معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

برای بسیاری از مصرف کنندگان لوازم خانگی بوش همیشه این سوال وجود داشته که در زمان بروز مشکل برای دستگاه خود باید با چه شخص یا شرکتی تماس گرفته، مشکل خود را مطرح و رفع کنند!

کد خبر: 191002011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ - ۷:۵۳ ب.ظ

برای بسیاری از مصرف کنندگان لوازم خانگی بوش همیشه این سوال وجود داشته که در زمان بروز مشکل برای دستگاه خود باید با چه شخص یا شرکتی تماس گرفته، مشکل خود را مطرح  و رفع کنند!

متأسفانه برخی از فعالین حوزه تعمیرات لوازم خانگی از عدم آگاهی مصرف کنندگان سوءاستفاده کرده و ضررهای مالی زیادی را بر روی دست آن ها قرار می دهند. در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین نمایندگی های بوش در تهران را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید مشکل دستگاه خود را به سادگی برطرف کنید.

همانطور که میدانید برند Bosch یکی از معروف ترین و بهترین برندهای لوازم خانگی در سراسر دنیا بوده و محصولات با کیفیتی را تولید و به فروش می رساند. در حال حاضر بسیاری از خریداران لوازم خانگی این برند را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند و به همین دلیل نیاز به خدمات پس از فروش و سرویس دهی برند بوش بیش از سایر برندها می باشد.

در کشور ما مجموعه های متعددی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی بوش فعالیت دارند اما بوش سرویس یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های سرویس دهی و خدمات پس از فروش برند Bosch در سطح شهر تهران بوده بوده و به تمامی نقاط شهر خدمات رسانی می کند.

این مجموعه در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، تعمیر لوازم خانگی بوش و ارائه قطعات اصلی این دستگاه ها مشغول به فعالیت می باشد. هدف اصلی گروه بوش سرویس کسب رضایت مشتریان بوده و در حال حاضر توانسته با ارائه پرسنلی متخصص و پشتیبانی مجرب جهت پاسخگویی به کاربران، نظر و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید.

شما می توانید در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و ایراداتی برای لوازم خانگی بوش خود به سایت این شرکت https://bosch-services.com مراجعه و یا با برقراری تماس با پشتیبانی این شرکت (۴۱۱۲۸-۰۲۱)، راهنمایی های لازم را دریافت نموده و در صورت نیاز تکنسین های مجرب و با مهارت بوش سرویس را به خدمت خود درآورید و تیم فنی آنها در کوتاه ترین زمان ممکن جهت سرویس دهی اقدام خواهند نمود.

گروه بوش سرویس دارای نمایندگی ها و شعبه های بسیاری در سطح شهر تهران بوده که همشهریان عزیز در هر منطقه از تهران می توانند بدون نگرانی و استرس از مشکل به وجود آمده برای لوازم خانگی برند بوش با دفتر مرکزی بوش سرویس (۴۱۱۲۸-۰۲۱) تماس برقرار کرده و درخواست اعزام تعمیرکار با محل را ثبت نمایند.

در صورت نیاز می توانید کارکنان و گروه فنی بوش سرویس را جهت اعزام به محل خود درخواست کنید که تکنسین های مجرب با حضور در محل شما و پس از عیب یابی دقیق، گزارشی کامل از نوع خرابی دستگاه و قطعات مورد نیاز برای تعویض و یا تعمیر، چگونگی تعمیر سیستم و هزینه ها را برای شما ارائه خواهند داد و پس از تایید شما، اقدامات لازم در جهت تعمیرات دستگاه آغاز خواهد شد.

از جمله خدمات این نمایندگی بوش در تهران می توان به راه اندازی، نصب، تامین قطعات اصلی و تعمیر انواع لوازم خانگی Bosch از جمله لباسشویی، ظرفشویی، فر، ماکروفر، جاروبرقی، اتوبخار، یخچال، فریزر، یخچال فریزر، ساید بای ساید، کولرگازی، چرخ گوشت، همزن، اسپرسوساز و قهوه ساز، تخم مرغ پز، جارو شارژی، سولاردام، ساندویچ ساز، سشوار، زودپز، هود، غذاساز و… اشاره کرد.

همچنین شما می توانید قطعات مورد نیاز برای تعمیر لوازم خانگی بوش خود را به صورت کاملا اورجینال از آنها خریداری نمایید.

مزایای انتخاب بوش سرویس

شما میتوانید با در اولویت قرار دادن بوش سرویس برای تعمیرات لوازم خانگی بوش خود از تمامی مزیتهای همکاری با این شرکت بهره مند شوید. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کنید:

  • برخورداری از تعمیرکاران کارآزموده و زبده
  • دارای مجوز رسمی اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی
  • دسترسی در تمامی ساعات از شبانه روز
  • داشتن سابقه ای درخشان
  • سال ها تجربه و کادری حرفه ای و مجرب
  • تکنسین های آگاه به تمامی مشکلات جزئی و کلی
  • ارائه سرویس در کوتاه ترین مدت زمان
  • ارائه ضمانت نامه به مدت ۶ ماه
  • داشتن نمایندگی در تمامی نقاط شهر تهران

این شرکت با داشتن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه و استخدام پرسنی آموزش دیده در زمینه تعمیر و نگهداری انواع لوازم خانگی برند بوش فعالیت می کند و تمامی متخصصان آن با سپری کردن دوره های ویژه این اطمینان را به شما می دهند که هیچ گونه مشکلی در تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه شما رخ نخواهد داد.

امیدواریم در صورت استفاده از خدمات این شرکت، بهترین تجربه همکاری را با آن ها داشته باشید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۸
972 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0