مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد:

کارگروه تخصصی ایمنی معادن در استان سمنان تشکیل گردید

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از تشکیل کارگروه تخصصی ایمنی معدن ها در این استان خبرداد.

کد خبر: 960305002 تاریخ انتشار: جمعه ۵ خرداد ۹۶ - ۱۲:۰۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از تشکیل کارگروه تخصصی ایمنی معدن ها در این استان خبرداد.کارگروه تخصصی ایمنی معادن در استان سمنان

کارگروه تخصصی ایمنی معادن در استان سمنان

کارگروه تخصصی ایمنی معادن در استان سمنان

کارگروه تخصصی ایمنی معادن در استان سمنان

اسماعیل غنیان بعدازظهر دیروز در حاشیه نشست ایمنی معادن دراستان سمنان بیان کرد: این کارگروه تخصصی با هدف تامین ایمنی کار در فضای معادن این استان تشکیل گردیده است.
غنیان از برگزاری اولین میز گرد تخصصی هم‌اندیشی ایمنی معدن های استان خبرداد و گفت: راه‌اندازی و شروع بکار کارگروه ۳ جانبه ایمنی معادن در این میزگرد تخصصی بتصویب نهایی رسیده و تمهیدات لازم برای شروع بکار آن آغاز شده است.
وی با اشاره به این که سلامت نیروی کار از اولویتهای مهم در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است ادامه داد: کارگروه تخصصی ایمنی معادن استان سمنان بمنظور بررسی و ارزیابی دقیق از وضعیت موجود معدن های این استان از نظر میزان سطح ایمنی و برنامه‌ریزی برای افزایش سطح ایمنی در آن ها تشکیل گردیده است.
مدیر کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به تعدد معادن ذغال‌ سنگ و تعدد معدن کاران فعال در این حوزه افزود: بررسی و ارزیابی میزان امنیت و ایمنی معادن ذغال‌ سنگ استان سمنان که عمدتا در شرق استان فعال هستند در صدر اولویتهای این کارگروه تخصصی است.


وی با بیان این که این کارگروه با حضور کارشناسانی از دستگاههای مختلف استان تشکیل شده تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان نظام مهندسی معادن استان سمنان و نماینده های معدن کاران و کارفرمایان و… از اعضای این کارگروه هستند.
غنیان کار در معادن را از سختترین و پرخطرترین مشاغل نام برد و عنوان کرد: گاه کم ترین بی‌توجهی و سهل‌انگاری در روند کار در معادن ممکن است به یک فاجعه تبدیل گردد.
وی، استان سمنان را از معدنیترین استانهای کشور دانست و تاکید کرد: با توجه به تعداد بالای معادن و بویژه معادن ذغال سنگ در استان ارائه آموزش به معدن کاران و ارتقا ایمنی معدن ها امری ضروری است.
منبع: تسنیم

 

آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ خرداد ۹۶
1421 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0