ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

صدور مجوزهای نظام مهندسی کشاورزی یزد از صد و پنجاه به بیست روز

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از کاهش زمان صدور مجوزها با هدف کاهش فرآیندهای اداری و شفاف شدن روند صدور پروانه‌ها و مجوزها و تسهیل در صدور آن ها خبرداد و افزود: در راستای حذف استعلامات و رفع موانع، زمان صدور پروانه کشاورزی بطور متوسط از صد و پنجاه روز به بیست روز کاهش یافته است.

کد خبر: 190730009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ - ۳:۵۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از کاهش زمان صدور مجوزها با هدف کاهش فرآیندهای اداری و شفاف شدن روند صدور پروانه‌ها و مجوزها و تسهیل در صدور آن ها خبرداد و افزود: در راستای حذف استعلامات و رفع موانع، زمان صدور پروانه کشاورزی بطور متوسط از صد و پنجاه روز به بیست روز کاهش یافته است.

صدور مجوزهای نظام مهندسی  کشاورزی یزد از صد و پنجاه به بیست روز کاهش یافت

 

محمدرضا خلف باغی، روز ۳ شنبه در نامه‌ای به استاندار یزد در این خصوص نوشته است: متوسط زمان صدور پروانه گلخانه و قارچ خوراکی از صد و دو به ۷ روز، پروانه دام از صد و شصت و چهار به هفده روز، پروانه شیلات از شصت و نه به شانزده روز و پروانه طیور از صد و پنجاه و هشت به دوازده روز کاهش یافته است.

خلف باغی، هم‌چنین اظهار امیدواری کرد با همکاری سایر دستگاههای مربوطه در صدور استعلامها، زمان فرآیندها به کم‌تر از ۱ هفته کاهش یابد.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ارسالی از سازمان مرکزی، استان یزد، پیشتاز در کاهش زمان صدور پروانه و مجوزهای کشاورزی شده است.

صدور مجوزهای نظام مهندسی کشاورزی یزد از صد و پنجاه به بیست روز

وی یاد آور شد: عمده فعالیت‌ های نظام منوط به واگذاری ‌هایی است که از طریق قانون‌گذار بر اساس اصل چهل و چهار قانون اساسی، افزایش بهره وری و قانون جامع دامپروری به این سازمان واگذار شده است.

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، هم‌چنین در نامه ای به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به پی‌گیری های سازمان نظام مهندسی و نامه معاون برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی به مدیرعامل بانک کشاورزی، از ابلاغ پذیرش طرح ‌های توجیهی تهیه شده سازمان نظام مهندسی برای دریافت تسهیلات متقاضیان توسط بانک‌ ها خبر داده است.

طبق اعلام سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، این مجموعه در چند ماه اخیر با پی‌گیری مکرر، برای کاهش فرآیند صدور پروانه ها و ایجاد کسب و کار ، قدم‌های موثری برداشته است.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مرداد ۹۸
869 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0