اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی، یک از بهترین اپلیکیشن های مهندسی

اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی، یک از بهترین اپلیکیشن های مهندسی

اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی، یک از بهترین اپلیکیشن های مهندسی ، است. متأسفانه یکی از معضلات بزرگ آموزش کشوراین بوده که آموزش‌هایی که برای مهندسین ارائه گردیده ویژه بازارکار نبوده و نیازهای بازار‌کار در آن نادیده گرفته شده است

کد خبر: 030211006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳ - ۱۰:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرچع اخبار نظام مهندسی، اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی، یک از بهترین اپلیکیشن های مهندسی ، است. متأسفانه یکی از معضلات بزرگ آموزش کشوراین بوده که آموزش‌هایی که برای مهندسین ارائه گردیده ویژه بازارکار نبوده و نیازهای بازار‌کار در آن نادیده گرفته شده است

اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی، یک از بهترین اپلیکیشن های مهندسی

 

 

اپلیکیشن مهندسی

متأسفانه یکی از معضلات بزرگ آموزش کشوراین بوده که آموزش‌هایی که برای مهندسین ارائه گردیده ویژه بازارکار نبوده و نیازهای بازار‌کار در آن نادیده گرفته شده است. هر مهندسی برای آمادگی ورود به بازارکار، باید در ۲ جنبه به تسلط کاملی دست یابد، یک از دید مسائل فنی و تخصصی، دو از دید درآمدزایی و راه اندازی کسب و کار. خوشبختانه چنین بستری در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی (کلیک نمایید) در قالب بسته‌های آموزشی، فیلم‌ها و کتاب‌های رایگان در زمینه راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای شخصی برای مهندسین، به‌ویژه مهندسین برق و مکانیک، فراهم گردیده است.

 

الزامات اپلیکیشن

حال به این پرسش پاسخ خواهیم داد که الزامات و مشخصات یک اپلیکیشن جامع به‌صورتی‌که بتواند علاوه بر داده‌های متنوع در زمینه بازار کار مهندسی، حس کاربری خوبی به مخاطب دهد، چیست؟ برای پاسخ به این پرسش، باید درنظر داشت که چنان‌چه اپلیکیشن مهندسی قابلیت‌های زیر را نداشته باشد، قطع به یقین کمک کاملی به مهندسین برای رسیدن به یک درآمد مناسب از مدرک مهندسی آنان نخواهد کرد.

آموزش‌های مورد نیاز بازار کار

اصلی‌ترین و مهم‌ترین محتوای آموزشی چنین اپلیکیشنی باید به‌گونه‌ای باشد که مهندسین را برای بازارکار آماده کند. امروزه یادگیری نرم افزارهای پول‌ساز برق و مکانیک (کلیک کنید) بهترین و سریع‌ترین مسیر برای درآمدزایی مهندسین به‌ویژه برای بانوان، ساکنین شهرهای کوچک و کسانی که به‌دنبال شغل دوم هستند، هستند.

 

سهولت دسترسی

سهولت دسترسی و امکان استفاده مداوم مهم‌ترین ویژگی بوده که یک اپلیکیشن آموزش مهندسی (کلیک نمایید) باید داشته باشد. با داشتن یک اپلیکیشن کاربر می‌تواند به‌راحتی و در هر لحظه از زمان به فایل‌های دانلود شده دسترسی داشته باشید، حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشد قادر به استفاده از امکانات اپلیکیشن باشد. این ویژگی، به‌ویژه برای مهندسین برق و مکانیک که نیازمند آموزش در ساعات مختلف روز و مکان‌های مختلفی هستند، خیلی مهم است. با توجه به اینکه در کدنویسی اپلیکیشن آکادمی کریمی وضعیت آفلاین هم در نظر گرفته شده، کاربر زمانی‌که به اینترنت دسترسی دارد می‌تواند دوره‌ها را دانلود کرده و در صورتی که اینترنت نداشته باشد، می‌تواند از نسخه آفلاین به تمامی دوره‌های دانلود شده دسترسی داشته باشد، این ویژگی به این علت، در اپلیکیشن در نظر گرفته شده که مخاطبان این اپلیکیشن، یعنی مهندسین برق و مکانیک شاید در خارج از محدوده آنتن دهی اینترنت نیاز به استفاده از آموزش‌های اپلیکیشن داشته باشند.

کاربری راحت

با توجه به تنوع زیاد محتواهای اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی، تلاش خیلی زیادی شده تا فضای کاربری جذاب و دسترسی سریع‌تر به امکانات (کانال، تلویزیون، تالار گفتگو و غیره) و محصولات آموزشی (وبینار، پکیج، فیلم، کتاب و صوت) برای کاربر فراهم گردد. برای همین منظور دسته بندی رشته‌ای بین مهندسین برق و مکانیک انجام شده است.

سرعت بالا

یکی از آزاردهنده‌ترین مشخصه‌های اپلیکیشن‌های ایرانی سرعت پایین و باگ‌های نرم افزاری بوده که با توجه به سرعت پایین اینترنت کشور، این مشکل دوچندان می‌گردد، در طراحی و توسعه‌ی این اپلیکیشن نهایت تلاش برای رسیدن به سرعت قابل قبول در استفاده از اپلیکیشن و دانلود فایل‌ها انجام شده است.

