رپورتاژ آگهی

پروانه نظام مهندسی برق طراحی تاسیسات برقی‌، یکی از راه‌های ورود به بازار کار نظام مهندسی کد خبر 021103003

پروانه نظام مهندسی برق طراحی تاسیسات برقی‌، یکی از راه‌های ورود به بازار کار نظام مهندسی

۳ بهمن ۰۲ 230 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
نرم‌افزار رویت (revit)، به‌عنوان یکی از قوی‌ترین نرم‌افزار‌های طراحی تاسیسات برقی کد خبر 021103002

نرم‌افزار رویت (revit)، به‌عنوان یکی از قوی‌ترین نرم‌افزار‌های طراحی تاسیسات برقی

۳ بهمن ۰۲ 74 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
روش‌های قبولی در آزمون نظام مهندسی برق در این مقاله توضیح داده شده است کد خبر 021103001

روش‌های قبولی در آزمون نظام مهندسی برق در این مقاله توضیح داده شده است

۳ بهمن ۰۲ 68 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کاربرد سازه های پیش ساخته ال اس اف (lsf) در ساختمان سازی کد خبر 001203003

کاربرد سازه های پیش ساخته ال اس اف (lsf) در ساختمان سازی

سازه های پیش ساخته ال اس اف (lsf) به سازه هایی گفته می شود که در کارگاه ساخته می شوند، به مکان مورد نظر برده شده و نصب می گردند.

۳ اسفند ۰۰ 571 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
بهترین مرکز خرید سنسور نوری آکوسنس کد خبر 001203002

بهترین مرکز خرید سنسور نوری آکوسنس

سنسور نوری، یک ابزار فوتوالکتریک است که انرژی نور یا فوتون‌ها (که می تواند از طیف مادون قرمز تا ماوراء بنفش، متغیر باشد) را به سیگنال الکتریکی (الکترون) تبدیل نموده و در اتوماسیون‌های صنعتی، بسیار پرکاربرد می‌باشد. لازم به ذکر است که پردیس کابل البرز، به عنوان تنها نماینده رسمی سنسور نوری آکوسنس، توانسته است نیاز بسیاری از مشتریان جهت خرید انواع معتبر و اصل این سنسورها را پاسخگو باشد.

۳ اسفند ۰۰ 353 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
چاپ انواع برچسب شبرنگ در شبرنگ وحید کد خبر 001119006

چاپ انواع برچسب شبرنگ در شبرنگ وحید

در این مقاله سعی بر این بوده است :

تا با انواع لیبل و شبرنگ که می توانید از شبرنگ وحید سفارش دهید، آشنا شویم.

همچنین اطلاعاتی را در خصوص انواع لیبل عنوان کردیم که لیبل کاغذی، لیبل پی وی سی، لیبل شیشه ای و ... از انواع آنان هستند.

عنوان کردیم که شبرنگ ها در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند.

۱۹ بهمن ۰۰ 1620 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
فروشگاه عرضه کننده ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلن با کیفیت فروشگاه عرضه کننده ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلن با کیفیت کد خبر 001103001

فروشگاه عرضه کننده ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلن با کیفیت

در این محتوا می خواهیم در مورد ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلن، ویژگی های مثبت و کاربردهای آن بپردازیم. استفاده از ظروف یکبار مصرف نیاز به آگاهی داشته و به دلیل ارتباط مستقیمی که با سلامت دارند به کاربردن آنها نیاز به حساسیت دارد. بنابراین اطلاع رسانی در این مورد از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری خواهد کرد.

۳ بهمن ۰۰ 1583 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
قالب فلزی بتن چیست و چه کارایی دارد؟ کد خبر 001014003

قالب فلزی بتن چیست و چه کارایی دارد؟

قالب فلزی بتن جهت دیوارها؛ ستون‌های بتنی؛ قالب بندی فونداسیون؛ اتوبان سازی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت اطلاع از قیمت انواع محصولاتی همچون قالب بتن؛ سولجر؛ جک سقفی و.... می‌توانید به وب‌سایت ghalebbenyamin.com؛ گروه تولیدی قالب بنیامین مراجعه کنید. محصولات این مجموعه از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می‌باشد

