندارد

مهندس سیف الله علی نیا، رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهندسین نیوز درخصوص لغو نظام ارجاع نظارت در استان مازندران  گفت: در شبکه های اجتماعی معمولا خبرهایی دیده می شود مبنی بر اظهار نظر افراد مختلف که صدها نفر موافق و تعدادی هم مخالف هستند، نظام ارجاع نظارت نیز در کل کشور موافقان و مخالفان خود را دارد.

مخالفتی با وزیر کشور و مهندس رجبی وجود ندارد

مخالفتی با وزیر کشور و مهندس رجبی وجود ندارد

وی در پاسخ به این سوال که با وجود تاکید وزیر کشور و رئیس شورای مرکزی شما دستور لغو نظام ارجاع نظارت در استان مازندران  را صادر کردید، اظهار داشت: جایگاه من از وزیر که بالاتر نیست و نمی توانم اظهار نظر خاصی داشته باشم.

وی با بیان اینکه موضوعی که دو وزیر با هم صحبت کردند و قرار شد مسیر و مجرای حقوقی و قانونی طی شده، به یک جمع بندی برسند که ما نیز تابع آن هستیم.

علی نیا در ادامه با تاکید خبرنگار مهندسین نیوز بر اینکه مهندس رجبی به استانداران و روسای استان ها دستور عدم اجرای  نظارت تا رفع مغایرت قانونی را داده است، تصریح کرد: من نمی توانم و در مقامی نیستم که بگویم کدام راه درست است، باید از وزیر و کسانی که می توانند در تصمیم گیری ها دخالت داشته باشند سوال کنید.

مخالفتی با وزیر کشور و مهندس رجبی وجود ندارد

او حاضر نشد به سوالات خبرنگار مهندسین نیوز بیش از این پاسخی بدهد و افزود: در شرایط موجود نمی خواهم اظهار نظر کنم اما در خصوص شرایط  ساخت و ساز و عملکرد سازمان نظام مهندسی استان مازندران، خارج از موضوعات روز صحبت خواهم کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران  در پایان گفت: لغو نظام ارجاع نظارت  در واقع اصلاحاتی بود که بر اساس تشخیص هیات رئیسه انجام شد و مخالفتی با وزیر و مهندس رجبی وجود ندارد.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۷
1791 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0