عضویت دوازده هزار نفر عضو در نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی

عضویت دوازده هزار نفر عضو در نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی بیان کرد: دوازده هزار نفر کارشناس، کارشناس ارشد و دکتری در رشته های کشاورزی و منابع طبیعی عضو سازمان نظام مهندسی این استان بوده و بیش از شصت درصد آنها جویای کار هستند.

کد خبر: 980129006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ فروردین ۹۸ - ۱:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی بیان کرد: دوازده هزار نفر کارشناس، کارشناس ارشد و دکتری در رشته های کشاورزی و منابع طبیعی عضو سازمان نظام مهندسی این استان بوده و بیش از شصت درصد آنها جویای کار هستند.

عضویت دوازده هزار نفر عضو در نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی

عضویت دوازده هزار نفر عضو در نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی

دوازده هزار نفر عضو نظام مهندسی  کشاورزی استان آذربایجان غربی هستند

آقایی در مراسم افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شهر سیمینه بوکان گفت: بخش کشاورزی با وجود سرمایه گذاریهای انجام شده با کمبود نیروی متخصص روبرو است و فرآیند انتقال دانش در این بخش با کندی صورت میگیرد و نیاز است با ایجاد بستری مناسب این دانش آموختگان به عرصه تولید وارد گردند.
رئیس سازمان استان تصریح کرد: در راستای تنوع بخشی به اشتغال در بخش کشاورزی و ایجاد فرصتهای شغلی مناسب و حرکت به سمت کشاورزی نوین در عرصه های تولید باید سازمان نظام مهندسی در راستای اجرای قانون افزایش بهره وری در راه اندازی مراکز غیردولتی کشاورزی ورود پیدا کند.
وی گفت: مراکز کشاورزی غیردولتی در کنار ارایه خدمات به جهاد کشاورزی در راستای دانش افزایی و انتقال و فناوریهای نوین نیز باید سعی کند.
آقایی ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آمادگی دارد تمام خدمات لازم اعم از فنی مهندسی، ماشین آلات، مالی، بیمه ای و همه زمینه های دیگر این توانایی را ایجاد کند که در خدمت بخش جهاد کشاورزی قرار گیرد.
وی افزود: این سازمان با سیزده هدف از جمله حمایت از حقوق صنفی مهندسان، تلاش برای ایجاد اشتغال، گسترش دانش و فناورری، حفظ محیط زیست و نظارت بر حسن اجرای کار جامعه هدف فعالیت میکند.

عضویت دوازده هزار نفر عضو در نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی

بوکان با دارا بودن صد و ده هزار هکتار اراضی کشاورزی، هفتاد و دو هزار هکتار کشت گندم، ۵ هزار هکتار کشت جو و در کل هفتاد و هفت هزار هکتار غلات مرکز غله استان است؛ در این شهرستان هم اکنون دوازده شرکت غیردولتی خدمات کشاورزی فعالیت دارد.
در آذربایجان غربی نیز ششصد و سی و یک شرکت فنی و مهندسی کشاورزی در راستای تحقق اهداف بخش کشاورزی و ارایه خدمات و دانش فنی به کشاورزان فعال هستند.
در شهریور سال گذشته تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجانغربی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در نه ماده همکاری به امضای مسوولان رسید.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ فروردین ۹۸
653 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0