انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی فرج الله رجبی

ضرورت توجه به کیفیت زندگی در شهرها

چهار و نیم میلیون خانه خالی داریم/ چه کسی باید خانه‌های خالی را از مالک بمصرف کننده برساند

کد خبر: 960503012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ - ۹:۲۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،چهار و نیم میلیون خانه خالی داریم/ چه کسی باید خانه‌های خالی را از مالک بمصرف کننده برساندضرورت توجه به کیفیت زندگی در شهرها

.

ضرورت توجه به کیفیت زندگی در شهرها

رجبی

ضرورت توجه به کیفیت زندگی در شهرها

فرج الله رجبی بابیان اینکه چهار و نیم میلیون خانه خالی در کشور داریم، عنوان کرد:‌ از این به بعد با مسئولین قانون گریز بصورت قاطع برخورد میکند.
عضو شورای مرکزی نظام مهندسی در همایش نقش مهندسی مکانیک در ساخت و سازها، بیان داشت : در حوزه ملی و جهانی با مسائل مختلفی مواجه هستیم که باید برای آن ها راه‌حل مهندسی پیدا نماییم. در بخش منابع آب،‌تولید انرژی،‌ مصرف بهینه و… مسائل بسیار جدی است.
رجبی تاکید کرد : یکی از رکن های کیفیت زندگی در شهرها مدیریت شهری در ساخت و سازهاست.
او با اشاره به اینکه گرفتار مسائل مهندسی در کشور هستیم، :باید به بهره‌برداری ساختمانها برای طولانی کردن عمر و بهبود کیفیت زندگی ساکنان عنایت کنیم.
وی با اشاره به اینکه در مدیریت کشور نیازمند مهندسین هستیم، عنوان کرد: چهارونیم میلیون خانه خالی داریم که برنامه‌ریزان قادر نیستند بگونه ای عمل کنند تا بین متقاضی و فروشنده یک پل برای این خانه‌ها ایجاد نمایند.
عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: چه کسی وجود دارد که این خانه‌ها را از مالک بمصرف کننده برساند،‌مهندسین میتوانند این کار را انجام دهند و باید بیش از پیش به این قشر اعتماد گردد.


رجبی با اعلام اینکه در وزارت خانه‌های اقتصادی که مهندسین به درد نخور حضور داشته اند عملکرد ضعیف بوده است عنوان کرد: تخصیص آب کار مهندسین است، اما کار را بمهندسان نمیدهیم و زراعت را از دست داده و برای مردم مشکل ایجاد میکنیم.
او گفت : سازمان نظام مهندسی از این به بعد اجازه نمیدهد هیچ مسئولی از قوانین مربوط بساخت و سازها عدول کند و با تمام قدرت قانونی با کسانی که اجازه ورود مهندسین به ساخت و سازها را نمیدهند،‌برخورد میکنیم.
ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد:‌ از مسئویان و ریاست جمهوری توقع داریم در عرصه تصمیمگیری و برنامه‌ریزی از وجود مهندسین استفاده کنند.
منبع : اتحادیه طلا و جواهر و سکه

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۶
1077 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0