 به روزرسانی

با وجود اینکه تلاش شده در طراحی اولیه‌ی اپلیکیشن مهندسی تمامی نیازها و محتواهای جامعه‌ی مهندسی در آن لحاظ گردد، ولی با بازخوردگیری روزانه از مخاطبان و برنامه‌های توسعه‌ای آکادمی مهندس کریمی، به روزرسانی‌های این اپلیکیشن به‌صورت مداوم انجام می‌گردد.

 

پکیج‌های آموزشی رایگان در نرم افزار آکادمی کریمی

قطع به یقین زمانی‌که در بستر اینترنت در حال فعالیتیم، آموزش‌ها به‌صورت مجازی بوده که این آموزش‌ها غالباً در قالب فیلم، فایل‌های پی دی اف و کلاس‌های رایگان ارائه می‌گردد که اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی ۲ بخش مجزا برای هر کدام از آن‌ها در نظر گرفته است:

محصولات رایگان

این بخش دارای صدها فیلم، کتاب و صوت رایگان بوده که به‌صورت آفلاین قابل مشاهده است.

پخش زنده

دومین بخش پخش زنده است که در آن به‌صورت آنلاین کلاس‌های رایگان آموزشی ارائه می‌گردد و این کلاس‌ها به‌صورت هفتگی و با برنامه از قبل تعریف شده، برگزار می‌گردد.

 

 

امکان تبادل نظرات

یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر مهندس برای راه‌اندازی کسب و کار و درآمدزایی، ایجاد ارتباط با مهندسین دیگر بوده که در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی برای ایجاد ارتباط میان مهندسین، طرح پرسش در بخش‌ها و موضوعات متنوع و جواب دادن به پرسش‌های دیگران امکانات لازم در تالار گفتگو فراهم گردیده است. هم‌چنین بخش دیگری، به نام چت، وجود داشته که در آن کاربران می‌توانند با مدیران، کارکنان و مشاوران در آکادمی مستقیما در ارتباط باشند.

 

 محتوای کوتاه

اغلب مردم امروزه از اپلیکیشن‌های پیام رسان یا شبکه‌های اجتماعی برای آموزش استفاده می‌کنند، با توجه به مشکلات دسترسی به این اپلیکیشن‌ها، دراپلیکیشن آکادمی کریمی زمینه کامل برای استفاده از این محتواها در قالب ویدیو، پادکست و تصویر در ۲ بخش کانال و تلویزیون فراهم گردیده‌ است.

 

دانشنامه

صدها مقاله در موضوعات متنوع با اطلاعات بی‌نظیر و منحصر به فرد در بخش مقالات اپلیکیشن مهندسی وجود داشته که خود یک ویکی‌پدیای مهندسی بوده که مطالعه روزانه‌ی آن می‌تواند هر مهندسی را به‎صورت کامل، چه از نظر فنی و چه از نظر بازارکار، آماده‌ی راه‌اندازی کسب و کار نماید.

 

نسخه‌های اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی

اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی در ۳ نسخه ارائه شده: نسخه اندرویدی، نسخه ویندوز و نسخه ی تحت وب. نکته بسیار مهم درباره این نسخه‌ها اینکه، نسخه‌های مختلف این اپلیکیشن به ‌صورت نیتیو و کد نویسی اختصاصی طبق سیستم عامل‌های مختلف بوده و وب اپلیکیشن نبوده که صرفا یک سایت با ظاهر و نمای اپلیکیشن باشد. به‌همین خاطر با اطمینان ادعا می‌گردد این اپلیکیشن هیچ مشکلی در اجرا در دیوایس‌های مختلف نداشته و حتی کاربرانی که از سیستم عامل آی او اس استفاده می‌کنند هم با استفاده از نسخه وب هیچ مشکلی و محدودیت در استفاده از اپلیکیشن ندارد.

 

 ویژگی برتر اپلیکیشن مهندسی آکادمی کریمی

۳ ویژگی اصلی و منحصر به فرد اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه نویسی کرد.

اولین: این اپلیکیشن، نخستین اپلیکیشن آموزش مهارتی- درآمدی در کشور بوده که حتی برای رشته‌های دیگر هم‌چنین اپلیکیشن کاربردی، با هدف آماده‌سازی کاربران برای بازار کار، وجود ندارد.

جامع: اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی، جامع‌ترین محتوای آموزشی را حتی به‌صورت رایگان، در قالب کتاب، فیلم، آزمون، پکیچ، و کلاس ارائه کرده که مهندسین را از هرگونه نیاز به هر آموزش دیگری بی‌نیازمی‌‌کند.

چند وجهی: اپلیکیشن آکادمی کریمی با اطمینان یک سوپر اپلیکیشن کامل آموزشی در کشور بوده که صرفا به ارائه یک طرفه مطالب آموزشی نمی‌پردازد، کاربر دراین اپلیکیشن می‌تواند از قابلیت‌های چت، کانال، تبادل نظرات و غیره استفاده کند.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۰۳
19 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0