صدور مجوز و پروانه بهره برداری، تنها کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی صدور مجوز و پروانه بهره برداری، تنها کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صدور مجوز و پروانه بهره برداری، تنها کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صدور مجوز و پروانه بهره برداری، تنها کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی ،است و به جز این هیچ کار عملی از این سازمان نمی بینیم. ضمن این که برای صدور این مجوزها از کشاورزان هزینه های هنگفت میگیرند که واقعا پرداخت آن برای بسیاری از کشاورزان سخت است

کد خبر: 990310001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ - ۹:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدور مجوز و پروانه بهره برداری، تنها کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی ،است و به جز این هیچ کار عملی از این سازمان نمی بینیم. ضمن این که برای صدور این مجوزها از کشاورزان هزینه های هنگفت میگیرند که واقعا پرداخت آن برای بسیاری از کشاورزان سخت است

صدور مجوز و پروانه بهره برداری، تنها کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صدور مجوز و پروانه بهره برداری، تنها کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی

عضو شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی بیان کرد:

نظام مهندسی کشاورزی فقط شعار میدهد! / عملکرد رمضان نژاد تقابل ها را علنی کرد / کار نظام مهندسی کشاورزی تنها صدور مجوز شده است / نظام مهندسی با نظام صنفی تعامل ندارد

کامران ساروقی افزود: نظام مهندسی کشاورزی فقط شعار میدهد.

وی ادامه داد: مطالبی که از طرف مدیران ارشد سازمان نظام مهندسی کشاورزی در مورد نقش این سازمان در حمایت از توسعه کشاورزی، طرح همیاری کشاورزی، سیاست دانش محوری در کشاورزی و انتقال دانش در بخش کشاورزی مطرح می گردد، تنها در حد شعار است و در عمل هیچ نمی بینیم.

ساروقی گفت: سال‌هاست که نظام مهندسی کشاورزی فقط ادعای حمایت از بخش کشاورزی را دارد. جدیدا هم این ادعاها بیشتر شده است در حالیکه باید گفت این شعارها و ادعاها در عمل نتیجه ای برای کشاورزی و کشاورزان نداشته است.

عضو شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی کشور تصریح کرد: کار نظام مهندسی کشاورزی فقط صدور مجوز و پروانه بهره برداری است و به جز این هیچ کار عملی از این سازمان نمی بینیم. ضمن این که برای صدور این مجوزها از کشاورزان هزینه های هنگفت میگیرند که واقعا پرداخت آن برای بسیاری از کشاورزان سخت است. این در حالی است که این کارها را باید نظام صنفی کشاورزی بعنوان مدافع حقوق کشاورزان انجام دهد. هزینه هایی که نظام مهندسی کشاورزی از کشاورزان بابت خدمات میگیرد واقعا سرسام آور است و کشاورزان به این موضوع اعتراض دارند.

ساروقی عنوان کرد: مدت هاست در تلاش هستیم که از طریق نظام صنفی کشاورزی با نظام مهندسی کشاورزی تعامل داشته باشیم و در این مورد، حتی یک کارگروه ملی هم تشکیل داده ایم اما متاسفانه نظام مهندسی کشاورزی در جلسات این کارگروه شرکت نمیکند. عملکرد رمضان نژاد در نظام مهندسی کشاورزی تقابلها را علنی کرده است. تلاش ما این است که با همکاری نظام مهندسی کشاورزی کاری کنیم که کشاورزی ما علمی و دانش بنیان گردد و علاقمند هستیم که بین این دو سازمان تعامل برقرار گردد، اما در عمل نمیشود.

وی ادامه داد: مسئولین نظام مهندسی کشاورزی مدتی است از برنامه ریزی برای مکانیزه شدن کشاورزی و دانش بنیان شدن کشاورزی سخن میگویند ولی این مطالب در حد شعار است و عملا تغییر محسوسی در کشاورزی نمی بینیم.

عضو شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی اظهار داشت: اگر واقعا نظام مهندسی کشاورزی مدعی است برای علمی شدن کشاورزی برنامه دارد حداقل باید عملکرد گندم یک تن افزایش پیدا میکرد.

ساروقی خاطر نشان ساخت: از وزیر محترم جهاد کشاورزی انتظار داریم به آشفتگی سازمان نظام مهندسی کشاورزی پایان دهد.

ساروقی در خاتمه افزود: ما از مهندسین کشاورزی خیلی بیشتر از اینها انتظار داریم. کار نظام مهندسی کشاورزی در واقع سازماندهی و هویت بخشی مهندسین کشاورزی است نه کشاورزان و ادعاهایی که نظام مهندسی کشاورزی برای ارائه دانش به بخش کشاورزی مطرح میکند فقط شعار است و ما تا حالا چیزی ندیده ایم.

منبع: دهقان نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ خرداد ۹۹
439 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0