اعتراض به آزمون نظام مهندسی اطلاعات کامل آزمون نظام مهندسی-بخش 12

اعتراض به آزمون نظام مهندسی

پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، در این یادداشت، به معرفی دلایل و نحوه اعتراض به آزمون نظام مهندسی می پردازد.

کد خبر: 970213001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷ - ۷:۰۰ ق.ظ

پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، در این یادداشت، به معرفی دلایل و نحوه اعتراض به آزمون نظام مهندسی می پردازد.

اعتراض به آزمون نظام  مهندسی

 

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مهر ۹۸ (کلیک کنید)

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ۹۸ می‌رساند با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبلی، دفترچه سوال‌های آزمون‌های یاد شده به انضمام پاسخنامه اولیه، در روز پانزدهم آبانماه سال جاری در سامانه آزمون‌ها به آدرس inbr.ir منتشر می‌گردد، پس از این تاریخ کلیه شرکت کنندگان محترم می توانند به مدت یک هفته درخواست‌های بازنگری در سوال‌ها یا اعتراضات خود را به‌طور مستدل و مستند، شفاف و صریح در قالب فایل ضمیمه، تکمیل و از طریق آدرس الکترونیکی azmoon@inbr.ir ارسال نمایند.

نتایج قطعی آزمون‌های موصوف (به استثنای آزمون معماری – صلاحیت طراحی) پس از رسیدگی به اعتراضات و با رعایت موارد مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون‌ها، تا پایان آذرماه اعلام و کلیه داوطلبان گرامی می‌توانند از آن تاریخ نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

دانلود فرم اعتراض به نتایج آزمون مهر ۹۸

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۷ (کلیک کنید)

شركت‌كنندگاني كه موفق به حدنصاب قبولي در آزمون‌ها نشده اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتيجه آزمون داشته باشند مي‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت كتبي با ذكر مشخصات كامل ( شماره داوطلبي، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقيق و شماره تماس ) حداكثر تا تاريخ ۹۸/۰۳/۱۱ از طريق پست سفارشي به آدرس پستی زير ارسال نمايند:

آزمون‌های تستی کلیه رشته‌ها: تهران، صندوق پستي به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش).

(بر روي پاكت ذكر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان بهمن ماه ۹۷ مي‌باشد).

آزمون رشته معماری طراحی:

آدرس: تهران صندوق پستي، به شماره ۵۷۳- ۱۹۹۳۵ دفتر مقررات ملّي و کنترل ساختمان

(بر روي پاكت ذكر شود مربوط به آزمون‌ رشته معماري- طراحي بهمن ماه ۹۷ مي‌باشد).

به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از كليه داوطلبان گرامي انتظار دارد كه درخواست‌هاي خود را در مهلت مقرر ارسال نمايند و به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ مقرر تحويل پست گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

دانلود فرم اعتراض به نتایج آزمون بهمن ۹۷

اعتراض به آزمون نظام مهندسی

اعتراض به آزمون نظام مهندسی

 

 

اساسا اعتراض به آزمون نظام مهندسی، به دو دلیل انجام می شود.

۱) اعتراض به کلیدهای آزمون نظام مهندسی: بعد از اعلام کلیدهای آزمون نظام مهندسی، به داوطلبان اجازه داده می شود که به کلیدهای اعلامی اعتراض کنند. برای این منظور، سامانه آزمون نظام مهندسی از داوطلبان می خواهد که اعتراضات خود را حاوی شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس به صورت کتبی در زمان مشخصی ارسال کنند.

۲) اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی: صورت دیگر اعتراض، به نتایج اعلام شده از سوی سایت آزمون نظام مهندسی است. این اعتراضات بعد از اعلام نتایج و انشتار کارنامه داوطلب انجام می شود. مواردی مانند محاسبه اشتباه نمره، عدم تطبیق کارنامه با کلید، عدم تطبیق کلیدهای کد های A، B، C و D و ….

در برخی از آزمون ها دیده شده که برخی از کلیدها اشتباه بوده و با اعتراض داوطلبان، اصلاحاتی روی کلیدهای اعلام شده، انجام شده است. داوطلبان باید توجه داشته باشند، که باید شماره پرسش و دلیل علمی و منطقی خود برای اعتراض را به صورت دقیق و مستند بیان کنند.

در صورت تغییر در کلید اعلام شده، سه احتمال قابل تصور است:

✅ جابجایی گزینه صحیح: در این صورت احتمال بالا و پایین رفتن نمره  داوطلبان وجود دارد.

✅ دو گزینه ای: در این حالت دو گزینه صحیح اعلام شده و نمره داوطلبی کم نشده و داوطلبان دیگر احتمال افزایش دارند.

✅ حذف پرسش: احتمال این حالت کم بوده اما در صورت حذف، محاسبه نمره داوطلب براساس تعداد سوال کم شده خواهد بود.

 

close

درباره مدرس و مولف

من محمدکريمي همحمدکریمیستم، کارشناس ارشد مهندسي برق قدرت که تا بحال  بيش از ۵۰ عنوان مقاله علمي در معتبرترين ژورنالها و کنفرانس هاي داخلي و خارجي از من منتشر شده، ۱۳ عنوان کتاب تالیف کرده ام، چند بار به عنوان پژوهشگر و معلم نمونه انتخاب شده ام. در زمينه نظام مهندسي هم، علاوه بر مديرمسئولي پایگاه خبری مهندسین نیوز به عنوان اولين و تنها پايگاه خبري-تحليلي اختصاصي نظام مهندسي ايران (https://www.mohandesinnews.ir/)، هفت عنوان کتاب، دو فيلم آموزشي (جمعا ۵۲ ساعت)، ده ها جزوه آموزشي و يادداشت و نقد تحليلي نوشته و ده ها دوره آمادگي آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقي در نقاط مختلف کشور برگزار کرده ام. براي مشاهده جزئيات و اسناد سوابق علمي و کاري من لطفا به سايت شخصي (http://mohammad-karimi.ir) مراجعه فرمائيد.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۷
23690 بازدید
6 نظر
امتیاز به این خبر:
0 1

نظر خود را بگذارید

لیست نظرات

  1. پوریا احتشامی پور says:

    با سلام لطفا دفترچه سوالات کد c مکانیک نظارت رو برام بفرستین

  2. رضا علیدادی says:

    سلام من محاسبات ۴۷ شدم . ولی دوتا از سوالاتش باید حذف بشه . سوال ۲۲ و ۴۲ دفترچه سری d . اطلاعات مسئله کمه . اعتراضات واقعا بررسی میشه؟؟؟؟؟

  3. کمالی says:

    سلام نمره من ۴۹ شده و ۳۳ تا سوال جواب دادم که ۳ تا اشتباه هست به چه صورت نامه اعتراض بنویسم که بشه امید داشت به قبولی