آیین اختتامیه گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی رییس سازمان نظام مهندسی اصفهان

آیین اختتامیه گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی

رییس سازمان نظام مهندسی اصفهان بیان کرد: گردهمایی خوبی در طی ۲ روز برگزار گردید

کد خبر: 971029005 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ دی ۹۷ - ۸:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،رییس سازمان نظام مهندسی اصفهان بیان کرد: گردهمایی خوبی در طی ۲ روز برگزار گردید

آیین اختتامیه گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی

آیین اختتامیه گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی

آیین اختتامیه گردهمایی ملی ساختمان  پایدار و انرژی

غلامحسین عسگری بیان داشت: گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی طی ۲ روز بخوبی برگزار گردید که در آن صد و بیست مقاله به گردهمایی رسید.

وی در آیین اختتامیه گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی افزود: گردهمایی خوبی در طی ۲ روز برگزار گردید و وظیفه ملی ما در قسمت کوچکی از سازمان انجام شد.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در این گردهمایی گفت: سیصد و چهل و چهار نفر از طریق سایت و صد و سی و یک نفر از راههای دیگر در این گردهمایی ثبت نام کرده بودند که در این بین چهل و دو نفر دوره های مجازی را گذراندند و ۳ نفر از استانهای دیگر مهمان گردهمایی بودند و ۴ نفر متخصص هم در خدمتشان بودیم.

عسگری ادامه داد: هفتاد و پنج نفر از هیئت مدیره و شورای مرکزی سایر استانها در این گردهمایی شرکت کردند و در طول برگزاری گردهمایی، بیست کارگاه برگزار گردید و صد و بیست مقاله به دبیرخانه رسیده است که از این میزان هشتاد و پنج مقاله پذیرش شده که شصت و پنج مقاله آن بصورت پوستری ارائه گردیده و بیست تا هم بصورت شفاهی پذیرفته شده اند.

آیین اختتامیه گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی

رییس سازمان نظام مهندسی اصفهان خاطر نشان کرد: موضوع صرفه جویی انرژی و بهره وری بسیار موضوع حائز اهمیت و قابل تاملی است چرا که این روزها بشدت داریم از منابع تمام شدنی استفاده میکنیم و هیچ صرفه جویی در این زمینه نداریم.
وی در خاتمه افزود: بیست و یک ارگان در اصفهان در این زمینه به ما کمک کردند.

منبع: ایمنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۷
658 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0