تکنولوژی ‌های نوین لازمه ی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ساختمان استان خراسان رضوی

تکنولوژی ‌های نوین لازمه ی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: استفاده از تکنولوژی ‌های نوین در بخش کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب و به دنبال آن افزایش بهره وری را بدنبال خواهد داشت.

کد خبر: 190821007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸ - ۱:۲۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: استفاده از تکنولوژی ‌های نوین در بخش کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب و به دنبال آن افزایش بهره وری را بدنبال خواهد داشت.

تکنولوژی ‌های نوین لازمه ی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی

تکنولوژی ‌های نوین لازمه ی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی

تکنولوژی ‌های نوین لازمه ی  افزایش بهره وری در بخش کشاورزی

محمدعلی قنادزاده، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی  اظهار داشت: ترغیب، تشویق و زمینه سازی برای ورود هر چه بیش تر افراد به فعالیت در عرصه کشاورزی از اقداماتی است که در قالب تهیه و گرداوری برنامه عملیاتی در نوزده بند در این استان هدفگذاری شده است.

قنادزاده گفت: بمنظور توسعه و ترویج استفاده از تکنولوژی‌ های نوین در حوزه کشاورزی با توجه به مزایا و فواید آن مورد تاکید و پی‌گیری است و  باید شیوه‌های سنتی کشت را با تکنولوژی ‌های مدرن ترکیب کنیم و در حوزه‌های مختلف تکنولوژی را رواج دهیم, بعنوان مثال استفاده از پهپاد‌ها در سم پاشی، بذر و کودپاشی در کشاورزی بسیار مورد استفاده است.

وی با اشاره به این که در قالب برنامه عملیاتی گرداوری شده در استان جذب سالانه چهارصد نفر در حوزه کشاورزی هدف گذاری شده است، تصریح کرد: عرصه کشاورزی یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در جهت ایجاد اشتغال و حل معضل بیکاری محسوب می ‌گردد.

تکنولوژی ‌های نوین لازمه ی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با توجه به وظیفه خود در حوزه کشاورزی این مسئولیت را بر گردن خود می ‌داند که بستر سازی برای حضور افراد متخصص و توانمند در عرصه کشاورزی را انجام دهد.

قنادزاده افزود: خراسان رضوی دارای حدود هفده هزار مهندس کشاورزی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی است و حدود یک سوم این تعداد زیر پوشش این سازمان فعالیت دارند, با توجه به این که خراسان رضوی در حوزه کشاورزی، استانی پربازده و با ظرفیت‌های بسیار است می‌تواند در حوزه اشتغال تحول ساز باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مرداد ۹۸
709 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0