عضویت شش هزار نفر در نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردب

عضویت شش هزار نفر در نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: بیش از شش هزار مهندس با تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این سازمان عضویت دارند.

کد خبر: 971210004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ اسفند ۹۷ - ۳:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: بیش از شش هزار مهندس با تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این سازمان عضویت دارند.

عضویت شش هزار نفر در نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل

عضویت شش هزار نفر در نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل

شش هزار نفر در نظام مهندسی کشاورزی  استان اردبیل عضویت دارند

شهرام محمدی روز جمعه در مراسم گرامیداشت روز مهندس گفت: حل مشکلات کشاورزی با توجه به اهمیت تولیدات کشاورزی در زندگی روزمره مردم و حرکت همگام با دانش روز در دستور کار این سازمان قرار دارد.
محمدی ادامه داد: حرکت دانش بنیان، تلاش برای افزایش بهره وری تولیدات کشاورزی، کاهش تلفات تولید، حذف بوروکراسی اداری و استفاده از دانش روز و نیروی جوان از جمله اهداف این سازمان برای بهبود وضعیت تولیدات کشاورزی این استان است.
محمدی، علت تعطیلی شعبه نظام مهندسی کشاورزی خلخال را که بعنوان اولین شعبه شهرستانی استان اردبیل چند سال پیش راه اندازی گردیده بود، غیر فعال بودن آن ذکر کرد و گفت: برای شروع به کار مجدد این شعبه با چهارصد عضو تلاش میکنیم.
رئیس سازمان استان، با عنوان این که پس از گذشت ده سال هنوز قانون جامع سازمان نظام مهندسی کشاورزی منتظر طرح آن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است، گفت: انتظار از نمایندگان مردم استان در این مجلس سعی برای تصویب این قانون و بهره‌مندی مهندسان عضو این سازمان از مزایای پیش بینی شده در قانون جدید است.

عضویت شش هزار نفر در نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل

محمدی از واگذاری اجرای شبکه های آبیاری نوین کم فشار و تحت فشار از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به سازمان نظام مهندسی کشاورزی خبر داد و افزود: بسیاری از استعلامات اداری برای سهولت در دریافت پروانه بهره برداران کشاورزی حذف شده است.
اصغر سلیمانی، عضو موسسه تحقیقات باغبانی کشور هم در این آیین عنوان کرد: دولت با هدف افزایش بهره وری تولید گردو محدودیت اعتباری تامین اجرای طرحهای سرشاخه کاری گردو و تامین پیوندک برای اجرای این طرح در سایر کشور را در سال آینده حذف کرده است.
وی اظهار داشت: این زمینه فرصت مناسبی برای گردوکاران استان به ویژه خلخال بعنوان قطب اول تولید گردوی استان و استفاده از این طرح برای افزایش بازدهی تولید بهبود کیفیت محصول تولیدی خود است.
بشیر خالقی، نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر هم در این آیین با پرداختن به آخرین قوانین مصوب مجلس در مورد وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خاطر نشان کرد: این سازمان بعنوان یک تشکل غیر دولتی از اعتبارات دولتی بهره مند نیست.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۹۷
1160 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0