آشنایی با شرایط دریافت ویزای استرالیا

با دریافت ویزای استرالیا می توانید شرایط اقامت دائمی در این کشور را به دست آورید. اگرچه برای این منظور محدودیت های خاصی موجود است ولی خط و مشی های جدید اخذ شده در این کشور فرصت های بسیاری را در اختیار افراد قرار داده است با ما به آسانی می توانید اقدامات اخذ ویزای خود را نهایی کنید.

کد خبر: 990317001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ - ۷:۱۴ ق.ظ

با دریافت ویزای استرالیا می توانید شرایط اقامت دائمی در این کشور را به دست آورید. اگرچه برای این منظور محدودیت های خاصی موجود است ولی خط و مشی های جدید اخذ شده در این کشور فرصت های بسیاری را در اختیار افراد قرار داده است با ما به آسانی می توانید اقدامات اخذ ویزای خود را نهایی کنید.

با دریافت ویزای استرالیا اقدامات سفر به این کشور را فراهم کنید. استرالیا به دلیل داشتن فرصت های بسیار مطلوب توانسته است مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد امروزه شاغلین، محصلین و افراد مختلف به دنبال کسب ویزای استرالیا برای مهاجرت به این کشور هستند در واقع با دریافت ویزا می توانند شرایط اولیه برای اقامت در این کشور را به دست آورند. آیا شما نیز به دنبال بهره مندی از گزینه های مناسب و مطلوب موجود در این کشور هستید پس با ما همراه باشید. در  ادامه در نظر داریم به طور کلی اطلاعات مفیدی در این راستا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سالانه تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان موفق به دریافت ویزای این کشور هستند ما به عنوان یکی از معتبر ترین گروه حقوقی  در زمینه ی مهاجرت به استرالیا در خدمت شما عزیزان هستیم با ما یک قدم بیشتر به دریافت ویزای خود نزدیک خواهید شد. برای کسب اطلاعات و هماهنگی با ما در ارتباط باشید. راهنمایی های لازم از طریق همکاران ما به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. زمانی که به اطلاعات کامل در مورد شرایط حقوقی و نحوه ی درخواست برای صدور ویزای استرالیا آگاه نباشید مسیر پر و پیچ و خمی در  انتظار شما خواهد بود و همچنین شانس موفقیت به زور جدی کاهش می یابد.

 

اخذ ویزای استرالیا از طریق سرمایه گذاری

یکی از راهکارهای اخذ اقامت در کشور استرالیا ، سرمایه گذاری در این کشور است. برای این منظور باید اقدامات دریافت ویزای کارآفرینی انجام شود در واقع شما با دریافت این ویزا اقدامات حضور و سفر به این کشور را فراهم می کنید و سپس در مرحله ی بعدی می توانید پس از بهبود یافتن شرایط اقدامات اقامت دائمی خود را نهایی کنید. محدودیت هایی برای دریافت ویزای استرالیا در این مورد موجود است به عنوان مثال:

  • فرد متقاضی باید حداکثر ۵۵ سال داشته باشد
  • اموال منقول و غیر منقول فرد حداقل باید ۸۰۰ هزار دلار استرالیا باشد
  • گردش مالی ۵۰۰ دلار باشد

البته شرایط ویژه ای نیز متناسب با کسب و کار فرد می تواند مندرج گردد برای به دست آوردن اطلاعات کامل در خصوص حضور سرمایه گذاران در استرالیا با مادر تماس باشید. یکی از شرایط مهم دیگر برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا این است که به گونه ای اثبات کنید که در این مسیر موفق خواهید بود به عنوان مثال ارائه ی مدارک مجوز مربوط به یک کسب و کار خود در کشور مبدا می تواند بسیار مفید باشد. با دریافت ویزای استرالیا تا حداکثر تا ۲۳ ماه پس از ورود تان به این کشور شرایط آغاز کسب و کار خود را نهایی کرده و همچنین حداقل دو نفر حتی به صورت موقت نیز استخدام کنید در غیر این صورت در مراحل دریافت اقامت دائمی به این کشور با مشکل مواجه خواهید شد. گفتنی است که گردش مالی کسب و کار آغاز شده نیز به گونه ای متناسب با نوع کسب و کار می تواند متغیر باشد.

 

اخذ ویزای استرالیا از طریق کار

از دیگر شرایط اخذ ویزای استرالیا، درخواست کار در این کشور است. در صورتی می توانید درخواست ویزای کاری استرالیا داشته باشید که شغلی متناسب با سوابق تحصیلی توانایی های خود به دست آورید وجود تناقض در این مورد ممکن است شرایط دریافت این ویزا را سخت تر کند. وجود شرایط خاص از جمله ویزاهای قبلی برای سفر به این کشور،حمایت از طرف کارفا و وجود برخی اسپانسرها می توانند به طور جدی امتیاز مطلوبی برای اخذ این ویزا در نظر گرفته شوند. با اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا می توانید در هر ناحیه ی این کشور زندگی و مشغول به کار باشید ولی برای با دریافت ویزای ۱۹۰ محدودیت خاصی در انتخاب مکان اقامت و اشتغال زایی خواهید داشت.

در صورتی که حمایت کافی از کارفرما برای استخدام در این کشور به دست آورد ویزای استرالیا ۱۸۶ را برای شما پیشنهاد می دهیم البته قابل ذکر است که به دلیل سیاست های تمرکززدایی در این کشور هر چه ناحیه ی انتخابی شما دارای سکونت کمتری باشد به راحتی می توانید در اخذ ویزای استرالیا پیشروی کنید. ویزای ۴۷۶ و ۴۸۹ نیز از ویزاهای موقتی می باشد ولی به شما کمک می کند که بتوانید با حضور در این کشور اقدامات اقامت دائمی را انجام دهید.

باید و نباید های صدور ویزای استرالیا

برای اخذ ویزای استرالیا به منظور دریافت اقامت دائمی در این کشور شرایط ویژه ای وجود دارد ولی خوشبختانه با وجود سیاست های بسیار مطلوب در این مورد افراد بسیاری می توانند از فرصت های موجود در این کشور بهره مند شود ولی برای موفقیت در اخذ ویزای استرالیا لازم به ذکر است که باید شرایط و دستورالعمل ها را به درستی بدانید. نداشتن تجربه ی کافی در این مسیر در بسیاری از مواقع می تواند دردسر زا باشد و شما را از هدف نهایی بازدارد همین اکنون برای کسب کاملترین اطلاعات با ما در تماس باشید. اشتباهات ندانسته می توان هم سبب اتلاف زمان و هم هزینه گردد.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ خرداد ۹۹
554 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0