۱۴ دی ۰۰ 846 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 000919001

روغن بهداشتی چیست؟

آیا شما هم از کالاهای چوبی استفاده می‌کنید؟ قاشق، بشقاب، اسباب بازی چوبی یا هر چیز دیگری که در روز ارتباط زیادی با آن داشته باشد؟

۱۹ آذر ۰۰ 570 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 000713001

آنچه در مورد کاربردها و خرید انواع پمپ صنعتی باید بدانید

به منظور آشنایی دقیق‌تر با کاربرد انواع پمپ صنعتی و ویژگی‌های آن‌ها جهت انتخاب یک گزینه مقرون‌به‌صرفه و متناسب با کاربری مورد نیاز شما، بهتر است نخست با پمپ صنعتی به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای استفاده شده در صنایع گوناگون آشنا شویم و پس از آن به بحث درباره کاربردهای انواع مختلف آن خواهیم پرداخت. اگر شما هم جزء علاقه‌مندان به شناخت انواع پمپ های آب صنعتی هستید، تا پایان ما را همراهی کنید.

۱۳ مهر ۰۰ 394 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
رشد صنعت تابلو سازی در ایران کد خبر 000603001

رشد صنعت تابلو سازی در ایران

یکی از بهترین روش ها برای شناسایی برند تجاری استفاده از تابلو سازی می باشد. از هنر تابلو سازی می توان برای تبلیغات و نشان دادن هنر و خلاقیت استفاده کرد زیرا اولین موردی که مشتری با آن مواجه می شود، تابلوی ساختمان می باشد

۳ شهریور ۰۰ 976 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 000429001

راهنمای خرید اجاق گاز

استاندارد ، کیفیت ، دوام و زیبایی از عوامل مهم در انتخاب انواع اجاق گاز رو میزی، مبله و هود آشپزخانه می باشد. خطر نشت و انفجار گاز ، سختی تمیزکردن ، صدای هود و کیفیت عملکرد قطعات و ایمنی دستگاه از موارد مهمی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

۲۹ تیر ۰۰ 475 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 990913001

دریچه چدنی چیست؟

اگر شما نیز قصد دارید تا در روزهای آینده اقدام به خرید و استفاده از بهترین انواع دریچه چدنی برای پوشاندن دهانه گودال مورد نظر خود نمایید، می توانید در گام اول راجع به انواع این سازه ها اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید و سپس با آگاهی بیشتری اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود داشته باشید.

۱۳ آذر ۹۹ 888 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 990515001

آشنایی با قطعات الکترونیک

الکترونیک یکی از شاخه های علم فیزیک نظری است و به قطعه هایی که در آن مورد بهره قرار می گیرند قطعات الکترونیکی گفته می شود. از جمله ی قطعات الکترونیک می توان به خازن ها، مقاومت، آی سی و غیره اشاره کرد. در ادامه به بررسی آی سی و کاربرد آنها در رباتیک و میکروکنترلر می پردازیم.

۱۵ مرداد ۹۹ 598 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 990328009

تخلیه چاه به چه صورتی انجام میگیرد؟

سیستم دفع فاضلاب در خانه ها عموما به گونه ای است که بتوان به آسانی تخلیه چاه را انجام داد. پنج بخش اصلی سیستم دفع فاضلاب عبارت است از؛ لوله کشی انجام شده در خانه، خط فاضلاب از خانه به مخزن سپتیک، مخزن سپتیک، لوله فاضلاب خروجی از مخزن و در نهایت واحد تصفیه نهایی در چاه است

۲۸ خرداد ۹۹ 705 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 990318002

ورق میکا چگونه ساخته می شود؟

ورق میکا یکی از متنوع ترین و گسترده ترین شکل های میکا پردازش شده است و برای طیف گسترده ای از پروژه ها در درجه های کیفی مختلف استفاده می شود. ورق های میکا می توانند انعطاف پذیر یا سفت باشند و از نظر ترکیبی کامپوزیت یا خالص باشند.

