رشد صنعت تابلو سازی در ایران

رشد صنعت تابلو سازی در ایران

یکی از بهترین روش ها برای شناسایی برند تجاری استفاده از تابلو سازی می باشد. از هنر تابلو سازی می توان برای تبلیغات و نشان دادن هنر و خلاقیت استفاده کرد زیرا اولین موردی که مشتری با آن مواجه می شود، تابلوی ساختمان می باشد

کد خبر: 000603001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ شهریور ۰۰ - ۱۱:۳۵ ق.ظ

تابلو نمای ساختمان یکی از رایج ترین تابلو هایی است که به تابلو سازی سفارش داده می شود. این تابلو ها می توانند قیمت و ارزش ساختمان ها را تا حد زیادی بالا ببرند. در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری از این تابلو استفاده می شود.

با توجه به شرایط امروز کسب و کارها شما میتوانید سفارش تابلو تجاری مد نظر خود را با کمک شرکتهای تابلو سازی آنلاین بدون مراجعه حضوری تهیه نمایید.

رشد صنعت تابلو سازی در ایران

تابلو سازی آنلاین دیبا

معرفی انواع تابلو و تابلو سازی

تابلوی ساختمان می تواند معرف و شناسنامه ی شما باشد به همین سبب باید از بهترین شرکت های تابلوسازی برای سفارش تابلو ی خود استفاده کنید. شرکت های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند. یکی از بهترین و با تجربه ترین شرکت ها در این زمینه، تابلو سازی دیبا می باشد که انواع و اقسام تابلو ها را برای شما به بهترین شکل آماده می کند.

تابلو ها در انواع مختلفی وجود دارند که کاربردی ترین آن ها به صورت زیر می باشد.

تابلو چلنیوم

یکی از کاربردی ترین انواع تابلو، تابلو چلنیوم می باشد. در این تابلو ها نام و حروف مورد نظر به صورت برجسته کار می شود و در آن ها نور اضافه می شود. این کار باعث دید بهتر و بیشتر آن خواهد شد. رنگ نور و چلنیوم بر عهده ی مشتری می باشد و با توجه به سلیقه ی او آماده می شود. حروف در این تابلو ها با یک لایه پلاستیک و یک لایه چلنیوم ساخته می شوند.

تابلو فلزی

این تابلو ها در تابلو سازی از جنس فلز ساخته می شوند به همین سبب نمی توان نوری از آن عبور داد. برای نور دهی به این تابلو ها می توان از ال ای دی در کنار نام استفاده کرد. حروف ساخته شده از فلز در این تابلو ها، به سطح مورد نظر پیچ می شوند تا از استحکام لازم برخوردار باشند.

تابلو پلاستیکی

یکی دیگر از انواع تابلو که در تابلو سازی از آن استفاده می شود، تابلو های پلاستیکی می باشند.  در این تابلو ها از حروف برجسته و پلاستیکی استفاده می شود که می توان نور را از آن عبور داد و باعث روشنایی حروف و نام شد. این تابلو ها از تابلو های چلنیوم قیمت مناسب تر است زیرا در ساخت این مورد تنها از پلاستیک استفاده شده است. اما دید این تابلو از کنار زیاد واضح نمی باشد.

تابلو ال ای دی

تابلو های led در دو نمونه ی ثابت و روان اجرایی می شوند. این تابلو ها به وسیله ی چراغ های کوچک ال ای دی ساخته می شوند و رنگ های بسیار متنوعی دارند. در این تابلو ها می توان از رقص نور و افکت های بسیار زیبای گرافیکی استفاده کرد.

تابلو استیل

در تابلو سازی ها می توان تابلو هایی با جنس استیل نیز طراحی و تهیه کرد. این تابلو ها بیشتر برای نوشتن نام مجموعه کاربرد دارد و آن را می توانید در قسمت جلوی درب قرار دهید. این تابلو های استیل به صورت ساده و یا قاب دار طراحی و ساخته می شود. رنگ آن نیز به صورت نقره ای و یا طلایی می باشد.

تابلو بنر

یکی از ساده ترین انواع تابلو سازی، تابلو به شکل بنر می باشد. برای ساخت این تابلو ها تنها کافی ست افراد از بنر چاپ شده، اسکلت فلزی و پروژکتور استفاده کنند. این روش تابلو سازی هزینه ی پایین تری دارد و فرد می تواند جنس بنر و رنگ و طرح آن را بدون محدودیت انتخاب کند.

طراحی تابلو رستوران کارابو زعفرانیه توسط تابلو دیبا

تابلو گرد دو طرفه چیست؟

یکی از بهترین نمونه های تابلو برای تبلیغات که در دید همگان قرار می گیرد و بسیار جدید و خاص است، تابلو گرد دو طرفه نامیده می شود. این تابلو به صورت عمودی نصب می شود و در طرف آن نام مورد نظر حک شده است. به همین سبب عابرین پیاده در هر جهتی از پیاده رو که باشند، می توانند به راحتی آن را مشاهده کنند.

از مهم ترین تفاوت های  تابلو های گرد دو طرفه با تابلو های سر در مغازه می توان به زاویه ی دید افراد اشاره کرد. افراد برای مشاهده و دیدن تابلو های سر در مغازه ناچارند که زاویه ی دید خود را عوض کنند. اما در تابلو سازی به روش گرد و دو طرفه دیگر نیازی به تغییر زاویه ی دید برای افراد وجود ندارد و فرد به راحتی در راستای حرکت خود می تواند تابلو را مشاهده کند. این تابلو ها حتی برای سرنشینان خودرو نیز دید بسیار بهتری دارد.

برای تابلو سازی به سبک گرد و دو طرفه می توان از جنس های مختلفی استفاده کرد.  تابلو های فلزی،  تابلو های استیل از مشهورترین تابلو های گرد دو طرفه می باشند که بیشترین استفاده را در بین انواع تابلو دارا می باشند.

طراحی تابلو شرکت صنعتی آبتین صنعت توسط تابلو سازی دیبا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ شهریور ۰۰
977 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0