خدمات دستگاههای مرتبط به بخش معدن عامل کُند شدن فرآیندها و عدم شفافیت خدمات دستگاههای مرتبط به بخش معدن عامل کُند شدن فرآیندها و عدم شفافیت

خدمات دستگاههای مرتبط به بخش معدن عامل کُند شدن فرآیندها و عدم شفافیت

خدمات دستگاههای مرتبط به بخش معدن عامل کُند شدن فرآیندها و عدم شفافیت ،شده است. برگزاری نمایشگاه فرصتی است برای استفاده حداکثری در جهش تولید که مسائل مربوط به معادن حل گردد

کد خبر: 990403002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ تیر ۹۹ - ۷:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، خدمات دستگاههای مرتبط به بخش معدن عامل کُند شدن فرآیندها و عدم شفافیت ،شده است. برگزاری نمایشگاه فرصتی است برای استفاده حداکثری در جهش تولید که مسائل مربوط به معادن حل گردد

خدمات دستگاههای مرتبط به بخش معدن عامل کُند شدن فرآیندها و عدم شفافیت

خدمات دستگاههای مرتبط به بخش معدن عامل کُند شدن فرآیندها و عدم شفافیت

ریاست سازمان نظام مهندسی معادن کشور بیان کرد: یکی از مشکلات عدیده بخش‌ معدن، صدور مجوزهای‌ معدنی است هم‌چنین خدماتی است‌ که دستگاههای مرتبط به بخش معدن میدهند که باعث کُند شدن فرآیندها و عدم شفافیت شده است.

“تقی نبیئی” اول تیرماه در آئین افتتاح هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی بیان داشت: مشکلاتی که در بخش فروش فرآورده های نفتی در شرایط بحران کرونا وجود دارد سبب شده مسئولان به جد پی‌گیر جهش تولید در بخش معدن‌ باشند.

نبیئی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی است برای استفاده حداکثری در جهش تولید که مسائل مربوط به معادن حل گردد.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی معادن برای حمایت از فعالیت‌هایی که وزارت‌ صنعت، معدن و تجارت در راستای جهش تولید دارد؛ چند برنامه را امسال در دستور کار دارد. یکی از مشکلات عدیده بخش‌ معدن، صدور مجوزهای‌ معدنی است هم‌چنین خدماتی است‌ که دستگاههای مرتبط به بخش معدن میدهند که سبب کُند شدن فرآیند ها و عدم شفافیت شده است.

وی افزود: وزارت صمت پیگیر هوشمندسازی است که سازمان نظام‌ مهندسی معادن بحث هوشمندسازی فرآیندها را در برنامه دارد که با اجرای آن بخشی از مشکلات برنامه ها را که یکی از آنها صدور مجوزها است مرتفع خواهد شد.

رییس سازمان نظام مهندسی معادن کشور تصریح کرد: هر ساله شورای عالی معادن باتوجه به اهمیت موضوع نشست هایی برگزار میکند که در این شورا از اواخر نود و هفت تا اواخر نود و هشت، بالغ بر دویست پرونده تعیین‌ تکلیف نشده وجود داشت که طی سه ماه اخیر این پرونده ها جهت کمک به بخشهای تولیدی معادن تعیین‌ تکلیف شدند و در حال حاضر هیچ پرونده تعیین‌ تکلیف نشده ای در این شورا وجود ندارد.

نبیئی یاد آور شد: سازمان نظام‌ مهندسی معادن آمادگی دارد که بخش‌های معدن و صنایع معدنی را کمک کند، کمک در افزایش بهره وری و کمک به کاهش هزینه ها را در برنامه داریم تا زمینه رقابت پذیری را فراهم کنیم.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۹
532 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0