مسعود جعفرزاده: نظارت مستقیم بر عملکرد کارگاه های ساختمانی در آزادشهر مسعود جعفرزاده: نظارت مستقیم بر عملکرد کارگاه های ساختمانی در آزادشهر

مسعود جعفرزاده: نظارت مستقیم بر عملکرد کارگاه های ساختمانی در آزادشهر

مسعود جعفرزاده: نظارت مستقیم بر عملکرد کارگاه های ساختمانی در آزادشهر ، در راستای افزایش سرعت خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع، کارشناسان نظارت عالیه در شهرستان بر روند ساخت پروژه های ساختمانی اقدام می کنند

کد خبر: 021109001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ بهمن ۰۲ - ۱۱:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مسعود جعفرزاده: نظارت مستقیم بر عملکرد کارگاه های ساختمانی در آزادشهر ، در راستای افزایش سرعت خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع، کارشناسان نظارت عالیه در شهرستان بر روند ساخت پروژه های ساختمانی اقدام می کنند

مسعود جعفرزاده: نظارت مستقیم بر عملکرد کارگاه های ساختمانی در آزادشهر

مسعود جعفرزاده: نظارت مستقیم بر عملکرد کارگاه های ساختمانی در آزادشهر
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های آزادشهر و رامیان بیان کرد؛
نظارت مستقیم بر عملکرد کارگاه های ساختمانی در آزادشهر
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های آزادشهر و رامیان بیان خ: در راستای اجرای ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بر روند اجرای پروژه های ساختمانی شهرستان آزادشهر استان گلستان به طور منظم و مستقیم نظارت می گردد.
مسعود جعفرزاده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر گفت: طبق ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و دستور العمل وزارتی، نظارت بر چگونگی رعایت مقررات ملی ساختمان و قوانین شهرسازی و معماری به صورت جدی در شهرستان آزادشهر شروع شده است.
جعفرزاده از بازدید و بازرسی بازرسان نظارت عالیه سازمان نظام منهدسی از ساختمان های در حال ساخت این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای افزایش سرعت خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع، کارشناسان نظارت عالیه در شهرستان بر روند ساخت پروژه های ساختمانی اقدام می کنند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های آزادشهر و رامیان با اشاره به روند فعالیت کارشناسان ماده ۳۵، ادامه داد: کارشناسان مربوطه با مراجعه به مراجع صدور پروانه و دریافت مدارک مربوط به پروانه های صادره از ساختمان های دردست احداث آن مرجع بصورت موردی بازدید به عمل می آورند که در صورت رویت تخلفات ساختمانی، موضوع تخلفات به مهندسین ناظر و مجری جهت اصلاح ابلاغ و همزمان طی نامه ای از مرجع صدور پروانه توقف ادامه عملیات ساختمانی و عدم صدور پایان کار تا رفع تخلف اعلام می گردد.
وی تصریح کرد: در صورت عدم اصلاح موارد، تخلف مهندسین مربوطه به شورای انتظامی ساختمان نظام مهندسی ساختمان معرفی می گردند و پایان کار برای آن ساختمان ها صادر نخواهد شد.
جعفرزاده با تاکید بر ضرورت اجرای ماده ۳۵ و نظارت عالیه بر ساخت و سازهای شهری اظهار داشت: بدیهی است که این نظارت های جدی سبب ترویج اصول معماری و شهرسازی، بالابردن کیفیت خدمات مهندسی و اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان شود.
وی در خاتمه افزود: مردم شهرستان آزادشهر می توانند در صورت دارا بودن شکایات و انتقادات در خصوص پروژه های ساختمانی شهرستان با مراجعه به اداره راه و شهرسازی آزادشهر شکایات خود را ثبت کنند.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۰۲
359 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0