برگزاری کلاس های آموزشی آمادگی آزمون ورود به حرفه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

کد خبر: 960626002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ - ۶:۳۱ ق.ظ

یک دوره کلاس آموزشی سه روزه ویژه مهندسین معمار بدعوت واحد آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در محل دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این دوره مهندس اسماعیلی کارشناس ارشد معماری که بدعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به یزد آمده است ضمن ارائه آموزشهای مربوط به معماری (طراحی) به سوالات و ابهامات مهندسین پاسخ داد.
مهندس فرشید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در بازدید از این دوره آموزشی ضمن تشکر از مدرس دوره، ابراز امیدواری کرد مهندسین جوان با کسب آمادگی کافی در آزمون ورود بحرفه که مهر ماه سال نود و شش بصورت متمرکز برگزار می گردد، رتبه های ممتاز کسب کنند. 

به گفته فرشید این دوره ها در راستای سیاستهای هیئت مدیره بصورت رایگان و با استفاده از مجرب ترین استادان کشور در رشته های مختلف برگزار می گردد و هدف از آن ارتقا توانمندی فنی- مهندسی و به روز رسانی دانش مهندسین در رشته های هفت گانه است.

وی هم چنین از مهندسین متقاضی شرکت در آزمون ورود بحرفه خواست با توجه به حساسیت و پیچیدگی سوالات این آزمونها صرفاً از کلاسهای آموزشی مورد تایید سازمان استفاده کنند. 

وی گفت: سازمان در نظر دارد در زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون ورود بحرفه کلاسهای آموزشی دیگری برای سایر رشته ها به نسبت تعداد متقاضیان بصورت رایگان برگزار کند.
لازم به ذکر است کلاس آموزشی دو روزه دیگری نیز برای مهندسین رشته برق داوطلب شرکت در آزمون ورود بحرفه در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد و آقای دکتر ایمان سریری مدرس دوره آموزشهای لازم را ارائه نمود.
در این دوره ها حدود پنجاه نفر از مهندسین عضو شرکت نمودند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ شهریور ۹۶
2390 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0