آموزش ‌های پدافند کالبدی ویژه اعضای سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان در سمنان برگزار می گردد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان مطرح کرد:

آموزش ‌های پدافند کالبدی ویژه اعضای سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان در سمنان برگزار می گردد

ایرج کارخایی بعد از ظهر امروز در نشست پدافند غیرعامل سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان سمنان گفت: نظام‌ مهندسی ساختمان یکی از مهم‌ ترین ارکان پدافند غیرعامل بشمار می ‌رود که باید نسبت به تحقق اصول پدافندی در فعالیت ‌های عمرانی این نهاد اقدامی اساسی انجام گردد.

کد خبر: 960621012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ - ۱۲:۱۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ایرج کارخایی بعد از ظهر امروز در نشست پدافند غیرعامل سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان سمنان گفت: نظام‌ مهندسی ساختمان یکی از مهم‌ ترین ارکان پدافند غیرعامل بشمار می ‌رود که باید نسبت به تحقق اصول پدافندی در فعالیت ‌های عمرانی این نهاد اقدامی اساسی انجام گردد.آموزش ‌های پدافند کالبدی ویژه اعضای سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان

آموزش ‌های پدافند کالبدی ویژه اعضای سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان

آموزش ‌های پدافند کالبدی ویژه اعضای سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان در سمنان برگزار می گردد

آموزش ‌های پدافند کالبدی ویژه اعضای سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان در سمنان برگزار می گردد

کارخایی با بیان  این که حفظ جان و مال مردم یکی از رویکردهای اصلی پدافند غیرعامل بشمار می ‌رود ادامه داد: نظام‌ مهندسی بعنوان بازوی علمی و تخصصی در اصول پدافند غیرعامل در بخش پدافند کالبدی نقش ‌آفرین است.

وی افرود: تقویت زیرساخت‌ های عمرانی در ساخت ‌و سازهای استان سمنان یکی از اهداف پدافند کالبدی است که نیازمند آموزش ‌های ویژه برای اعضای سازمان نظام‌ مهندسی است.
مدیر کل پدافند غیر عامل استان سمنان از برگزاری دوره‌ های آموزشی برای این افراد خبر داد و عنوان کرد: طرح ‌های توسعه‌ ای و پروژه‌های عمرانی دولت نیز در این راستا ساماندهی می گردد و تحت نظارت سازمان مهندسی ضمن رعایت اصول پدافندی قرار می‌ گیرد.

آموزش ‌های پدافند کالبدی ویژه اعضای سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان

وی  با اعلام این که قوانین و مقرارت زیادی در عرصه رعایت اصول پدافند کالبدی در عملیات ساخت ‌و سازهای عمرانی تعیین‌ شده است خاطر نشان کرد: رعایت این اصول می‌ تواند استان سمنان را در حوزه پدافند غیرعامل به ‌مراتب عالی در سطح امنیتی برساند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان سمنان با تاکید بر مصوبه اخیر شورایعالی معماری و شهرسازی کشور اظهار داشت: در این مصوبه بر رعایت اصول پدافند غیرعامل در طرح ‌های توسعه‌ ای و پروژه ‌های عمرانی شهر نیز تأکید شده است.

کارخایی افزود: مانورهای تخصصی در بخش پدافند کالبدی و فنی در پروژه‌ های عمرانی شهرسازی سمنان باهدف آموزش ویژه و تعامل و هم کاری میان اداره کل پدافند غیرعامل و سازمان نظام‌ مهندسی در سمنان برگزار می گردد.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانجنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۹۶
1420 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0