سالن ورزشی ٣٥٠٠ نفره قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نظام مهندسی قم سالن ورزشی ٣٥٠٠ نفره قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نظام مهندسی قم

سالن ورزشی ٣٥٠٠ نفره قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نظام مهندسی قم

سالن ورزشی ٣٥٠٠ نفره قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نظام مهندسی قم ، افتتاح شد. رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، خانه مهندس این استان را نمونه و الگویی برای کشور عنوان کرد

کد خبر: 990611002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ - ۱۲:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سالن ورزشی ٣٥٠٠ نفره قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نظام مهندسی قم ، افتتاح شد. رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، خانه مهندس این استان را نمونه و الگویی برای کشور عنوان کرد

سالن ورزشی ٣٥٠٠ نفره قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نظام مهندسی قم

سالن ورزشی ٣٥٠٠ نفره قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نظام مهندسی قم

رییس سازمان نظام مهندسی قم بیان داشت: خانه مهندس قم؛ نمونه و الگویی برای کشور
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، خانه مهندس این استان را نمونه و الگویی برای کشور عنوان کرد.
امین مقومی در آئین افتتاح سالن ورزشی ٣٥٠٠ نفره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، گفت: سالن ورزشی شهید سلیمانی با تلاش و پیگیری‌ هیات مدیره فعلی و گذشته این سازمان به سرانجام رسید و امروز به الگویی برای کشور تبدیل شده است.
مقومی با اشاره به نام‌گذاری این سالن که بزرگ‌ترین سالن ورزشی استان قم به شمار میرود، گفت: در زمان شروع به کار این سالن ورزشی، تصور نمیکردیم روزی برسد که نام این سالن به نام حاج قاسم سلیمانی باشد؛ ولی پس از شهادت این سردار عزیز، نامگذاری این سالن ورزشی به نام ایشان کم‌ترین کاری بود که هیات مدیره سازمان و مجموعه مهندسان استان میتوانستند انجام دهد که البته این نام‌گذاری برکات فراوانی نیز با خود بهمراه داشت.
وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا، این مجموعه برای استقرار بیمارستان سیار در اختیار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و خدمات درمانی خوبی با همکاری سازمان نظام مهندسی به اهالی منطقه پردیسان ارائه گردید.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با عنوان این که زمین مجموعه خانه مهندس در سال نود، به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم واگذار شد، تصریح کرد: احداث این مجموعه از دوره هیات مدیره پنجم سازمان شروع شد که دو هدف تحقق سازمان الکترونیک و خانواده محور بودن پروژه، در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی مجموعه خانه مهندس در سال نود و پنج، شروع شد و امروز شاهد بهره برداری رسمی آن در مساحتی به وسعت چهار هزار و صد و شانزده مترمربع هستیم که سازه این سالن ورزشی در سال نود و شش، جزء ده طرح برتر فولادی کشور شناخته شد.
وی ادامه داد: برای مجموعه خانه مهندس کاربردهای متفاوتی برای اعضای سازمان و خانواده هایشان و هم‌چنین شهروندان منطقه پردیسان در نظر گرفته شده است که از جمله آن میتوان به زمین چمن مصنوعی، پیست اسکیت، پیشت دوچرخه سواری، زمین مینی گلف، تیس خاکی  و مجموعه ای برای کودکان و بانوان اشاره کرد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: قطعه زمینی نیز در مجاورت مجموعه خانه مهندس در اختیار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم قرار گرفته است که امیدوار هستیم با مطالعاتی که صورت خواهد گرفت، به گونه برای بهره برداری مناسب برنامه ریزی گردد تا این مجموعه بتواند هزینه ها خود را پوشش دهد که البته این امر با حمایت استاندار و سایر مسئولان امکان پذیر است.
وی گفت: امیدوار هستیم تا پایان دوره هیات مدیره فعلی بتوانیم ساختمان اداری سازمان را در همین مجموعه به اتمام برسانیم که در اینصورت تمامی خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان قم بصورت الکترونیک ارائه خواهد شد و شهروندان نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت و در صورت ضرورت، دفاتری در سطح شهر دایر می گردد.
وی در ادامه با اشاره به بخشی از وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی گفت: این سردار شهید در وصیت نامه خود آورده؛ حکومتها عامل اصلی استحکام و از طرفی نیز عامل مهم از هم پاشیدن خانواده ها هستند که این امر نشان دهنده آن است که میبایست به موضوع خانواده اهمیت ویژه ای داد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به سیاستهای کلی نظام در بخش خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری افزود: یکی از بندهای این سیاستها تغییر نظام مسکن و شهرسازی با محوریت خانواده است که امیدواریم با حمایتهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوان در این زمینه اقداماتی صورت داد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان کرد: احداث خانه مهندس دراستان قم نمونه و الگویی برای کشور شده و در این راستا یکی از برنامه های شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور نیز راه اندازی خانه های مهندس در استان‌های مختلف است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۹
663 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0