رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خبر داد:

آموزش مهارتهای کشاورزی به چهارصدوپنجاه و هفت هزار نفر در دولت یازدهم

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: آموزش مهارتهای کشاورزی با حمایت دولت تدبیر و امید به چهارصدوپنجاه و هفت هزار نفر در کشور ارائه گردید.

کد خبر: 960217023 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۶ - ۸:۲۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: آموزش مهارتهای کشاورزی با حمایت دولت تدبیر و امید به چهارصدوپنجاه و هفت هزار نفر در کشور ارائه گردید.آموزش مهارتهای کشاورزی به چهارصدوپنجاه و هفت هزار نفر

آموزش مهارتهای کشاورزی به چهارصدوپنجاه و هفت هزار نفر

آموزش مهارتهای کشاورزی به چهارصدوپنجاه و هفت هزار نفر

آموزش مهارتهای کشاورزی به چهارصدوپنجاه و هفت هزار نفر

احمد کبیری گفت: سال پیش صدوشصت هزار نفر آموزش مهارتهای کشاورزی را دریافت نمودند که نسبت به سال نودوچهار شاهد افزایش ده درصدی بودیم.
کبیری با اشاره به این که نظام مهندسی پلی در جهت انتقال یافته های علمی در عرصه تولید است ادامه داد: آموزش بخش کشاورزی سبب به روز شدن این بخش و در نتیجه افزایش تولید و بازدهی میشود.
کبیری افزود: دویست و بیست هزار نیروی متخصص عضو نظام مهندسی کشاورزی کشورند که ظرفیتی بزرگ برای حوزه کشاورزی کشور محسوب میشود.
وی اذعان کرد: سال پیش با حمایت دولت پانزده هزار و سیصدوهفتاد فقره پروانه و مجوز فعالیت بهره برداران توسط واحدهای استانی این سازمان صادر یا تمدید گشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تعداد موافقت نامه صادر شده در این بخش را چهار هزار و صدوچهار فقره عنوان کرد و یادآور شد: هم چنین سال گذشته دو هزار و نهصدوچهل و نه فقره مجوز تاسیس، هفت هزار و هشتصدوپنجاه و هفت فقره پروانه بهره برداری، صدونودوهفت فقره مجوز توسعه و دویست و شصت و شش مجوز بهسازی و نوسازی صادر یا تمدید شد.
وی تصریح کرد: مطابق سال پیش دو هزار و نهصدوهفتادوسه پروانه بهره برداری واحد مرغ داری گوشتی در کشور تمدید و چهارصدوشصت و هشت فقره پروانه بهره برداری مرغ گوشتی صادر گردید.


کبیری اظهار داشت: سه هزار و سیصدوشصت و چهار فقره مجوز و پروانه دامداری توسط واحدهای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی صادر یا تمدید گردید.
وی تشریح کرد: همت در جهت بالارفتن سطح دانش، گسترش فناوری جدید، حفظ و پایداری محیط زیست و منابع پایه تجدید شونده و ارتقا کمی و کیفی تولیدات کشاورزی از جمله اهداف این سازمان است.
هم چنین دفتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در شهرستان جیرفت راه اندازی گردید.
جنوب کرمان شامل ۷ شهرستان جیرفت، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج و منوجان سالانه بیش از ۴ و نیم میلیون تن انواع محصولهای باغی و زراعی را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی میکند.
منبع: ایرنا

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۶
1156 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0