صدور دو هزار و نهصد و بیست و سه فقره پروانه اشتغال به کار برای مهندسان گلستانی صدور دو هزار و نهصد و بیست و سه فقره پروانه اشتغال به کار برای مهندسان گلستانی

صدور دو هزار و نهصد و بیست و سه فقره پروانه اشتغال به کار برای مهندسان گلستانی

صدور دو هزار و نهصد و بیست و سه فقره پروانه اشتغال به کار برای مهندسان گلستانی  ، طبق دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی، مقرر گردید این مجوزها از طریق سامانه سپامک متصل به درگاه ملی مجوزهای کشور به صورت غیرحضوری صدور گردد

کد خبر: 021018004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ دی ۰۲ - ۱۲:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدور دو هزار و نهصد و بیست و سه فقره پروانه اشتغال به کار برای مهندسان گلستانی  ، طبق دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی، مقرر گردید این مجوزها از طریق سامانه سپامک متصل به درگاه ملی مجوزهای کشور به صورت غیرحضوری صدور گردد

صدور دو هزار و نهصد و بیست و سه فقره پروانه اشتغال به کار برای مهندسان گلستانی

صدور دو هزار و نهصد و بیست و سه فقره پروانه اشتغال به کار برای مهندسان گلستانی
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد؛
صدور دو هزار و نهصد و بیست و سه فقره پروانه اشتغال به کار برای مهندسان گلستانی
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار سامانه سپامک تاکنون دو هزار و نهصد و بیست و سه پروانه اشتغال به کار از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور و سامانه پروانه الکترونیکی مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی وزارت راه و شهرسازی، برای مهندسین گلستانی صادر شده است.
مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه سپامک توسط وزارت راه و شهرسازی، پروانه اشتغال به کار تمامی متقاضیانی که در آزمون ورود به حرفه مهندسی، کاردانی، معماران تجربی و … پذیرفته شده اند، به صورت الکترونیکی صادر گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: طبق دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی، مقرر گردید این مجوزها از طریق سامانه سپامک متصل به درگاه ملی مجوزهای کشور به صورت غیرحضوری صدور گردد.
ملک ادامه داد: در این راستا با توجه به تصویب هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارای، در حوزه راه و شهرسازی چهارده مجوز در راستای صدور پروانه اشتغال به کار اعلام شده است.
وی هم‌چنین ادامه داد: تاکنون دو هزار و نهصد و بیست و سه پروانه اشتغال به کار از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور و سامانه پروانه الکترونیکی مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی وزارت راه و شهرسازی ( سپامک)، برای مهندسین گلستانی صادر گردید.
وی تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و سیصد و هشتاد و پنج فقره پروانه اشتغال مربوط به اشخاص حقیقی و سیصد و هشتاد و هشت فقره پروانه اشتغال به کار مربوط به شرکت های حقوقی، خدمات آزمایشگاهی و سازنده حقیقی و انبوه سازان است.
ملک تصریح کرد: در حال حاضر پنجاه و دو فقره پروانه برای کاردان های فنی ساختمان و نود و هشت فقره پروانه برای برای معماران تجربی صادر گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان هم‌چنین افزود: گفتنی است بنابر دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر فرآیند تمدید، توسعه یا انحلال مجوز کسب و کارها از مسیری خارج از درگاه ملی مجوزها، و بر اساس روال سابق انجام می‌شود.
وی در خاتمه یادآور شد: قابل ذکر است که ایجاد بستر لازم در سامانه سپامک برای شروع فرآیند تمدید، ارتقا و درج صلاحیت جدید پروانه اشتغال به کار به صورت الکترونیکی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۰۲
516 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0