گوشه به گوشه شیراز را با ذره بین مبلیتو رصد کنید!

اجاره منزل مبله شیراز، رسالتی است بر دوشِ مبلیتو

عده ای از سفر بیزارند برخی اما هوادار سرسختش.
گروهی قیل و قال به راه می اندازند و از دشواری های سفر می گویند، تعدادی اما لذتِ سفر را یادآور می شوند و معتقدند سفر چشمه ای است همیشه پرآب.
برخی اقامت را پیراهن عثمان می کنند و سختی هایش را با صدایی رسا فریاد می زنند، عده ای اما حضورِ مبلیتو را به فال نیک می گیرند و نگرانی هایشان را به دست فراموشی می سپارند.

کد خبر: 971209007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ اسفند ۹۷ - ۱:۳۷ ب.ظ

این گزارش به رشته تحریر در آمده تا قوت قلبی باشد برای گروه اول و مایه دلگرمی باشد برای گروه دوم. مجموعه مبلیتو، که رسالتش را رزرو منزل مبله شیراز می داند، دستِ آنان که سودایِ سفر به شیراز را در سر می پرورانند در دست شیراز می گذارد و وصالی رقم می زند به یاد ماندنی. این گزارش ایستگاهی است برای معرفی مبلیتو، فعالیت هایمان در ادامه قد علم خواهند کرد و اهدافمان رؤیت خواهند شد اگر لختی با ما همراه باشید.

خوشا شیراز و وضعِ بی مثالش، سفری از جنسِ بهار نارنج!

شیراز که گویی کارش را خوب بلد است در آستانه نوروز، دامنی می گستراند رنگی و بساطی می چیند دیدنی. شمّ هنرمندانه طبیعت همان چیزی است که حضورش در شیراز کاملا برجسته است، شیراز که از بخشِ طبیعت امتیاز می گیرد و در قسمتِ آب و هوا یکه تاز میدان است، مرکزِ ثقل گفته هایِ ماست.

به زعم این که شیراز را برخی مساوی با حافظ می دانند و گروهی برابر با سعدی می پندارند، باید بگوییم جاذبه های گردشگری شیراز عدیدند و بسیار. آنان که دل به جاده می سپارند و خود را مهمان شیراز می کنند، خوب می دانند اقامتی چند روزه لازم است ( اجاره منزل مبله شیراز گریزناپذیر می شود) تا بتوان نقطه به نقطه شیراز را کند و کاو کرد و گوشه به گوشه اش را از نظر گذراند.

به شیراز که پا می گذاریم، لگامِ کار ها از دستمان در می رود، دوست داریم سری بزنیم به باغِ ارم و سراغی بگیریم از باغِ عفیف آباد. مایلیم کلونِ درِ خانه زینت الملوک را به صدا در آوریم و از پنجره باغِ دلگشا زیبایی ها را رصد کنیم. گاهی خیالِ کوهنوردی به سرمان می زند، با خود می گوییم باباکوهی فکرِ نابی است. گاهی بر آرامگاه خواجوی کرمانی خیمه می زنیم و گاه هم راهِ باغ مینو را در پیش می گیریم، همان گل سر سبد شیراز.

به نقطه عطف گزارش رسیدیم به موضوع منزل مبله شیراز.

نوبت به اقامت در شیراز می رسد، رزرو منزل مبله شیراز رخ می نماید!

آن زمان که نام اقامت به میان می آید مقصود می تواند چادری در دل پارک ملت باشد یا اقامتگاهی لاکچری در میانه معالی آباد. این که به چادری در پارک بسنده کنیم یا انگشتمان را به سمتِ هتلی دراز نماییم لوکس، نکته نغزی است که باید محتاطانه به روایتش پرداخت. چند نکته انتخاب ما را دستخوش تغییر خواهد ساخت و نوک پیکان را میان چادر و هتل به نوسان در خواهد آورد. نخستین فاکتور احتمالا قیمت است. همه ما پیش از سفر چرتکه می اندازیم، ترازویی عظیم بنا می کنیم و پیوسته فاکتور می اندازیم تا در نهایت بتوانیم نمره قبولی را رد کنیم و اعلام کنیم که عازم سفر خواهیم شد. در بحبوحه سفر دائما ماشین حساب به دستیم و مدام فاکتور ها را متر می کنیم بلکه جمع قیمت ها خطِ قرمز را رد نکنند و از حدی فراتر نروند.

