آزمون نظام مهندسی برق، 3 آزمون در ماه های اردیبهشت، شهریور و دی در سال 1402

آزمون نظام مهندسی برق، ۳ آزمون در ماه های اردیبهشت، شهریور و دی در سال ۱۴۰۲

آزمون نظام مهندسی برق، 3 آزمون در ماه های اردیبهشت، شهریور و دی در سال 1402 ، برگزار خواهد شد. برگزاری این آزمون ها قطعی بوده و داوطلبان باید خود را آماده آزمون کنند

کد خبر: 020117001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ فروردین ۰۲ - ۱۲:۱۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون نظام مهندسی برق، ۳ آزمون در ماه های اردیبهشت، شهریور و دی در سال ۱۴۰۲ ، برگزار خواهد شد. برگزاری این آزمون ها قطعی بوده و داوطلبان باید خود را آماده آزمون کنند


منابع آزمون نظام مهندسی برق ۱۴۰۲

برای قبولی در آزمون نظام مهندسی برق، اولین کاری که داوطلب باید انجام اطلاع از آخرین ویرایش منابع و نحوه مطالعه آن است. در این مقاله، علاوه بر معرفی کامل «منابع آزمون نظام مهندسی برق»، جزییات بسیار مهمی در مورد تعداد سوالات طرح شده و نحوه مطالعه آنها ارایه شده است.

 

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی برق ۱۴۰۲

طبق اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مجری برگزاری آزمون نظام مهندسی برق، ۳ آزمون در ماه های اردیبهشت، شهریور و دی در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. برگزاری این آزمون ها قطعی بوده و داوطلبان باید خود را آماده آزمون کنند.

منابع آزمون نظام مهندسی برق برای صلاحیت نظارت به همراه بودجه بندی سوالات

منابع آزمون نظام شامل مباحث ۲، ۳، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱ و ۲۲، کتاب قانون نظام مهندسی، راهنمای طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان (راهنمای مبحث سیزده)، جلدهای اول و دوم نشریه ۱۱۰ و فهرست بهای واحد است. برای دانلود آخرین ویرایش هر کدام از «منابع آزمون نظام مهندسی برق نظارت» کلیک کنید. تعداد کل سوالات مطرح شده از سال ۹۵ تاکنون در آزمون نظارت در جدول زیر قابل مشاهده است. غالب سوالات این آزمون از مبحث ۱۳ مطرح می شود. سنوات قبل مربوط به سوالاتی هستند که از دو منبع ۱۳ و ۱۵ مطرح می شود اما جزییات سوالات در این دو منبع وجود ندارد و برای پاسخ به این سوالات، باید به مفاهیم سوالهای سالهای قبل مسلط بود. این گروه از سوالات، در رده دوم بیشترین سوال مطرح شده در این آزمون قرار دارد. جلد اول نشریه ۱۱۰، مبحث ۱۵، راهنمای مبحث ۱۳ و مبحث ۱۹ در رده های بعدی قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق برای صلاحیت طراحی به همراه بودجه بندی سوالات

منابع این آزمون شامل مباحث ۲، ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱ و ۲۲، جلدهای اول و دوم نشریه ۱۱۰، راهنمای مبحث ۱۳ (موسسیان) و فهرست بهای واحد است. با کلیک روی «منابع آزمون نظام مهندسی برق طراحی» می توانید علاوه بر دانلود آخرین ورژن منابع، از قسمت های مهم هر منبع و تعداد سوالات مطرح شده در ادوار اخیر از آن مطلع شوید. در جدول زیر، تعداد سوالات مطرح شده از این منابع در آزمون طراحی قید شده که مشخص است که سوالاتی و براساس سوال های سال های قبل می توان به آن پاسخگو بود (سنوات قبل)، بیشترین حجم از سوالات را به خود اختصاص می دهد. بعد منابع متفرقه (سوالات بسیار سخت و فاقد منبع خاص) و بعد از آنها به ترتیب مباحث ۱۳، راهنمای مبحث ۱۳ و مبحث ۱۵ سوال طرح شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق برای صلاحیت اجرا به همراه بودجه بندی سوالات

