شعبانیان: استان قزوین در بحث نهضت ملی جزو استان های پیشرو است شعبانیان: استان قزوین در بحث نهضت ملی جزو استان های پیشرو است

شعبانیان: استان قزوین در بحث نهضت ملی جزو استان های پیشرو است

شعبانیان: استان قزوین در بحث نهضت ملی جزو استان های پیشرو است ، در بحث نهضت ملی نیز جزو استان های پیشرو هستیم و در زمینه کیفیت و سرعت کار نیز توانسته ایم گامهای موثری برداریم

کد خبر: 021124003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ بهمن ۰۲ - ۹:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شعبانیان: استان قزوین در بحث نهضت ملی جزو استان های پیشرو است ، در بحث نهضت ملی نیز جزو استان های پیشرو هستیم و در زمینه کیفیت و سرعت کار نیز توانسته ایم گامهای موثری برداریم

شعبانیان: استان قزوین در بحث نهضت ملی جزو استان های پیشرو است

شعبانیان: استان قزوین در بحث نهضت ملی جزو استان های پیشرو است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد:
استان قزوین در بحث نهضت ملی جزو استان های پیشرو است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ادامه داد: در بحث نهضت ملی نیز جزو استان های پیشرو هستیم و در زمینه کیفیت و سرعت کار نیز توانسته ایم گامهای موثری برداریم.
نشست خبری مدیران و روسای سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، ماه در محل ناحیه شهری مهرگان برگزار گردید.
در این جلسه، محمد شعبانیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت؛ از زمانی که در‌ مجلس موضوع جوانی جمعیت مصوب گردید و به سازمان‌های نظام مهندسی ابلاغ شد و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد و بیش از ۵۰ پروژه ضوابط جوانی جمعیت، برای این منظور تامین شده است.
شعبانیان ادامه داد: در بحث نهضت ملی نیز جزو استان‌های پیشرو هستیم و در زمینه کیفیت و سرعت کار نیز توانسته ایم گام‌های موثری برداریم و این امر نشانگر این است که مجموعه مدیران استان و به ویژه مدیر کل راه و شهرسازی استان توانسته اند با ایجاد همدلی و تعامل درست در بهبود ساخت و ساز در پروژه های اقدام و نهضت ملی به درستی عمل کنند تا موجب رضایتمندی بهره برداران فراهم شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: با یک بررسی اجمالی به راحتی می توان فرق بین کیفیت ساخت استان های مختلف با قزوین رو بررسی کرد و قطع به یقین این موضوع بیانگر این است که مجموعه پیمان‌کاران و مهندسین توانسته اند نسبت به گذشته و‌در مقایسه با سایر استانها کیفیت بهتری را در سطح استان قزوین ایجاد نمایند.
وی افزود: ما در پروژه های نهضت ملی با به کارگیری تیم نظارتی مقیم و حضور مداوم آنان در چندماه نخست در پروژه ها توانسته ایم نسبت به بالا بردن کیفیت ساخت اقدام نموده است.
شعبانیان افزود: در کلیه مراحل بتن ریزی، حتی در سرد ترین روزهای سال گذشته، با نظارت دقیق همکاران اقدامات موثری را انجام دهیم و با همکاری انجمن آزمایشگاه های استان و مشارکت اکثر آزمایشگاه ها با کاهش هزینه نمونه گیری های بتن اقدام مهم دیگر بوده که در کنار کنترل کیفیت، کاهش هزینه را برای بهره برداران در پی داشته است.
وی تصریح کرد: در بحث کنترل نظارت ها با توجه به تصمیمی که در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی گرفته شد برای رسیدن به پایان کار سامانه ایی برای نخستین بار در سطح کشور تهیه گردید و در این سامانه ضمن ثبت تمام مراحل کار توسط مهندسین و گزارش های مربوطه نتایج آزمایشات ثبت می گردد و برای سازمان گزارشات مختلفی از جمله درصد پیشرفت کار تهیه میشود و بدین ترتیب واحد کنترل نظارت سازمان و اداره کل توانایی رصد گزارشها و در نهایت پی‌گیری گزارش پایانکار را خواهند داشت.
شعبانیان تصریح کرد: در کنترل نقشه ها نیز تلاش کرده ایم تا حد امکان سرعت کنترل نقشه ها بیشتر شود تا پروژه ها در زمان دریافت جواز و حین کار مشمول مرور زمان نشده و با توجه به نوسانات قیمتی که وجود دارد پیمان‌کاران متضرر نشوند.
در ادامه، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از زحمات کلهر عضو هیئت مدیره و رئیس سابق سازمان نظام مهندسی در مورد اقدامات اولیه کارگزاری نهضت ملی و هم‌چنین از همکاری و زحمات سبحانی و مجموعه بنیاد مسکن در مورد همکاری در پروژه های نهضت ملی و دکتر فرد معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تقدیر کرد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ بهمن ۰۲
387 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0