 

یکی از قسمت های هزینه تراش سفر، بحثِ اقامت است. به مقوله اقامت که می رسیم عده ای گوششان را تیزتر می کنند و حواسشان را جمع تر، گویی پایِ انتخاب مهمی در میان است. گاهی جمعِ قیمت ها چنان بی محابا بالا می رود که ناگزیر می شویم چادر را نشانه بگیریم، گاه اما سایتی چون مبلیتو به تورمان می خورد که دو دستی رزرو منزل مبله شیراز را با قیمت مناسب، پیشکش مان می کند و قول می دهد هوایمان را تا آخر سفر داشته باشد.

حینِ رزرو منزل مبله شیراز نگاهمان را به فاکتور امنیت بدوزیم!

دومین نکته در بحثِ رزرو منزل مبله شیراز، امنیت است. اگر بخواهیم بار دیگر ترازویی به دست بگیریم و این بار در نقشِ قاضی ایفای نقش کنیم، چادر را امن تر اعلام خواهیم کرد یا منزلی مبله که مسلح به نگهبانی ۲۴ ساعته است؟

عده ای گمان می کنند چون در سفرند دیگر آن عبارت معروفِ “احتیاط شرطِ عقل است” مصداق نمی یابد و حنایش دیگر رنگ ندارد اما بهتر است چنین چیزی را بلادرنگ رد کنیم و با خطی قرمز از میدان طردش کنیم. امنیت همان حفاظ مهمی است که چه در دلِ جنگل باشیم و چه در قصری ایمن، حضورش الزامی قلمداد می شود. وقتی راهی شیراز یا هر شهری می شوید که شناختی از آن ندارید، امنیت خیابان هایش را نمی دانید و از موقعیت و قُرب کوچه هایش بی خبرید، لازم است خود را به این عبارت کلیدی گره بزنید که “احتیاط شرط عقل است”.

حال که بحث به خیابان های شیراز و کوچه هایش رسید بد نیست عنوان کنیم مبلیتو، آپارتمان مبله در معالی آباد شیراز اجاره می دهد و مأموریتش را اجاره آپارتمان مبله در فرهنگ شهر شیراز اعلام می کند. از محبوبیت معالی آباد همین قدر بگوییم که هر آن که شیراز را می شناسد نامِ معالی آباد را به کررات شنیده است، فرهنگ شهر نیز حکایتی مشابه دارد. مبلیتو با انتخاب بهترین محله های شیراز، بار دیگر مُهر تأیید زده پایِ این گفته که “رضایت و آرامش خاطر مشتریان از هر فاکتور دیگری برایش مهم تر است”. مبلیتو این فاکتور را در صدر جدول گنجانده که اهمیتش را عیان می سازد.

به عنوان نکته پایانی این بخش، یادآور می شویم، رزرو منزل مبله شیراز و اجاره آپارتمان مبله شیراز، تیرتان را هدف خواهد کر، چرا که دستاوردش امنیت است، قیمت مناسب را هدیه می بخشد و دسترسی به بهترین محله و امکانات شیراز را رقم می زند.

از زبانِ مبلیتو بشنویم

“کاروان مبلیتو سال هاست حرکتش را آغاز کرده و از نخستین ایستگاهش، فاصله زیادی گرفته است. ما در مجموعه مبلیتو تابلو رزرو منزل مبله شیراز را علم کرده ایم، خود را به رضایت مسافران گره زده ایم و به دنبال معامله ای دو سر بردیم. “کیفیت اتفاقی نیست”، همان قانون نانوشته ای است که ما به آن ایمان داریم و آن را در ذهنمان حک نموده ایم. از این که همراهانی چون شما داریم به خود می بالیم”.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۷
1060 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0