۱۸ خرداد ۹۹ 618 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 990317001

آشنایی با شرایط دریافت ویزای استرالیا

با دریافت ویزای استرالیا می توانید شرایط اقامت دائمی در این کشور را به دست آورید. اگرچه برای این منظور محدودیت های خاصی موجود است ولی خط و مشی های جدید اخذ شده در این کشور فرصت های بسیاری را در اختیار افراد قرار داده است با ما به آسانی می توانید اقدامات اخذ ویزای خود را نهایی کنید.

۱۷ خرداد ۹۹ 557 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
تحلیل رفتار گردشگران ایرانی در انتخاب گرجستان به عنوان مقصدی شبه اروپایی کد خبر 981009002

آیا می توان همچنان گرجستان را بهترین مقصد اروپایی در آسیا دانست؟

اگر بخواهیم از میان مقاصد خارجی که بیشترین تعداد گردشگران ایرانی را به خود جذب می کنند، کشوری را انتخاب کنیم، قطعا گرجستان یکی از گزینه ها خواهد بود. این موضوع زمانی روشن تر می شود که بخشی از آمار مربوط به جامعه گردشگران ایرانی این منطقه بررسی شود. در این مطلب قصد داریم تا با تحلیل رفتار بخشی از این جامعه که گرجستان را به عنوان یکی از گزینه های مقصد سفر خارجی شان انتخاب می کنند، به دلایل این گرایش پی ببریم و ببینیم که آیا با وجود سخت گیری های اخیر این کشور در پذیرش گردشگران ایرانی، تور های گرجستان همچنان در میان ایرانیان پر طرفدار است یا خیر؟

۹ دی ۹۸ 548 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 981009001

راهنمای کامل زیرسازی و شاسی‌کشی نمای ساختمان

نمای ساختمان مهم‌ترین قسمت یک ساختمان است. علاوه بر اینکه یک نمای بی‌کیفیت می‌تواند به ظاهر آن خدشه وارد کند یا حتی با کوچک‌ترین لرزه، فشار و یا بارندگی تخریب شده و یا ریزش کند؛ می‌تواند رطوبت را به داخل ساختمان راه دهد و از این طریق نیز به آن صدمه وارد آورد.

۹ دی ۹۸ 2426 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 191006001

کنترلر ایرانی G-sense

سنسورهای دما و رطوبت برای مشخص نمودن میزان دما و رطوبت یک محیط به کار میروند. از این سنسورها در محیط های بسته استفاده میشود. این حسگرها اگر به تجهیزات دیگر متصل باشند میتوانند در تنظیم دقیق آن محیط کاملا مفید واقع شوند.

۱۴ مهر ۹۸ 1551 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
طراحی سایت حرفه ای در کرج کد خبر 191003004

چرا باید سایت داشته باشیم؟

به هردلیلی این مقاله را میخوانید بد نیست بدانید امروزه سایت های اینترنتی از مرز یک میلیارد عبور کرده اند. سایت اینترنتی به نوعی هویت مشاغل امروزی به شمار میرود. مرداد ۱۳۹۷ ، تولد بیست و هفت سالگی دنیای وب است. در این مدت بیش از یک میلیارد سایت در جهان ثبت شده است و این رقم هر ثانیه رو به افزایش است .

۱۱ مهر ۹۸ 810 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 191002011

معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

برای بسیاری از مصرف کنندگان لوازم خانگی بوش همیشه این سوال وجود داشته که در زمان بروز مشکل برای دستگاه خود باید با چه شخص یا شرکتی تماس گرفته، مشکل خود را مطرح و رفع کنند!

۱۰ مهر ۹۸ 981 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 190909002

قالب بندی مدولار در ساختمان سازی به چه معناست؟

در ساختمان سازی کارهای ابتدایی از مهم ترین کارها در زمان ساخت ساختمان به شمار میروند نه به این منظور که سایر امور اهمیتی ندارند بلکه نسبت به مراحل ابتدایی کار از درجه ی اهمیت کمتری برخوردارند. آشنایی با نحوه ی انجام کارها برای مهندسین ارشد پروژه ها بسیار ضروری است تا از برزو خطرات احتمالی حین و بعد از کار جلوگیری کنند.

