راهنمای تحصیل مهندسی در سوئد

این راهنمای تحصیل مهندسی در سوئد برای آن دسته از افرادی است که هنوز مطمئن نیستند تحصیل در سوئد می تواند برایشان جالب و سودمند باشد!! اگر در حال حاضر به تحصیل در اروپا می اندیشید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای تحصیل مهندسی در سوئد مطلب ما را تا انتهای آن مطالعه کنید.

کد خبر: 980327001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ - ۱۰:۰۰ ق.ظ
  • درباره تحصیل مهندسی در سوئد چه می دانید؟
  • آیا با تحصیل در کشور سوئد، شرایط دریافت ویزای تحصیلی در این کشور و نیز دوره زبان سوئد آشنایی دارید؟

به جرات می توان گفت تحصیل مهندسی در سوئد تجربه زندگی در کشوری را برایتان فراهم می آورد که نظیر آن را در کمتر مکانی می توان تجربه کرد. سوئد همواره مورد توجه دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل واقع شده است و همواره شمار زیادی از آن ها موفق به دریافت ویزای تحصیلی در این کشور می شوند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید زندگی در کشور سوئد با آن همه پیشرفت شغلی و تحصیلی به معنای واقعی فرو رفتن در فرهنگی متفاوت و منحصر به فرد است، اگر در حال حاضر در حال مرور کردن دوره های متنوع رشته مهندسی برای استارت کار خود هستید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل مهندسی در سوئد مطلب ما را تا انتهای آن مطالعه کنید.

همه چیز درباره تحصیل مهندسی در سوئد

  • آیا تحصیل مهندسی در سوئد برای همگان امکان پذیر است؟
  • شرایط تحصیل مهندسی در سوئد در مقاطع مختلف چگونه است؟

یقیناً انتخاب کشوری برای تحصیل به ویژه برای آن دسته از افرادی که در رشته های متنوع مهندسی فعالیت دارند مهم ترین و متفاوت ترین انتخاب زندگی آنان است و این امکان وجود دارد که هر چیزی که مرتبط به این تصمیمشان است را تحت الشعاع قرار دهد.

از آنجایی که سوئد از لحاظ امنیت و شرایط رفاه اجتماعی به عنوان یکی از برترین کشورهای دنیا است در نتیجه توانسته شرایط تحصیلی ایده آل و بازار کار متنوع و بسیار بزرگی را با پتانسیل بالا برای محصلان و دانشجویان خود فراهم آورد. یکی از زمینه های تحصیلی پرطرفدار در سوئد رشته های فنی و مهندسی هستند. برای مثال یکی از موارد محبوب مهاجرت مهندس عمران به سوئد است.

هر آنچه در مورد تحصیل در سوئد را باید بدانید در سایت موسسه بخوانید. تحصیل در سوئد

مزایای تحصیل مهندسی در سوئد

اگر بخواهیم درباره مزایای تحصیل مهندسی در سوئد برایتان توضیح دهیم باید بگوییم که سوئد یکی از کشورهای مرفه اروپایی است که فرصت های تحصیلی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز را در اختیار داوطلبان و متقاضیان خود قرار می دهد. این کشور که با برندهای فناوری جهانی نظیر اسکایپ شناخته شده است به تمامی دانشجویان رشته های متنوع مهندسی خود این امکان را فراهم می آورد تا با همه چیز مابین زیر ساخت های مبتنی بر نرم افزار و سیستم های الکترونیکی کار کنند.

از رشته های محبوب مهندسی در سوئد میتوان به مهندسی عمران در سوئد، مهندسی پزشکی در سوئد، مهندسی کامپیوتر (IT) در سوئد، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و …. اشاره کرد.

همچنین می توانید دوره زبان سوئد را نیز در این کشور به بهترین شکل ممکن بگذرانید و به این طریق هم به صورت عملی و هم به صورت تئوری در رشته مهندسی حرفه ای شوید. به واقع با تحصیل مهندسی در سوئد و گذراندن دوره زبان سوئد نسبت به ادامه تحصیل به زبان سوئدی و انگلیسی خود بپردازید.

 

شرایط خود برای مهاجرت به اروپا را به شکل رایگان با فرم ارزیابی موسسه EUStudy بسنجید و منتظر تماس مشاوران ما با خود باشید. فرم ارزیابی تحصیل در اروپا

از دیگر مزیت های تحصیل مهندسی در کشور سوئد عبارت اند از:

  • برخورداری از شرایط مقرون به صرفه بودن شهریه زندگی و تحصیل
  • داشتن بورسیه های متنوع و کمک هزینه های فراوان
  • امکان کار دانشجویی در این کشور در حین تحصیل مهندسی
  • امکان کار پس از اتمام تحصیل در کشور سوئد
  • یادگیری نوآوری
  • لذت بردن از طبیعت بکر و منحصر به فرد سوئد
  • زندگی در یک مکان با اصالت و فرهنگ منحصر به فرد
  • یادگیری مهارت های متعدد برای فعالیت در مشاغل و بازارهای جهانی
  • برخورداری از کیفیت و استانداردهای بالای زندگی

 

درباره دانشگاه های فنی و مهندسی در سوئد

باید گفت دانشگاه های فنی سوئد در رتبه بندی دانشگاه های جهانی رتبه ۸ را از آن خود کرده است. از جمله مهم ترین و بزرگ ترین دانشگاه های فنی سوئد در شهرهای استکهلم،  گوتنبرگ، لوند و اوپسالا قرار گرفته اند. تمامی این دانشگاه ها از رتبه علمی بسیار بالایی برخوردار هستند و همواره در بین آنان شاهد رقابت های بین المللی برای پذیرش دانشجو می شویم. برای مثال دانشگاه KTH از دانشگاه های محبوب رشته عمران در سوئد است.

فرصت های تحصیل مهندسی در سوئد

باید گفت که دولت کشور سوئد با سرمایه گذاری های کلان مالی که صرف نظام آموزش عالی خود کرده است فرصت های تحصیل مهندسی در سوئد را برای تمامی دانشجویان بین المللی خود با جمعیت چند فرهنگی فراهم آورده است. اما باید توجه داشته باشید که هزینه تحصیل رشته مهندسی در سوئد چیزی مابین ۴۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰ کرون در هر ترم است. شما همچنین میتوانید با دارا بودن شرایط بورسیه تحصیلی در سوئد از این گزینه نیز بهره ببرید.

همه چیز درباره دوره زبان سوئد

دوره زبان سوئد با ارائه مدرک دانشگاهی فرد متقاضی به همراه مدرک زبان انگلیسی  امکان پذیر است. به این شیوه فرد متقاضی یکی از شاخه های رشته مهندسی می تواند در یکی از برترین دانشگاه های سوئد در رشته مورد نظر خود وارد شود و به تحصیل در سوئد بپردازد.

اگر به دنبال تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان هستید، از طریق دوره زبان انگلیسی در سوئد اقدام کنید و از مزایای کامل ادامه تحصیل به عنوان یک دانشجو برخوردار شوید. ویزای دوره زبان انگلیسی در سوئد در حقیقت همان ویزای دانشجویی سوئد میباشد زیرا این دوره زبان در دانشگاه برگزار میشود.

 

اگر به دنبال اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئدو اقامت سوئد هستید با موسسه EUStudy تماس بگیرید تا با بررسی شرایط شما بهترین پیشنهاد مهاجرت تحصیلی به سوئد را به شما بدهیم.

سایت موسسه اعزام دانشجوی EUSudy

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۲۶۵۵۸۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ خرداد ۹۸
1279 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0