معرفی سرپرست موقت دفتر نمایندگی کاشان با حضور بخشی، ریاست سازمان معرفی سرپرست موقت دفتر نمایندگی کاشان با حضور بخشی، ریاست سازمان

معرفی سرپرست موقت دفتر نمایندگی کاشان با حضور بخشی، ریاست سازمان

معرفی سرپرست موقت دفتر نمایندگی کاشان با حضور بخشی، ریاست سازمان ، و حاجی احمدی نائب رئیس، در محل دفتر نمایندگی شهرستان کاشان، ابلاغ شد

کد خبر: 030216003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳ - ۱۰:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، معرفی سرپرست موقت دفتر نمایندگی کاشان با حضور بخشی، ریاست سازمان ، و حاجی احمدی نائب رئیس، در محل دفتر نمایندگی شهرستان کاشان، ابلاغ شد

معرفی سرپرست موقت دفتر نمایندگی کاشان با حضور بخشی، ریاست سازمان

معرفی سرپرست موقت دفتر نمایندگی کاشان با حضور بخشی، ریاست سازمان
معرفی سرپرست موقت دفتر نمایندگی کاشان
با حضور بخشی ریاست سازمان و حاجی احمدی نائب رئیس، در محل دفتر نمایندگی شهرستان کاشان، حکم سرپرست موقت این دفتر نمایندگی ابلاغ شد.
نظر به بازبینی های به عمل آماده پیرامون نحوه عملکرد دفتر نمایندگی کاشان بنا به اختیارات حاصله نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها و به استناد مصوبه هیات مدیره، محمد اسماعیل مرادی به عنوان سرپرست موقت تا حداکثر پایان اردیبهشت ماه سالجاری، منصوب شد و مقرر شد مراتب جایگزینی و ترمیم هیات اجرایی مطابق با ترتیبات و تشریفات قانونی لازم در اسرع وقت و پس از پایان مهلت ذکر شده صورت گیرد.
در این جلسه معارفه، ریاست سازمان، ضمن آرزوی موفقیت برای مرادی، بیان کرد: امیدوار هستم این تغییر و تحولات منشاء خیر، و باعث ایجاد تحول و در نهایت رضایت اعضای محترم کاشان شود.
بخشی با بیان اینکه از ابتدای قبول مسئولیت ریاست سازمان تمام تلاش خود را برای اصلاح امور و حفظ شان و حیثیت سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعضای آن انجام داده است، گفت: شفافیت در همه امور باید سرلوحه کار همه مدیران سازمان قرار گیرد، تا حقی از اعضا و خانواده ایشان ضایع نشود و با هر گونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد حتی اگر آن شخص از دوستان و نزدیکان خودم باشد. در این دوره شاهد تغییرات گسترده ای در دفاتر نمایندگی بودیم، هر چند که در ابتدا با مخالفت‌هایی مواجه می‌شدیم ولی اکنون اعضا به طور ملموسی این تغییرات را حس می کنند و در ملاقاتهایی که با اعضا در جلسات هم اندیشی داریم به وضوح از هیات مدیره سازمان تقدیر و تشکر می کنند.
حاجی احمدی نائب رئیس سازمان، با اشاره به اینکه هیچ قصوری از طرف پرسنل سازمان در ارائه خدمات به اعضا پذیرفته نیست، از سرپرست دفتر نمایندگی کاشان خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص موجود اقدام، و شفافیت و ایجاد عدالت را سرلوحه امور قرار دهد.
در خاتمه، محمد اسماعیل مرادی ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره به وی، به تببین برنامه های خود جهت ساماندهی و پیشبرد هر چه بهتر امور پرداخت و ابراز امیدواری نمود هرچه سریع‌تر رضایت اعضای محترم دفتر نمایندگی کاشان فراهم شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۰۳
105 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0