۱۷ شهریور ۹۸ 1215 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 190828012

اطلاعاتی که باید در رابطه با متخصص اطفال داشته باشیم

متخصصان اطفال با بررسی منظم رشد و پیشرفت کودکان به سالم ماندن آنها کمک می کنند. آموزش های خاصی در زمینه سلامت و بیماری های کودکان از زمان تولد تا دوره نوجوانی آنها، دیده اند و با واکسیناسیون و توصیه های کلی درمورد بهداشت ، از بروز بیماری جلوگیری می کنند. آنها پزشکانی هستند که مراقبت از نوزادان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را به عهده داشته و در تشخیص و درمان مشکلات خاص افراد جوان تخصص دارند. بیشتر متخصص های کودکان بیماری های شایع ، صدمات جزئی و بیماری های عفونی را درمان می کنند و واکسیناسیون انجام می دهند.

۶ شهریور ۹۸ 1212 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 190814007

ویژگی های یک سایت کاربر پسند

خیلی از کسب و کارها برای گسترش هرچه بیشتر خود اقدام به راه اندازی وب سایت، فروشگاه و از این دست مسائل می نمایند و با این کار قصد دارد جای پای خود را در این بازار نیز به دست آورند. اما مسئله مهمی که در این بین وجود دارد طراحی و راه اندازی سایتی است که هم بتواند خود را با معیارها و الگوریتم های گوگل سازگار کند و هم بتواند رضایت کاربر را جلب کند و به عبارتی «کاربر پسند» باشد.

۲۳ مرداد ۹۸ 1026 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 190814001

همه چیز درباره فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

ساخت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، که هم اکنون با ثبت رکورد جابجایی روزانه 8 میلیون نفر، یازدهمین فرودگاه خاورمیانه به حساب می‌آید، در سال 1346شروع شده بود. ایده اصلی برای ساخت این فرودگاه از سوی ICAO (ایکائو)، یا همان سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی، برای استفاده هر چه بهتر و بیش‌تر از راه ترانزینی بین آسیا و اروپا، مطرح شد.

۲۲ مرداد ۹۸ 1644 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 190730016

اتاق فرار (اسکیپ روم) چیست؟

این روزها اگر سری به سایت های تخفیف خرید گروهی زده باشید و یا در فضای مجازی و اپلیکیشن های اینستاگرام و تلگرام فعال باشید، حتما چشمتان به عبارت اتاق فرار خورده است. شاید درست ندانید اتاق فرار چیست اما قطعا اگر عکس های این اتاق های هیجان انگیز را دیده باشید حتما کنجکاو خواهید بود که درباره آنها بیشتر بدانید و شاید همین آخر هفته با دوستانتان یکی از آنها را امتحان کنید. در این نوشته هر آنچه لازم است درباره اتاق فرار بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد.

۸ مرداد ۹۸ 3724 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 980329010

تفریحات آبی در تابستان

تابستان گرم و سوزان تا چند روز دیگر از راه می‌رسد و فرصت خوبی برای سفر و تفریح است. در گرم‌ترین روزهای سال استخرها و پارک‌های آبی شلوغ‌تر از روزهای دیگر سال هستند و افراد زیادی به دنبال تفریحاتی‌ هستند که اوقات فراغت‌شان را پر کنند و گرمای کمتری احساس کنند.

۲۹ خرداد ۹۸ 1173 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 980329009

جاهایی که پیش از مرگ باید دید

تحقیقات علمی نشان داده است که بازدید از جاذبه های شگفت انگیز دنیا و همچنین سفر به نقاط مختلف کره زمین تأثیر به سزای در سلامت و حتی بهره هوشی گردشگران دارد، از این رو قصد داریم در این مقاله به بررسی جاهایی که پیش از مرگ باید دید بپردازیم، برای کسب اطلاعات در رابطه با شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری موجود در دنیا با ما همراه باشید.

۲۹ خرداد ۹۸ 1206 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 980327001

راهنمای تحصیل مهندسی در سوئد

این راهنمای تحصیل مهندسی در سوئد برای آن دسته از افرادی است که هنوز مطمئن نیستند تحصیل در سوئد می تواند برایشان جالب و سودمند باشد!! اگر در حال حاضر به تحصیل در اروپا می اندیشید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای تحصیل مهندسی در سوئد مطلب ما را تا انتهای آن مطالعه کنید.