صلاحیت اجرا، اخیرا به دو صلاحیت طراحی و نظارت آزمون نظام مهندسی برق افزوده شده است، دقت کنید صرفا مهندسینی در این آزمون می توانند شرکت کنند که پایه ۲ نظارت را داشته باشند. این آزمون تمام منابع آزمون صلاحیت نظارت، به اضافه «نشریه ۳۹۳»، «آیین ‌نامه حفاظتی تاسیسات الکتریکی در کارگاه‌ها»، «آئین‌نامه تکمیلی تعرفه برق و ضوابط واگذاری انشعاب برق»، «قراردادها و شرايط عمومي و خصوصي مرتبط با انواع قراردادها و پیمان‌ها» و «قوانين مرتبط با صنعت بيمه، ماليات و کار و مديريت ساخت و نظام برنامه‌ريزي و كنترل پروژه» داراست. با ورود به لینک بسیار  مهم «منابع آزمون نظام مهندسی برق اجرا» می توانید با جزییات کاملی از این منابع، به ویژه قسمت های مهم منابع و نحوه مطالعه هر کدام، آشنا شوید.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق را از کجا تهیه کنیم ؟

منابع آزمون را می توان به دو دسته تقسیم کرد، منابع اصلی آزمون که در بخش های بالا، این منابع ارایه شد که با کلیک روی هر کدام می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. اما همانطور که در جداول بودجه بندی سوالات مشخص است، همه سوالات آزمون از این منابع مطرح نمی شود و قطعا برای پاسخ دهی به سوالات و قبولی در این آزمون باید از منابع کمک آموزشی استفاده کرد که با بررسی انجام شده مجموعه «منابع آزمون نظام مهندسی برق از مهندس محمد کریمی» جامع ترین و بهترین منابع آموزشی کشور است.

 

 منابع رایگان آزمون نظام مهندسی برق

 

برای قبولی در آزمون نظام مهندسی برق، نیاز به صرف هزینه نیست؛ چرا که در آکادمی مهندس کریمی، می توانید با سه دسته محصول، بدون صرف هیچ هزینه ای قبول شوید. همه این محصولات رایگان در «اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی» قابل دریافت است.

 

گام ۱٫ بسته کپسول آزمون نظام مهندسی برق

شامل کتاب رنگی و فیلم آموزشی بوده و اطلاعات کاملی آزمون نظام مهندسی برق، از معرفی تا نحوه قبولی و درآمدزایی با پروانه نظام مهندسی را در بر می گیرد..

گام ۲٫ بسته پایه آزمون نظام مهندسی برق

شامل کتاب و فیلم آموزشی بوده و تمامی سرفصل های اصلی آزمون به همراه سوالات آزمون به صورت طبقه بندی شده را در خود جای داده است.

گام ۳٫ پاسخ تشریحی آزمون های نظام مهندسی برق

پاسخ تشریحی همه آزمون های طراحی، نظارت و اجرا از سال ۹۸ تاکنون با ارجاع دقیق و مشخص کردن کلمات کلیدی

 

 پیشنهاد ویژه

بهترین پیشنهاد برای قبولی در آزمون استفاده از کلاس یا بسته های آموزشی با تضمین قبولی و کیفیت است. برای مشاهده جزییات «گارانتی های آکادمی مهندس کریمی» کلیک کنید. این گارانتی ها با عقد قرارداد رسمی ارایه می شود. پرفروش ترین و جذاب ترین محصولات عبارتند از:

کلاس آنلاین نخبگان آزمون نظام مهندسی برق

بسته طلائی-تضمینی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی (طراحی-نظارت)

بسته طلایی تضمینی آزمون نظام مهندسی برق-نظارت

بسته طلایی تضمینی آزمون نظام مهندسی برق-طراحی

برای کسب اطلاعات کامل از راه های زیر می توانید استفاده کنید:

تماس: ۹۰۰۰۶۰۲۰ (بدون کد)

واتساپ: ۰۹۱۲۰۲۲۳۷۲۴

تلگرام و اینستاگرام: @tasisat_barghi

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ فروردین ۰۲
1114 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0