توسعه دانش‌بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می‌گردد توسعه دانش‌بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می‌گردد

توسعه دانش‌بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می‌گردد

توسعه دانش‌بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می‌گردد ، توسعه دانش‌بنیان کشاورزی وظیفه ذاتی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و مهندسی کردن کشاورزی بر عهده نظام مهندسی است

کد خبر: 020907002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ آذر ۰۲ - ۳:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، توسعه دانش‌بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می‌گردد ، توسعه دانش‌بنیان کشاورزی وظیفه ذاتی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و مهندسی کردن کشاورزی بر عهده نظام مهندسی است

توسعه دانش‌بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می‌گردد

توسعه دانش‌بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می‌گردد
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه آینده کشاورزی به آینده نظام مهندسی گره خورده است، افزود: توسعه دانش‌بنیان کشاورزی وظیفه ذاتی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و مهندسی کردن کشاورزی بر عهده نظام مهندسی است.
بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست با اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه بازنگری در قانون نظام مهندسی و آیین‌نامه‌های اجرایی آن نیاز امروز کشاورزی استان است، افزود: آینده کشاورزی به آینده نظام مهندسی گره خورده است.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه هرگونه مانع‌زدایی در حوزه کشاورزی را به شدت مورد حمایت قرار می‌دهیم، گفت: مراکز جهاد کشاورزی استان باید به بخش غیردولتی سپرده شود و جهاد کشاورزی نقش حاکمیتی بر آن داشته باشد.
وی ادامه داد: نظام مهندسی باید برای پیشبرد امور کشاورزی استان برنامه داشته باشد و کمبود نیروهای بخش کشاورزی را جبران کند.
وی با بیان اینکه قرارداد خدمات مشاوره‌ای توسط نظام مهندسی با کشاورزان منعقد و از تجربه سایر استان‌ها نیز در این رابطه استفاده گردد، تصریح کرد: برای غیردولتی کردن خدمات قابل واگذاری هرچه فرصت ایجاد و ظرفیت جدید تعریف کنیم مورد حمایت سازمان جهاد کشاورزی مازندران قرار می‌گیرد.
وی گفت: هرگونه فرآیند و خدمات مهندسی حوزه کشاورزی باید توسط نظام مهندسی صورت گیرد و جلوی هرگونه تعارض منافع در این بخش گرفته شود.
مومنی با اشاره به اینکه نظارت علمی بر عرصه‌های تولیدی استان در حیطه وظایف نظام مهندسی است و این نقش باید برجسته و پررنگ شود، تصریح کرد: توسعه حوزه‌های فعالیت نظام مهندسی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود‌.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با طرح این سوال که نظام مهندسی در حوزه آب و خاک و امور زمین در کجای کار قرار دارد، گفت: چرا در بسیاری از امورات کشاورزی استان نقش نظام مهندسی کم‌رنگ است.
مومنی گفت: به هر میزان که نظام مهندسی پای کار بیاید به همان میزان مورد حمایت قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باید فارغ التحصیلان کشاورزی استان را آماده کار در عرصه‌های تولیدی استان کند و از لحاظ فنی و کارشناسی آموزش علمی دهد، تصریح کرد: توسعه دانش‌بنیان کشاورزی وظیفه ذاتی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و مهندسی کردن کشاورزی بر عهده نظام مهندسی است.
وی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به نظام صدور پروانه تبدیل و از همه وظایف اصلی خود غافل شده است.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۰۲
1018 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0