برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان

پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان روز جمعه بیست و دوم تیرماه نود و هفت در گرگان برگزار گردید.

کد خبر: 970423008 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ تیر ۹۷ - ۱:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان روز جمعه بیست و دوم تیرماه نود و هفت در گرگان برگزار گردید.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان

برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی گلستان  برگزار گردید

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در این مورد بیان کرد: ۲ هزار و چهارصد و هشتاد نفر از اعضای سازمان واجد شرایط شرکت در پنجمین دوره انتخابات هستند.
به گفته حسین عابدی این انتخابات از ساعت نه صبح جمعه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد و تا ساعت شانزده عصر ادامه یافت.
عابدی با عنوان این که در این انتخابات سیزده نفر از مجموع چهل و پنج نامزد انصراف دادند، ادامه داد: این انتخابات قرار بود اول تیرماه برگزار گردد که به علت نداشتن حد نصاب لازم به بیست و دوم تیر موکول گردید.
عابدی تصریح کرد: در این انتخابات ۷ نفر با رای اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان بمدت ۴ سال انتخاب میشوند و علاوه بر این ۲ نفر توسط جهادکشاورزی، ۱ نفر توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و ۱ نفر توسط حفاظت محیط زیست برای عضویت در هیات مدیره معرفی می گردند.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکلی غیر دولتی است و به برنامه ریزی و سیاستگذاری در مسایل صنفی و تصمیم گیری در جهت اشتغال در بخش کشاورزی و جذب دانش آموختگان فعالیت دارد.
در استان گلستان هشت هزار و ششصد نفر دانش آموخته در بیست و دو رشته بخش کشاورزی عضو این سازمان هستند که پنجاه درصد را بانوان تشکیل میدهند.
منبع : خبرگزاری اقتصادی ایران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۹۷
1259 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0