تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد شایعه ای بیش نیست ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خبر داد:

تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد شایعه ای بیش نیست

ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد بیان کرد: تعطیلی این سازمان صحت ندارد و فقط رئیس این تشکل استعفا داده است.

کد خبر: 960625005 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ شهریور ۹۶ - ۹:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد بیان کرد: تعطیلی این سازمان صحت ندارد و فقط رئیس این تشکل استعفا داده است.تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد شایعه ای بیش نیست

تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد شایعه ای بیش نیست

تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد شایعه ای بیش نیست

تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان  یزد شایعه ای بیش نیست

محمدرضا علمدار یزدی گفت: بنابر بررسیهای انجام شده از طرف مسئولین ذی ربط در سازمان صنعت، معدن و تجارت بعنوان ناظر بر سازمان نظام مهندسی معدن یزد، اکنون نظام مهندسی معدن یزد فعالیت خود را مطابق روال قبل انجام میدهد و خبر تعطیلی آن صحت ندارد.

علمدار یزدی با اشاره به این که ممکن است برخی رسانه ها از روی شیطنت چنین اخباری را منتشر کرده باشند، ادامه داد: تنها رئیس این سازمان استعفا داده و طبق نظر هیئت مدیره این استعفا پذیرفته شده است واکنون با جایگزینی و تعیین رئیس جدید برای این سازمان، نظام مهندسی معدن یزد فعالیت خود بی وقفه دنبال میکند.

وی افزود: ریاست قبلی سازمان نظام مهندسی معدن یزد آقای کارگران بوده که با استعفای خود، هیئت مدیره نیز ریاست این سازمان را بشخص دیگری محول کرده است.

تعطیلی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد شایعه ای بیش نیست


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برای پی گیری این موضوع برای ارائه اطلاعات درست به جامعه گفت: رسانه ها باید مراقب باشند با استناد به یک عکس در فضای مجازی و انتشار اخبار دروغ، جو جامعه را متشنج نکنند و پیش از هر اقدامی از درستی اخبار مطلع گردند.

امروز تصویری در شبکه های مجازی منتشر گردید که در آن طی نوشته‌ ای اعلام شده بود؛ سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ شهریور ۹۶
2208 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0