رایزنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و شهرداری برای ترغیب مالکان به رعایت مقررات ملی ساختمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رایزنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و شهرداری برای ترغیب مالکان به رعایت مقررات ملی ساختمان

مهندس فرشید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در دیدار با دکتر جمالی نژاد شهردار یزد در مورد مهم ترین مسائل مربوط به ساخت و ساز در مرکز استان با وی رایزنی کرد.

کد خبر: 960712001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶ - ۶:۵۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد مهندس فرشید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در دیدار با دکتر جمالی نژاد شهردار یزد در مورد مهم ترین مسائل مربوط به ساخت و ساز در مرکز استان با وی رایزنی کرد.ترغیب مالکان به رعایت مقررات ملی ساختمان

ترغیب مالکان به رعایت مقررات ملی ساختمان

رایزنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و شهرداری برای ترغیب مالکان به رعایت مقررات ملی ساختمان

رایزنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و شهرداری برای ترغیب مالکان به رعایت  مقررات ملی ساختمان

در این جلسه ریاست سازمان ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل بیش از پیش بین طرفین، گرایش مردم به رعایت مقررات ملی و اخذ پروانه ساختمان بیش تر می گردد.
فرشید با اشاره به ارائه گزارشهای مرحله ای نظارت و ضرورت برخورد قاطع با تخلفات ساختمانی خواستار برگزاری جلسه های مشترکی با حضور مسئولین دستگاههای مربوطه برای تحقق این مهم شد.
در این دیدار شهردار یزد آمادگی مجموعه زیر مسئولیت خود را برای همکاری سازنده با سازمان در جهت سرعت بخشیدن به روند اخذ پروانه و ترغیب مالکان به طی مراحل قانونی اعلام داشت.

ترغیب مالکان به رعایت مقررات ملی ساختمان

جمالی نژاد لزوم ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری و گسترش رفاه شهروندی و اصلاح امور شهری را خاطرنشان کرد.
شهردار جدید یزد، قبل از این در سمت شهردار اصفهان فعالیت داشته و در این دیدار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، ضمن تبریک انتصاب جمالی نژاد به سمت شهردار یزد، آن را فرصت ارزش مندی برای استفاد از تخصص و تجربیات وی توصیف کرد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نشریه ۱۱۰ جلد دوم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۶
1258 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0