رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی

عضویت بیش از یازده هزار کارشناس در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجانغربی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی بیان کرد: یازده هزار و هشتصد نفر در این سازمان عضویت دارند که از این تعداد یازده هزار و صد و شصت و پنج نفر عضو حقیقی و بیش از ششصد عضو، حقوقی هستند.

کد خبر: 960403026 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۹۶ - ۴:۴۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی بیان کرد: یازده هزار و هشتصد نفر در این سازمان عضویت دارند که از این تعداد یازده هزار و صد و شصت و پنج نفر عضو حقیقی و بیش از ششصد عضو، حقوقی هستند.عضویت بیش از یازده هزار کارشناس در سازمان نظام مهندسی کشاورزی

عضویت بیش از یازده هزار کارشناس در سازمان نظام مهندسی کشاورزی

عضویت بیش از یازده هزار کارشناس در سازمان نظام مهندسی کشاورزی

عضویت بیش از یازده هزار کارشناس در سازمان نظام مهندسی کشاورزی

امین آقایی گفت: با استفاده از کارشناسان این سازمان، صد و پنجاه و چهار شبکه مهندسی و فنی در مراکز دهستانها در آذربایجان غربی فعالیت میکند.
آقایی ادامه داد: صدور شماره عضویت برای اعضا، رتبه بندی برای دو هزار و صد و چهل و یک نفر، بازآموزی و نوآموزی و توجه به آموزشهای مهارتی، برگزاری هفتصد و شصت و یک دوره آموزشی و شصت و یک آزمون مختلف با مشارکت ۳ هزار و چهارصد و شصت نفر از فعالیتهای مهم این سازمان در راستای ارتقای دانش کشاورزی اعضاست.
آقایی افزود: برگزاری دوره آموزشی و آگاه سازی برای امر احیای دریاچه ارومیه در بیش از یک هزار و دویست روستای استان نیز از برنامه هایی بوده که در این استان و توسط این سازمان صورت پذیرفته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: هم کاری با سازمان جهاد کشاورزی برای کشت جای گزین پیاز زعفران، هم کاری با نهضت سواد آموزی و ریشه کنی بی سوادی و معرفی چهارصد مربی، بکار گیری چهارصد و چهل نفر ناظران فنی در باغهای کشاورزی و زراعی شامل سیب و انگور نیز از دیگر اقدامات شاخص سازمان است.
وی عنوان کرد: نظارت هشتاد و هشت نفر از مهندسان کشاورزی بر کمباینها و کارنده ها، بکار گیری ششصد و پنجاه نفر از مسئولین فنی در واحدهای تولیدی و صنعتی و واحدهای گیاه پزشکی مهمترین فعالیتهای چند ساله سازمان است.


وی اذعان کرد: در حال حاضر نهصد نفر مهندس علوم و صنایع غذایی در این سازمان عضو هستند که دنبال حل مشکل و بکار گیری و اشتغال آن ها در واحدهای مرتبط هستیم.
آقایی مطرح کرد: این سازمان با سیزده هدف از جمله حمایت از حقوق صنفی مهندسان، همت برای ایجاد اشتغال، گسترش دانش و فناورری، حفظ محیط زیست، نظارت بر حسن اجرای کار جامعه هدف فعالیت میکند.
وی خاطر نشان کرد: تقویت و توجه به جایگاه حقوقی سازمان در ادارات و سازمانها و اجرای صریح قانون، حل مشکل مقاومت مدیران واحدهای تولیدی برای به کارگیری کارشناسین فنی، حمایت از ناظرین فنی و مهندسی، کار سپاری ادارات و دستگاه ها به سازمان، افزایش تعداد بیمه مهندسان و توجه شرکتهای خدمات بیمه ای به این موضوع از جمله درخواستهای سازمان از مسوولین است.
آقایی یاد آور شد: تداوم فعالیتهای آموزشی توسط ستاد احیای دریاچه ارومیه، تقویت موضوع کارورزی، واگذاری پروژههای آموزش بهره برداران، تقبل بیست درصدی هزینه ناظرین فنی توسط دولت، از خواسته های سازمان برای بالا بردن جایگاه مهندسان است.
به گزارش ایرنا ۳ تیرماه شانزدهمین سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی در کشور است.
منبع : ایرنا

کانال تلگرام نظام مهندسی مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۶
1202 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0