۲۷ خرداد ۹۸ 1281 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 980228013

فهرست دوره های یادگیری الکترونیک و آموزش آنلاین مهندسی اتصال پایگاه ولدیکا | خردادماه ۱۳۹۸

به استحضار می رساند که دوره های آموزش مجازی مهندسی اتصال از جمله انواع روش های جوشکاری ، لحیم کاری ، چسب کاری و سایر روش های اتصال و نیز دوره های آموزش مجازی مهندسی بازرسی خردادماه پایگاه ولدیکا از هم اکنون قابل دسترس جهت ثبت نام کاربران گرامی می باشد. این دوره ها از تاریخ یکم خرداد ماه 1398 آغاز و مطابق روال مرسوم این پایگاه، تا تاریخ بیست و پنجم همان ماه ادامه خواهد داشت و ثبت نام و ورود به دوره ها و دریافت مستندات مربوطه در هر زمانی از این فاصله امکان پذیر می باشد. برخی از این دوره های آموزشی در انتها دارای آزمونی تستی و یا تشریحی بوده که کاربران گرامی می توانند با شرکت در آنها میزان یادگیری خود را محک بزنند. همچنین بعضی از این دوره ها دارای پژوهش پایانی هستند که با هدف تکمیل فرایند یادگیری فراگیران محترم طراحی و تدوین شده اند.

۲۸ اردیبهشت ۹۸ 1014 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 980216027

بازار کالا و خدمات ولدیکا راه اندازی شد

به اطراف خود نگاه کنید، آیا می توانید کالایی را بیابید که در ساخت آن یک یا چند روش اتصال به کار نرفته باشد؟ تقریبا تمامی حجم فولاد تولیدی تحت جوشکاری قرار می گیرد و این تنها بیانگر بخشی از نقش روش های اتصال مواد مهندسی در صنایع گوناگون است، زیرا چسب کاری نیز از دیگر روش های اتصال پرکاربرد به ویژه در میان غیرفلزات است که در کنار سایر روش های اتصال، علم مهندسی اتصال را شکل می دهند.

۱۶ اردیبهشت ۹۸ 1056 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 980212031

چه مبلی برای جهیزیه بخریم

مبل یکی از مهم‌ترین اقلام جهیزیه است و خرید آن نیاز به دقت زیادی دارد. چیدمان خانه عروس و داماد که قرار است مهمانان زیادی به آن بیایند،‌ باید با سلیقه و خلاقیت زیاد انجام شود. چیدمان کل خانه به‌خصوص مبلمان باید طوری باشد که مهمان با ورودش احساس آرامش و راحتی در خانه بکند و از بودن در خانه شما لذت ببرد.

۱۲ اردیبهشت ۹۸ 2013 بازدید یک نظر ادامه مطلب
کد خبر 980115005

تاثیر چشمگیر مشاوره تحصیلی در رشد استعداد ها

مشاوره تحصیلی یکی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت دانش آموزان و دانشجویان در آینده شغلی و تحصیلی آنان می باشد و اهمیت آن نزد والدین و فرزندان مشهود است. بهره گیری از یک مشاوره تحصیلی سنجیده و آگاهانه مسیر دانش آموزان را برای رسیدن به یک موفقیت چشمگیر هموار خواهد کرد.

۱۵ فروردین ۹۸ 645 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
کد خبر 971220007

صفر تا صد سفرهای نوروزی با سیمرغ ۲۴ و تکتازان پرواز عرش

همه ساله و با نزدیک شدن به ایام نوروز بازار سفرهای نوروزی هم گرم می شود. عده ای ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما سفرهای خود را آغاز کنند، برخی هم ترجیح می دهند با خرید تور مسافرتی و خرید بسته کامل سفر نوروز خود را به بهترین شکل ممکن سپری نمایند. ارمنستان و اصفهان دو مقصد اصلی سفرهای داخلی و خارجی است که معمولا ایرانیان توجه زیادی به آن ها دارند.

۲۰ اسفند ۹۷ 926 بازدید بدون نظر ادامه مطلب