برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی مسابقات قرآن

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی روز 5 شنبه، دوازدهم اردیبهشت‌ماه، در تهران برگزار می‌ گردد.

کد خبر: 980210009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۸ - ۷:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی روز ۵ شنبه، دوازدهم اردیبهشت‌ماه، در تهران برگزار می‌ گردد.

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

برگزاری مرحله سراسری مسابقات  قرآن سازمان نظام مهندسی

مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی کشور روز ۵ شنبه، دوازدهم اردیبهشت ‌ماه، با حضور تعداد پنجاه نفر از متسابقان(فقط آقایان) در تهران برگزار می‌ گردد.
این مسابقات قبل از این در سطح استان تهران برگزار می‌ شد که در سال جاری استان‌ های مختلف نیز اقدام به برگزاری آن کردند و نفرات برتر استان‌ ها برای برگزاری مسابقات سراسری به تهران می ‌آیند.
برای شروع این مسابقات نیز آیین افتتاحیه‌ای در نظر گرفته شده است که این آیین از ساعت پانزده فردا ۴ شنبه، یازدهم اردیبهشت‌ ماه، در مجتمع امام علی(علیه السلام) منطقه بیست و دو تهران برگزار می ‌گردد.
داوری این مرحله از مسابقات را نیز صالح اطهری‌فرد (بخش لحن)، حسین رستمی (بخش صوت)، مهدی عباسی (حسن حفظ و وقف و ابتدا) و بهروز یاریگل (بخش تجوید) به عهده دارند.

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

مجتبی حبیب‌زادگان، دبیر کارگروه برگزاری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی با عنوان این که این مسابقات در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ پانزده جزء قرآن کریم برگزار می ‌گردد، اظهار داشت: از نفرات برتر مسابقات طی مراسم افطاری، که روز سی ام اردیبهشت‌ماه در محل هتل المپیک برگزار می‌ گرد، تجلیل خواهد شد.
حبیب‌زادگان یاد آور شد: به توفیق الهی این مسابقات که تا به حال بصورت استانی برگزار می ‌شد، از امسال بصورت کشوری برگزار خواهد شد و قصد داریم هر سال مسابقات را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.
منبع: خبرگزاری بین المللی قرآن

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-اجرا ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۹۸
607 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0