انتخاب احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران بدون رای مخالف

انتخاب احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران

در جلسه هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران برای انتخاب رئیس جدید، احمد خرم با ۲۱ رای موافق و ۴ رای مخالف به عنوان رئیس جدید برگزیده شد.

کد خبر: 970230001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ - ۷:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، در جلسه هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران برای انتخاب رئیس جدید، احمد خرم با ۲۱ رای موافق و ۴ رای مخالف به عنوان رئیس جدید برگزیده شد.

انتخاب احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران

انتخاب احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران

انتخاب احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی  استان تهران

برگزاری این انتخاب، بدلیل لغو پروانه اشتغال به کار قربانخانی از سوی وزارت راه و شهرسازی بدلیل عدم تمکین بخشنامه های آن وزارتخانه در مورد شیوه ارجاع نظارت و اخذ ۵ درصد حق نظارت به نفع سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران انجام شد.

در همین زمینه بخوانید

مصاحبه اختصاصی مهندسین نیوز با قربانخانی بعد از تعلیق

احمد خرم، مهندس ۶۸ ساله اصفهانی، تجربه تصدی گری وزارت راه و ترابری در سال های ۸۰ تا ۸۳ در دولت دوم خاتمی داشته و قبل از آن نیز در دولت های میرحسین موسوی و مرحوم هاشمی رفسنجانی استاندار استان های هرمزگان و همدان را برعهده داشت.
جلسه انتخاب رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، بعد از آن قطعی شد که محمد نادر محمدزاده، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران، در نامه ای به تمامی ۲۵ عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران، با استناد به بند ج ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تعلیق پروانه اشتغال به کار قربانخانی را توسط عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، کاملا قانونی دانسته و هیات مدیره نظام مهندسی تهران را مکلف به برگزاری جلسه برای انتخاب رئیس جدید کرد.

انتخاب احمد خرم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران

شایان ذکر آنکه، انتخاب احمد خرم، بدون حتی یک رای مخالف انجام شده و برخی از حامیان رئیس معلق شده مانند کرمی، اکبریان، مومنی مقدم، زرگر، فرنیا، نوبخت و جهانبخش با حضور جلسه رای گیری، رای خود را حداقل مخالف ندادند.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۷

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۹۷
1997 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0