کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اطلاعات کامل آزمون نظام مهندسی-بخش 10

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

در این یادداشت، پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، به معرفی کارت ورود به جلسه و نحوه دریافت آن می پردازد.

کد خبر: 970212001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۷ - ۸:۲۳ ق.ظ

در این یادداشت، پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، به معرفی کارت ورود به جلسه و نحوه دریافت آن می پردازد.

کارت ورود به جلسه آزمون  نظام مهندسی

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، کارتی است که داوطلب باید قبل از حضور در جلسه آزمون از سامانه آزمون نظام مهندسی دریافت کرده و همراه خود در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی باید داشته باشند.

این کارت حاوی اطلاعات زیر است: شماره داوطلب، شماره داوطلب به حروف، سال تولد، جنس، نام و نام خانوادگي، شماره عضويت نظام مهندسي (در صورتی که داوطلب عضو سازمان نظام مهندسی باشد)، شماره شناسنامه، استان، رشته آزمون : تاسيسات برقي، شماره پرونده، زمان و ساعت شروع فرآيند آزمون، نام حوزه و آدرس حوزه. همچنین، عکس سه در چهار در بالای کارت سمت چپ نیز که دارای مهر سازمان سنجش است، باید وجود داشته باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مهر ۹۸

برای مشاهده کارت ورود به جلسه کلیک کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بهمن ۹۷

برای مشاهده کارت ورود به جلسه کلیک کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اردیبشهت ۹۷

برای دریافت کارت از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت به لینک زیر مراجعه کنید:

برای مشاهده کارت ورود به جلسه کلیک کنید

معمولا زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در دفترچه راهنمای آزمون نظام مهندسی و در بخش زمان بندي برگزاري آزمون نظام مهندسي مشخص می شود (برای جزئیات بیشتر به راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی مراجعه کنید).

داوطلب موظف است پس از رؤيت و تهيه يک نسخه پرينت از کارت ورود به جلسه خود، اطلاعات مندرج روي کارت را کنترل نمايد و در صورت مشاهده مغايرت در اطلاعات کارت به ترتيب زير عمل نمايد:

الف- چنانچه در يکي از بندهاي نام و نام خانوادگي، سال تولد، شماره شناسنامه و يا شماره عضويت نظام مهندسي مغايرتي وجود داشته باشد يک نسخه کپي ازکارت تهيه و مورد داراي مغايرت را خط کشيده و با خودکار قرمز صحيح آن را بنويسد و در جلسه آزمون به مراقب حوزه تحويل دهد.

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

ب- چنانچه در يکي از موارد جنس، عکس (کارت فاقد عکس، واضح نبودن عکس، عکس فاقد مهر و …) مغايرتي وجود داشته باشد لازم است با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴*۳ در روز چهارشنبه به ستاد رفع نقص از ساعت ۸:۰۰ الي ۱۲:۰۰ ظهر و بعدازظهر از ساعت ۱۳:۰۰ الي ۱۶:۰۰مراجعه نموده و نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد.

تبصره ۱: رد و بدل کردن هر نوع وسيله از قبيل (خودکار، خودنويس، روان نويس، مداد، مداد پاک کن و …) در جلسه آزمون در حکم تقلب تلقي گرديده و طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

تبصره ۲: خارج نمودن ملزومات آزمون(پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و يا دفترچه سؤالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب مي شود و با داوطلباني که اقدام به اين تخلف نمايند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

 

 

close

درباره مدرس و مولف

من محمدکريمي همحمدکریمیستم، کارشناس ارشد مهندسي برق قدرت که تا بحال  بيش از ۵۰ عنوان مقاله علمي در معتبرترين ژورنالها و کنفرانس هاي داخلي و خارجي از من منتشر شده، ۱۳ عنوان کتاب تالیف کرده ام، چند بار به عنوان پژوهشگر و معلم نمونه انتخاب شده ام. در زمينه نظام مهندسي هم، علاوه بر مديرمسئولي پایگاه خبری مهندسین نیوز به عنوان اولين و تنها پايگاه خبري-تحليلي اختصاصي نظام مهندسي ايران (https://www.mohandesinnews.ir/)، هفت عنوان کتاب، دو فيلم آموزشي (جمعا ۵۲ ساعت)، ده ها جزوه آموزشي و يادداشت و نقد تحليلي نوشته و ده ها دوره آمادگي آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقي در نقاط مختلف کشور برگزار کرده ام. براي مشاهده جزئيات و اسناد سوابق علمي و کاري من لطفا به سايت شخصي (http://mohammad-karimi.ir) مراجعه فرمائيد.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۷
26139 بازدید
2 نظر
امتیاز به این خبر:
0 1

نظر خود را بگذارید

لیست نظرات

  1. احمدربیعی says:

    من درعسلویه مشغول بکارم ومیخواهم در ازمون نظام مهندسی برق ثبت نام وشرکت کنم.ایادرهمانجا (عسلویه استان بوشهر) امکان امتحان دادن وجوددارد؟ لطفاراهنمایی بفرمایید
    باتشکر