قاسم طالب زاده: ۱۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی در آذربایجان غربی صادر گردید قاسم طالب زاده: ۱۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی در آذربایجان غربی صادر گردید

قاسم طالب زاده: ۱۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی در آذربایجان غربی صادر گردید

قاسم طالب زاده: ۱۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی در آذربایجان غربی صادر گردید ، پروانه های اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماران تجربی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی طبق درخواست ثبت شده در سامانه برای نخستین بار صادر شده است

کد خبر: 021109002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ بهمن ۰۲ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، قاسم طالب زاده: ۱۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی در آذربایجان غربی صادر گردید ، پروانه های اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماران تجربی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی طبق درخواست ثبت شده در سامانه برای نخستین بار صادر شده است

قاسم طالب زاده: ۱۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی در آذربایجان غربی صادر گردید

قاسم طالب زاده: ۱۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی در آذربایجان غربی صادر گردید
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از صدور ۱۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی در آذربایجان غربی خبر داد.
قاسم طالب زاده رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: یک هزار و ۹۲۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی، کاردانی و معماران تجربی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان صادر شده است.
طالب زاده گفت: پروانه های اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماران تجربی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی طبق درخواست ثبت شده در سامانه برای نخستین بار صادر شده است.
طالب‌زاده تصریح کرد: با توجه به وظایف مشخص شده در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کارها، صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون دو هزار و ۷۴۴ تقاضای انواع پروانه اشتغال به کار مهندسی حقیقی و حقوقی و کاردان‌های فنی در حوزه ساختمان از استان در سامانه mojavez.ir ثبت شده است.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این پروانه‌های اشتغال در رشته‌های ۷ گانه شامل عمران، معماری، تاسیسات برقی ساختمان، تاسیسات مکانیکی ساختمان، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک، مهندسین مشاور، مجریان ذیصلاح، آزمایشگاه‌های فنی، انبوه سازان و دفاتر فعالیت طراحی ساختمان صادر شده است.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۰۲
398 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0