قدس مفیدی بیان کرد: طرح‌های توسعه شهری به درستی استفاده نشده است قدس مفیدی بیان کرد: طرح‌های توسعه شهری به درستی استفاده نشده است

قدس مفیدی بیان کرد: طرح‌های توسعه شهری به درستی استفاده نشده است

قدس مفیدی بیان کرد: طرح‌های توسعه شهری به درستی استفاده نشده است ، سرمایه گذاری بهترین و در دسترس ترین روش تامین مالی بوده اما برای تحقق این موضوع ابراز مختلفی نیاز است

کد خبر: 021124007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ بهمن ۰۲ - ۹:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، قدس مفیدی بیان کرد: طرح‌های توسعه شهری به درستی استفاده نشده است ، سرمایه گذاری بهترین و در دسترس ترین روش تامین مالی بوده اما برای تحقق این موضوع ابراز مختلفی نیاز است

قدس مفیدی بیان کرد: طرح‌های توسعه شهری به درستی استفاده نشده است

قدس مفیدی بیان کرد: طرح‌های توسعه شهری به درستی استفاده نشده است
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد:
طرح‌های توسعه شهری به درستی استفاده نشده است | شهرداری شریک خوبی برای سرمایه گذار نیست
قدس مفیدی، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ضمن تاکید به اینکه تا کنون نتوانسته ایم از طرح های توسعه شهری به درستی استفاده کنیم، بیان کرد: شهرداری شریک خوبی برای سرمایه گذار نیست.
سید محمد قدس مفیدی ادامه داد: سرمایه گذاری بهترین و در دسترس ترین روش تامین مالی بوده اما برای تحقق این موضوع ابراز مختلفی نیاز است.
وی با بیان اینکه شهرداری نمی تواند شریک خوبی برای سرمایه گذار باشد، گفت: این نهاد باید تمام آیین نامه ها را رعایت کند و به نهاد ها و ارگان های مختلف و هم‌چنین شورای شهر پاسخگو باشد اما در مقابل سرمایه گذار مسائل مربوط به خود را دارد و نمی تواند با این شرایط کنار بیاید.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با بیان اینکه از طرح های توسعه شهری استفاده درستی نشده است، ادامه داد: در طرح‌های راهبردی مردم مشارکت دارند و آنها هستند که همه ابعاد پروژه را بررسی می کنند.
وی گفت: وقوع هر اتفاق مهمی در سطح یک شهر به خواست و فرهنگ مردم بستگی دارد و در واقع فرهنگ پایه همه چیز است.
قدس مفیدی با بیان اینکه شورای عالی معماری و شهرسازی با گسترش فیزیکی شهر مخالف بوده، گفت: در صفحات ابتدایی طرح جامع گسترش فیزیکی مساحتی معنا نداشته و به شیوه گسترش درونزا تاکید شده است.
وی تصریح کرد: بلند مرتبه سازی در حوزه بافت های فرسوده با ایجاد مشوق برای نوسازی در این مناطق معنا دار می شود.
وی ادامه داد: بلند مرتبه سازی در یک معبر با عرض شانزده متر بدون در نظر گرفتن زیر ساخت ها درست نیست و پخش کردن این ایده در سطح شهر چالش تولید خواهد کرد.
قدس مفیدی افزود: ایجاد یک پروژه و یا یک امکان خاص در مناطق بی جان شهر باعث جان بخشی و توسعه آن منطقه خواهد شد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ بهمن ۰۲
255 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0